Hakutulokset

1. A

Helmikuun 2012 pienokaiset!

Kivan samalta kuullostaa. Luonne ohjaa oppimista, mikä on helppo huomata jos lapsia on useampi. Meidän kuopus, tämä 1-vuotias, nousi itse pystyyn ja käveli jo 9 kuukautisena, mutta samaan aikaan ei suostunut syömään kiinteitä ruokia. Isosiskonsa taas söi jo siististi lusikalla itse kun täytti...
  2. A

Onnittelut kaikkien yksivuotiaille. Täälläkin se maaginen pvä lähestyy viimeisten joukossa... Edelleen samalla linjalla mennään: painoa ei ole liikaa koska vauhtia on sitäkin enempi. Koska "vauvamme" on kävellyt ilman tukea marraskuusta lähtien niin pysyy pystyssä jo ulkonakin aika hyvin - ja...
  3. A

Kun oon jo useammat lastensynttärit järjestänyt niin ehkä uskaltaisin tehdä nyt juuri sellaiset mistä tiedän lapsen itse pitävän: Kaikki pukeutuis vähän hassusti ja musiikkileikkiä olisi, ilmapalloja ja maja olkkarissa tietysti. Tarjoamisina maissinaksuja, leivänpaloja ja tuorepaloja kehtaa...
  4. A

Koputtelu, taputtelu ja rummutus ovat täälläkin lemppareita, mieluiten isosiskon laulamisen tahtiin. Joululahjavinkki kaikille: rytmisoittimet. Niitä voi tehdä itsekin (kapulat kahdesta pyöreästä rimasta, helistimiä pullosta tai purkista ja herneistä tai hiekoitussorasta jne.) - ja suosio säilyy...
  5. A

Kiva tällainen ketju. Meilläkin helmikuússa, lopussa, syntynyt. Seissyt jo pitkään kyykystä ylös noussen ja nostelee siinä esineitä (voimanainen :)) tai työntelee niitä tai kärryjä ympäriinsä, mutta ei kävele tuetta kuin askeleen kerrallaan. Liikettä on niin paljon, että pysyy ruipelona...

Yhteistyössä