Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun helmet 2013

    Zau! Saatiinpa mekin nyt 5kk mitat, pituus oli 67,5cm ja paino 7080g. Ihan tasaisesti käyrillä mennään. Tänään käytiin Pojan kanssa kaupungilla ostoksilla ja kahvittelemassa vanhan ystävän kanssa. Poitsun kanssa on kyllä niin helppo ja kiva kulkea joka paikkaan. Tyytyväisenä hän leikki...
  2. R

    Helmikuun helmet 2013

    Tiistaita mammat ja vauvat! Mekin ollaan nyt täällä päästy kiinteiden makuun! Olin alunperin olin ajatellut, että täysimetellään sinne 6kk asti. Kuitenkin Poitsu vaikutti niin kiinnostuneelta meidän muiden ruokailusta ja kuola tippasten seurasi, kun muut söi :) Alkoi myös tuntumaan, että...
  3. R

    Helmikuun helmet 2013

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Täällä on kans ollut hulinaa koko kesä ja ollaan mökkeilty paljon. Nyt jos oltaisiin pari päivää kotona, ennen kun lähdetään taas mökille :) Lomailu vauvan kanssa: Tultiin juuri noin viikon kestäneeltä reissulta, jossa kierrettiin huvipuistoja, vesipuistoja...
  4. R

    Helmikuun helmet 2013

    Hyvää äitienpäivää kaikille! :flower: Aamulla lapset tulivat iskän kanssa laulamaan "paljon onneeeaa vaan.." ja toivat ihania itse tehtyjä lahjoja ja kortteja. Isommat siskot olivat tehneet pikkuveikankin kanssa kortin :) Mieskin oli muistanut pikku lahjalla :heart: ja sitten herkuteltiin...
  5. R

    Helmikuun helmet 2013

    Heipsan mammat! Täällä on vietetty viikonloppua ulkoillen. Ihania ilmoja ollut! Poitsu viihtyy mahtavasti vaunuissa, sekä nukkuen että hereillä. Tänäänkin ollaan oltu moneen kertaan ulkona. Puistossa käytiin ja siellä vauva katseli vaunuissa pötkötellen heiluvia puiden latvoja siskojen...
  6. R

    Helmikuun helmet 2013

    Heipsan! Katsotaan kauanko kerkeän kirjoitella, ennen kuin Pikku-Ukkeli hermostuu :) Tänään on ollut täälläkin aivan ihana ilma! Siis kertakaikkiaan niin lämmintä ja aurinkoista! Lumet saa vihdoin kyytiä! Käytiin pitkällä kävelylenkillä Poitsun kanssa ja sen jälkeen hän jäi vaunuihin...
  7. R

    Helmikuun helmet 2013

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Vauva on sitonut kädet ja ajatukset niin tehokkaasti, että ei ole tullut kirjoiteltua sitten synnytyskertomuksen tänne ollenkaan! Nyt tuli postista kantoliina ja vauva nukahti siihen välittömästi. Päätin hyödyntää tämän hetken siten, että kirjoittelen tänne...
  8. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Voihan nenä! Kirjoitin kännyllä pitkät pätkät synnytyskertomusta jokaisine yksityiskohtineen, niin nyt se sitten katosi.. En jaksa kirjoittaa heti uudestaan, niin nyt kirjoitan lyhennetyn version! Mutta tärkeimpään asiaan eli tosiaan toissa iltana alkoi supistella ja 5.3 klo.4 syntyi ihana...
  9. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Pikapäivitys kännyllä. Meidän vauva taitaa syntyä tänään! Tässä ollaan kelloteltu useampi tunti suppareita ja nyt jo jonkun aikaa tullut parin minuutin välein! Verevää limatulppaa tulee reilusti. Vihdoinkin täällä alkoi tapahtua!! :-) RouvaRuusunen ja poikanen 41+3
  10. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Paljon onnea Hepa ja Moulinrouge! :flower: Tänne ei mitään uutta. Kaikki oireet on kadonneet ja kaksi viimeistä päivää tuntunut kuin ei olisi raskaana ollenkaan! Olen nukkunut lähes katkeamattomat yöt ja muutenkin olo fyysisesti mitä mainioin! Henkinen puoli sen sijaan alkaa jo vähän olla...
  11. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Ila mulla oli neuvola tänään ja yliaikaiskontrolli varattiin ens viikolle, jolloin mulla on 41+5. Kysyin että joko otan sinne synnytyskassin mukaan, niin th sanoi että ei välttämättä vielä silloin vielä käynnistetä vaan arvioidaan tilanne ja käynnistetään kuitenkin viimeistään kun 42 tulee...
  12. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Paljon onnea vauvoista Serafiina, Oila, Doris ja saikku!! :flower: Kengumamma, aivan mahtava kuulla, että vauvalla oli kaikki hyvin!! Varmasti suuren suuri helpotus koko perheelle! (.) POKS POKS 41!! Vauvaa ei täällä vieläkään.. Ihmeellistä hommaa tämä synnytys tällä kertaa! Kahtena yönä...
  13. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Paljon onnea vauvan saaneet Taikamyrsky ja MeaMinnis! :flower: Luin taas synnytyskertomukset suurella mielenkiinnolla! Kiitos niistä! (.) Viime yönä jo luulin, että tulee lähtö synnärille, koska illalla saunan jälkeen alkoi menkkamaiset jomottelut, joita tuli usean tunnin ajan. Edellinen...
  14. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Aurinkoista tiistaita kaikille! :cool: Aivan mahtava ilma! Aurinko paistanut täällä koko päivän ja lämpöasteitakin näyttääpi mittari! Kyllä on kelvannut ulkoilla! :) Suuret onnittelut vauvan saaneille! Ainakin oli Tuuliannaliina, EtelänHetelmä, Hansuuu! :flower: Ja kiitos aivan kaikille...
  15. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Kiitos kaikille teille ihanille tsemppaajille synnytyspelko-asiassa! Ainakin oli Keltakukka, Pikku-Pallo ja Taikamyrsky! :hug: Taikamyrsky taitaakin olla jo pian tositoimissa ainakin edellisen päivityksen perusteella, tsemppiä ja suppareita sinne! Perässä tullaan! :hug: Myös Heidukalla ja...
  16. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Sunnuntaita kaikille! (.) Voi, mikä surkea olo iski eilen illalla. Olen koko raskausajan pelännyt jostain syystä synnytystä kovasti. No eilen sitten fiksuna tyttönä aloin youtubesta katselemaan synnytysvideoita ja lukemaan synnytyskertomuksia. Sen jälkeen mulle iski järjetön epätoivo ja...
  17. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    TÄNÄÄN LASKETTUAIKA!! :) kyllä tätä päivää on odotettukin, vaikka eihän se nyt vielä mitään tarkoita.. Mutta parin viikon sisään kuitenkin saamme vauvan kainaloon!! :) Onnea past Cannes ja Rva78 vauvasta!! :flower: Syysvuokko, kuulostaa lupaavalta! Jospa pääsisit pian synnyttämään! (.)...
  18. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Vielä aioin kommentoida Lauwralle, että ihana kuulla että vauvalla menee jo noin hyvin! Mahtavaa, että pystyy itse imemään pullosta! Ja toivottavasti pääsee pian eroon lisähapesta ja muutenkin alkaa kaikki helpottamaan! Myös tsemppiä tuleviin toimenpiteisiin! Onneksi lääketiede on nykyään niin...
  19. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Torstaista huomenta kaikille! :flower: Esikoinen lähti kouluun ja kuopuksen herätys vasta tunnin päästä, niin äiskä käyttää tämän ajan hyödyksi ja surffailee netissä :) Onnea vauvan saaneille! Ainakin Selma! :flower: Voi miten kauniin kuuloinen synnytys! Ei kipuja?! Uskomatonta :) Itse kun...
  20. R

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Huomenta kaikille! Marita30, nyt kuulostaa hyvältä! Toivotaan, että supistukset siitä pahenee ja tihenee! Tosi reilua toivoa toiselle kipua :D No samaa toivon myös itselle ;) Heidukka hyii, mä niin voin kuvitella tuon tilanteen! Meillä oli esikoisella ja minulla pari viikkoa sitten...

Yhteistyössä