Hakutulokset

  1. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Voi Mamido :/ Paljon halauksia sinne <3 Me jatkettiin tosiaan meidän tutkimuksia ja mieskin kävi antamassa näytteen. Siitä löytykin sitten vikaa :/ Jotenkin nyt ei oo taas jaksanut edes ajatella koko asiaa. Jotenkin niin turhauttavaa. Oisko teil antaa miestenne tuloksia esim. Yksityisviestil...
  2. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Hei, voisko joku lisätä mut tohon listalle. Esikoinen tosiaan syntynyt 7/13. Yritys alkanut 3/14. Kp10 on nyt ja kierto 28-30. :) ? Jotenkin helpottavaa kuulla, etten ole ainoa kateellinen <3
  3. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Onnea plussasta Mimmi92 :) NeleLiis inhottava tilanne :/ Mä oon kyll itse tässä yrittämisen aikana tullut jotenkin katkeraksi. Vaikea jotenkin olla aidosti onnellinen kaikkien raskauksista. Moni kun tulee raskaaksi heti kun ehkäsy kerran unohtuu. En oo ikinä ennen ollut kateudesta kärsivä, mutta...
  4. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Sori hiljaiselosta. Täällä alkoi taas menkat. Yk19 alkoi siis ja kp3 on nyt menossa. Nyt tiputtelu alkoi jo kp25 ja kunnonl menkat kp27. Normisti kierto sen 28-29. Mies menee antaan näytteen nyt ens viikon maanantaina. Jos oltais sitten taas vähän enemmän selvillä, mistä kiikastaa.
  5. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Voi, ei Mamido :/ Paljon voimia sinne <3
  6. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Näköjään yk18 on nyt menossa, kun laskin. Tällä hetkellä kp21 ja ei oo kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Ovis ollut joko kp14 tai 15. Ovistestei tein muutamas kierros ja näytti oviksen juurikin aina joko kp14 tai 15. En oo nyt testei enää tehnyt, kun tunnistan oviksen melko hyvin. Mä...
  7. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Moikka! Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Kaipaisin kipeästi vertaistukea. Meillä esikoinen 7/13 poika, joka tärppäsi yk2. Nyt toista yritetty muistaakseni yk17.
  8. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille <3 Täällä arki lähtenyt hyvin rullaamaan. Poitsu syö hyvin, nukkuu hyvin ja kakkaa paljon. :D Poika sairaalasta lähdettyä kellasti ja käytiin joka päivä verikokeissa sairaalasta päästyä, mutta onneksi arvot rupes laskemaan ja enää ei tarvi verikokeisiin mennä...
  9. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille <3 Meille syntyi 2.7 klo 11.27 pieni poitsu mitoin 3025g ja 48cm <3 (viikot oli 40+1) Mandarii ja poitsu 5vrk
  10. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Paljon onnea Pescolle ja Nannamammalle :) Mandarii ja Pave 39+6
  11. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Jos mä nyt oikein laskin niin facebookin ryhmään on syntyny 7 poikaa, joista yhet on kaksoset :) Hyvää juhannusta kaikille Hellemasuille <3 Mandarii ja Pave 38+4
  12. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Paljon onnea Ennanniinalle tytöistä <3
  13. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Paljon onnea Nicille poitsuista <3
  14. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Yhdet heinäkuiset kaksoset on jo syntyneet :)
  15. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Nicci voi, että kun jänniittää hirmusesti sun puolesta :) Ajatella sulla on ihan kohta vauvat sylissä <3 tanni_84 Minä ainakin muistan sut kerhon puolelta :) Todella hieno kuulla, että miehesi on päässyt takaisin kotiin :) Paljon tsemppiä ja jaksuja teille <3 Mulla oli eilen taas neuvola...
  16. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Paljon onnea Haje <3 Mukavaa kun tulit kertomaan kuulumisiasi :) Tänään alko äitiysloma <3 Sen kunniaks mennään miehen kanssa elokuviin ja syömään <3
  17. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    dada Mulla oli sf-mitta viime neuvolas 30+1 25cm. Kuitenkin seuraavana päivänä äippäpolin ultras vauva vastas kooltaan täysin viikkoja. :)
  18. M

    Tampereen seutu LA 2013

    Tampereen Mammat 2013 - Kaksplus Toimiiko?
  19. M

    Tampereen seutu LA 2013

    Kaikki vaan mukaan. Kiva, kun löytyy lisää innokkaita! Laittakaa vaan pyyntöä tonne Tampereen Mammat 2013.
  20. M

    Tampereen seutu LA 2013

    Tampereen Mammat 2013 <-- Toll nimel pitäs löytyy kerho :) Ite ainakin oon siin jäsenenä ja nyt meille on perustettu myös facebook-ryhmä.

Yhteistyössä