Hakutulokset

  1. S

    .

    Mut voi tiputtaa taustalle, sain uuden työpaikan joten jää yritys tauolle, kunnes koeaika lähenee loppuaan...
  2. S

    .

    1/21-26 yk 4 Se siitä haamusta. Näinköhän oli viivanpaikka ja jää Apteq herkät jatkossa sinne apteekkiin...
  3. S

    .

    Mäkin uskoisin haamuun mieluiten, mutta ei uskalla toivoa nyt plussaa edes :unsure:
  4. S

    .

    Onkohan tää nyt sitten haamu vai viivanpaikka :confused: Kierto ollut epäsäännöllinen pari kiertoa niin ei tiedä ees mikä dpo on (n)
  5. S

    .

    Onnea plussista :)
  6. S

    .

    Täällä sairastettu sellaset flunssat lasten kanssa että päivittäminen pääsi unohtumaan nyt siis 12/21-26 yk3 Kovasti pohditaan näinkö ”joutuisi” pitämään yrityksestä taukoa, jos mulla pääsykokeet meni putkeen pitäisi vuosi saada kouluja alle ettei jää käymättä... Me ollaan oltu 8 vuotta...
  7. S

    .

    Kieltämättä mielenkiintoinen (n):confused:
  8. S

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Kaukana helposta, edelleen välillä iskee epäilys onko tässä nyt mitään järkeä. Raha kai se eniten ahdistaa, että joutuuko tekemään kompromisseja kuinka paljon. Syyskuussa kuitenkin annettiin lupa tulla ennestään pojat 4 ja 2,5 vuotiaat. Kouluun pitäisi tammikuussa lähteä, joten varmaan tauolle...
  9. S

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Minä ainakin täällä taustalla :) meillä yritys jo päällä :)
  10. S

    .

    Tervetuloa uusille :) Täällä odotellaan uuden kierron alkua, kun ovis olikin odotettua myöhemmin (melkein viikon normaalista myöhässä), ennen lapsia luteaalivaihe oli mulla sen 9 päivää, tikutin oviksen viime viikolle. Tallettelut ei osunu sinne päinkään, joten ihan näinä päivinä pitäisi alkaa...
  11. S

    .

    Meillä minä 31 mies 32, esikoinen täyttää neljä ens kuussa ja kuopus nyt 2,5 vuotias :)
  12. S

    .

    Ai niin mut voisi lisätä listoille tänään siis 12/21-24 yk 2 .
  13. S

    .

    Heippa. Mä yritän täältä taustalta aktivoitua. Plussasin lokakuun alussa, mutta se ilo jäi kovin lyhyeksi. Nyt miehellä kovempi vauvakuume kuin itsellä :D lapsista puhumattakaan :)
  14. S

    .

    Onnea taas plussista :love:
  15. S

    .

    Mä kokeilin greippimehua joskus, kierto piteni ja luteaalivaihe, mulla normaalikierto oli silloin 17-21 joten ei haitannut yhtään. @Sasusa Mun silmään näkyy haamulainen puhelimenkin näytöllä :cool: joten varovaiset onnittelut :) Täällä täti kurvas heti aamusta, joten ei auta kun odotella...
  16. S

    .

    @Wintersun kyllä ovis oli ihan ajallaan olevinaan, en sitten tiedä onko tosta kapselinpoistosta kuitenkin niin vähän aikaa että nyt heittää (maaliskuun alussa).
  17. S

    .

    Menkat kaks päivää myöhässä tänään oli pakko testata, negaahan se näytti. Mikähän ihmeen hormonihäiriö sit onkaan meneillään. Teoriassa siis on olemassa yksi mahdollisuus, että olisi tärpännyt. Ilmeisesti nyt ei kuitenkaan näin ole.
  18. S

    .

    Onnea @lilia88 ja @rust :) tarrasukkia kyytiläisille :)
  19. S

    .

    Pahoittelut :(
  20. S

    .

    Mulla ei tota fitbit ranneketta oo, mut polarilla vois kyllä seurailla sykettä, jos sen löytäisi. Täällä mies näytti vihreää valoa, että loppuvuodesta vois alkaa yritys :)

Yhteistyössä