Hakutulokset

  1. L

    Raskaus Blogeja?

    Heippis, oon aloitellut blogin viikosta yksitoista alkaen suurinpiirtein ja nyt mennään puolenvälin yli :) sydametlyo.blogspot.fi olis kiva saada kommentteja ja lukijoita jotta tulisi enemmän toiveita ja ideaa postailuun :)
  2. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Täällä oli puhetta noista neuvoloista! Kumma kun helsingissä sitten säästetään??? Mulla on ensisynnyttäjänäkin aika harvoin näitä jos eka oli 8+ ja seuraava on 18+ :O hirmuinen väli tulee :D
  3. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Piupiuu ihania uutisia :) Mullakin on tyttöolo, katotaan mitä saan sitten veikkaukseksi kesällä, oon tasan kaksi kuukautta sua jäljessä! La 24.11 :) Eikös ne sukkapuikkofiilikset oo jotain kohdunkaulan/suun tekemisiä? En ole ihan tietoinen :D Ihan vitsillä tein ruokasooda testinkin ja sen...
  4. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Jippii tervetuloa vaan, täällä on aika kovin hiljaista ollut :D Mulla on helpottanut paha olo ja tänään pitäsikin mennä illalla töihin kolmen viikon tauon jälkeen :D Pitää käydä vilkuilemassa tota sun blogia kunhan kerkeen, itse kirjottelen myös ihan alkumetreillä raskausblogia, oon...
  5. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Kivan näköinen blogi sona :) mul on ihan alkumetreillä kanssa toi oma, Heartbeats mutta höpöttelen sinne raskauteen liittyviä fiiliksiä :) Onneksi on vertaistukea tohon kiukkuumiseen ja parisuhde"ongelmiin", meillä ei ole varsinaista ongelmaa muuta kun se että mä en ole oma itseni vaan...
  6. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heip kiva kun on uusi ketju :) Mulla on muuten ihan väärä la tuolla, oon varmaan sekoillu sen :) eli mun la on 24.11 ja on muuten ultra 16.5 NP ihanaa ku aika kuluu, maha alkaa muotoutumaan jo ja sykkeet on tosi terhakat, antaa niin paljon mielenrauhaa :) oli puhetta äitiyssukkiksista...
  7. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Kiitos miramei, mennyt ihan ohi että ohje on tuolla, oon huomannu vaan että jotkut on kyselleet sen perään :)
  8. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Nunnush mäki tääl odottelen et joku vois kertoo siit yhteistöstä ku pyyntö vaa ignoorattiin :D että pliiis! voisiko joku ottaa härkää sarvista ja kutsua meitä sinne! :D Vai onko päätetty että väkiluku on täynnä yms mitä joissain ryhmissä välillä tehdään :D Meillä paukahti tänään yhdestoista...
  9. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Masentava toi facebook ko se vie tälläsistä paikoista keskustelijat :) pitäskö sitä itsekkin ängetä sinne? jos joku haluaisi kutsua? :) mitä ilmeisimmin kun on kerran salainen yhteisö johon liittymistä ei nää muut? :D Meilläkin poksu tänään se yhdestoista viikko käyntiin lapsimessuilla, nyt...
  10. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    mulla on joulukuulta takana kkm 8+2 ja silloin ei kyllä tiennyt oikein kukaan, pari kaveria ja äiti asiasta.. Ne jotka sen ikävänkin uutisen saisi kuulla.. Nyt paljastin pomolle kun työkunto ei ole minkäänlainen, hän on perheellinen mies jolla kolme lasta joten luulis tajuuvan ;) oli että...
  11. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    aarresaari tsemppiä ja onnea uuteen yritykseen, siitä onneksi pääsee yli ajan kanssa! oma kkm on tuoreena mielessä joulunalta.. :( Vatsan koosta, onko täällä muita joilla on suhteellisen tuore km taustalla? Mulla oli kolme kk raskautumisesta ja silloin oli kovat nippailut ja kohdun kasvaminen...
  12. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Jee onnea evaparadise :) vähän heikosti saattaa näkyy mä kävin kipujen ja pienen vuodon takia ultrattavana 6+1 ja silloin näkyi pieni möntti ja ruskuaispussi mutta ei näkynyt vielä sykettä vaan pelkkä sikiökaiku (mitä sekin nyt sitten ikinä tarkoittaa..) Ainakin saat tietää todennäköiset viikot...
  13. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Voii kiitos Amalia89 :) mä kävin muuten kanssa vultrassa 7+2 ja vastasi jotain 6+5 tms :) En ole ihan varma niin en ole laskenut sen mukaan kun hoitajakin sanoi että ei saanut ihan tarkkoja mittoja niin pienestä :) Mulla on ollut tänään yhteistyökykyinen tirppana: hän oli suoraan alla kun...
  14. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Heipä hei jälleen tänne :) Toi juttu vauvahommista utelemisesta jotenkin ottaa mun korvaan kun ymmärrän että se ei ole helppoa kaikille kuten omalle äidilleni jonka ei nuorena pitänyt saada laisinkaan lapsia yllätyksenä sitten minä ja pikkusisarukseni, mutta sitten kun oli tarkoitus niin...
  15. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    hihhi :) kiitos paljon, olin ihan naurettavan onnellinen itse niistä puolestatoista minuutista jotka kuuntelin ennen kun piti soittaa omalle äidille ja itkeä onnen kyyneleitä :) aika aikasin tääll kuului kun 8+6!
  16. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Huhhuu! Tänään onkin sitten onnen päivä tällä äitillä ollut, huomenna on synttärit joten pieni kakru päätti antaa äitille lahjan: sain dopplerilla sykkeen kuuluviin pariksi minuutiksi ensimmäistä kertaa, erosi ihan täysin istukkaäänistä joita oon kuunnellut ja parin kerran jälkeen todennut...
  17. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    joo siis on tiedossa että MINULLA on yhdeksäs raskausviikko kiitos ;P Mä taas oon lukenu että 130-150 kertaa minuutissa löis näillä viikoilla ja aikaisemmin vähän hitaammin? ihan suomalaisilta sivustoilta nämä tiedot, siksi jäin sitä miettimään kun selkeesti ei oo mun oma syke ja on tuosta...
  18. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Moikka taas :) Noista dopplereista kun on ollut puhetta niin mitäs luulette sainko mahdollisesti sydänäänet vai istukan äänet kuuluviin kun tulee selkeä paukkeen oloinen ääni yhdestä tietystä kohtaa vatsaa kun painan jonkun verran.. Mietityttää sen vuoksi että epätarkan kellon ja itse...
  19. L

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    tän kopioin mcdonaldsin ruokaesitteestä vaikken itse käykkään mäkkärissä (on huonoja kokemuksia ja suosin kasvis ja luomuruokaa mutta ennenkaikkea TÄYSIN kotimaista pitää olla mun lautasella) "Pastöroidut maitotuotteet Ravintoloissamme on tarjolla monenlaisia maitotuotteita. Useimmissa...
  20. L

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Jospa sitä rikkoisi tämän radiohiljaisuuden :) Hopeakissa, ompa tosi harmi juttu tollanen lääkäri! Et kuitenkaan kysynyt josko voisi toima paremmin? En ole kyllä varma miten itsekkään tuollaisessa tilanteessa avaisi suutaan ja varsinkin ensikertalaisena osaisi vaatia parempaa kohtelua :)...

Yhteistyössä