Hakutulokset

1. PBensis

Mitä vuosimallia edustat?

Mä olen hurja -75 :D
  2. PBensis

Kerro mielipiteesi miksi tää palsta on jo pidemmän aikaa ollut tosi hiljainen?

Perskärpäset nillittivät ainakin minut pois palstalta. Jatkuva nimetön kettuilu ja perässä seuraaminen kyllästyttivät kovasti. Hyvät keskustelut pilattiin aina.
  3. PBensis

Tuurin kyläkauppa ja Tuula....

En tunne. Jos hän tulisi aamulla mun lähelle, repisin oman tukkani päästäni.
  4. PBensis

Kuopion lapsisurmaaja " järjesti" lasten isän pois ja sitten soitti hänelle ..

Varmaankin harhaisuutta äidiltä. Tarot-kortit olivat neuvoneet tähän tekoon.
  5. PBensis

Hormonikierukasta kyselisin!

Mulle ehdotettiin hormonikierukkaa pahoihin pms-oireisiin ja ehkä alkaviin vaihdevuosiin. Millaisia kokemuksia teillä on hormonikierukasta? Kuinka usein käydään tarkistuttamassa? Mitä tarkastuksessa tehdään? Jäikö menkat pois? Entä mielialaoireet? Kaikki kokemukset kelpaa.
  6. PBensis

Vaimo olisi halunnut sijoittaa lapset johonkin toiseen perheeseen, mies ei halunnut luopua lapsistaan. Jossain nettilehdessä oli juttua. Isä oli hoitanut molemmat lapset, nainen oli ilmeisesti lataamossa.
  7. PBensis

Käyttekö gynelogilla yleisellä vai yksityisellä?

Meillä päin on ehkäisyneuvola, jossa hoituvat tarkastukset. Jos on aihetta epäillä, niin sieltä saa lähetteen sairaalalle gynekologille.
  8. PBensis

Mulle tuli fyysisesti todella huono olo, kun luin surmatyöstä. Onko meidän ihmisten pakko tietää näin yksityiskohtaisesti tällaiset tragediat... Nykypäivän media suorastaan mässäilee tällaisilla tapauksilla.
  9. PBensis

Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Ahsoo, kiitos nillityksestä :rolleyes:
  10. PBensis

Kotihoidontukea on nostettava. Allekirjoita adressi

En allekirjoita. En missään nimessä.
  11. PBensis

Lapsi olisi voinut kuolla tänään. Tekisitkö valituksen lääkäristä..

Mun mies on saanut tuon anafylaktisen shokin äyriäisistä ja kyllä hän oli osastohoidossa vuorokauden ajan, ennen kuin päästettiin kotiin.
  12. PBensis

voi että ois helppoa olla työtön

:hug:
  13. PBensis

12.12.2012

Kuinka moni teistä meni tai tiedättekö tänään naimisiinmenneitä? Mä tiedän neljä uutta avioparia tältä päivältä :)
  14. PBensis

Minun mielestäni on järjetöntä, että omaisuus ja rahat ovat puolison kanssa yhteisiä.

Meillä on ollut kaikki nämä 20 vuotta omat tilit. Itse olemme omat rahamme tienanneet, yhdessä maksaneet lainat ja laskut+muun elämisen. Talomme on myös puoliksi molempien, koska molemmat ovat osallistuneet talouden ylläpitoon ja lainan lyhennykseen. Me ollaan ihan oikea onnellinen aviopari...
  15. PBensis

Hämmentääkö tämä Putous-kuva teitä?

Toi-mii :xmas:
  16. PBensis

Kuka ei ole ottanut influenssa rokotetta vaikka olisi saanut?

En ole ottanut, vaikka olen kroonikko keuhkotautinen ;). Ei ole mitään syytä ottaa rokotetta :)
  17. PBensis

Kokemuksia lapsen sairastaminen + työssäpoissaolo

Eikö sun sairauslomalappu lääkärin allekirjoittamana käy, ei työnantajalla pitäisi olla siihen mitään sanottavaa. Meillä on ennen ollut, että eka päivä on palkaton, mutta nykyisin sairaan lapsen kanssa kotona ollessa kolme päivää saa hoitajan todistuksella. Ei työntekijä ole työnantajalle...
  18. PBensis

profiilin poisto

Mä jätin PoolopaitaisenBensaletkun retkottamaan tuonne muiden kirjaamattomien profiilien joukkoon..

Yhteistyössä