Hakutulokset

  1. R

    onko muita tämän kaltaisia

    vauvan sivut tiedän.ajattelin jos joku olisi tiennyt jonkun muun sivuston.
  2. R

    onko muita tämän kaltaisia

    :wave:
  3. R

    onko muita tämän kaltaisia

    foorumeja kuin tämä plussa? =)
  4. R

    Mitä tehdä kun isä puhuu pahaa äidistä?

    \ Really? Eivätkös molemmat vanhemmat ole yhtä sopivia lastensa huoltajiksi?? :attn: Itse olen valitettavasti huomannut, että monessa tapauksessa isältä unohtuu erossa lapsen paras! Mielummin jättäydytään viikonloppuisäksi kuin että oikeasti toteutettaisiin sitä yhteishuoltajuutta.. :/
  5. R

    Milla RV:lla sektioita anotaan?

    \ Ymmärsin jostain ketjusta, et sektiot pitää anoa?!?!? Ja olen ottanut asian puheeksi kyllä jo neuvolassa ja pelon takiapa juuri halun sektion, sillä ei nyt taida olla väliä miksi haluan sektion. Haluan vain tietää millä viikoilla sitä pitää anoa jos sitä anoa pitää??? Onko se nyt noin vaikea...
  6. R

    Milla RV:lla sektioita anotaan?

    \ Juu haluan seksiton. Tähän menessä kaksos vauvat ovat kasvaneet samaa tahtia niin olen tosin vasta 19 viikolla.
  7. R

    Mitä TAYS:ssa maksaa synnytyksen jälkeiset päivät

    \ Ei perhehuonetta :o Miten ihmeessä voi olla mahdollista, et Tampereen kokosessa paikkakunnassa ei ole perhehuonetta???
  8. R

    Milla RV:lla sektioita anotaan?

    \ Tarkoitin millä rv sekstiota anotaan, eikös se anoa pidä jos sellaisen haluaa?
  9. R

    Milla RV:lla sektioita anotaan?

    yleensä
  10. R

    Mitä TAYS:ssa maksaa synnytyksen jälkeiset päivät

    perhehuoneessa? Siis jos saadaan perhehuone (sektiota halutaan ja kaksoset kyseessä) Eli osaisko joku sanoa mitä Tampereella maksaa synnytyksen jälkeiset sairaalassa olo päivät perhehuoneessa? -kiitos-
  11. R

    Palvelijasi.

    Olen palvelijasi.Mustassa pienessä mekossa.Korkeissa koroissa ja pienessä pitsisessä esiliinassa.Sipsutan ja lakaisen.Pyyhin pölyt nurkistasi.Hitaasti pyyhkäisen rätillä valokuviasi.Niissä hymyilevät pienet lapsesi.Ja ex-vaimosi.Tosin,ex-vaimosi kuvaa en aina pyyhkäise.Ei sen ole niin väliä,et...
  12. R

    2005

    Elokuun 31.syntyi superihana tyttö :heart: :heart:
  13. R

    onko muita 14-vee odottajia?

    14vuotiaistakin löytyy niin erilaisia ihmisiä, joku voi oikeasti olla jo valmis äitiyteen, vaikka nuori onkin. taas joku yli kaksikymppinen ei vielä valmis, ei se aina ole iästä kiinni.
  14. R

    pv pistemäärät...

    Minun tietojeni mukaan 24 p. päivässä. Kun painosi laskee alle 90 kg putoaa pisteiden määrä kahdella.
  15. R

    2v vähän sanoja

    \ Aika hurjalta kuulostaa tuo Nettineuvon määritelmä. Olen aikaisemmin lukenut puheterapeutin mielipiteen, että puheen viivästymästä voidaan puhua, ellei lapsi tuota yksittäisiä sanoja 24 kk iässä tai lauseita 33 kk iässä (vai oliko 36 kk?).

Yhteistyössä