Hakutulokset

  1. T

    Clomittaret 2013

    Kiitos! :) Kävin homeopaatilla, ja tulimme siihen tulokseen, kun hän määräsi muutamia homeopaattisia valmisteita, että en ainakaan kuukauteen/ kahteen ota clomeja käyttöön. Noiden jälkeen katsotaan tilannetta uudelleen, josko tärppäisi ihan ilman apuja, toivon mukaan ;)
  2. T

    Clomittaret 2013

    Kyllä, ovat hyllytavaraa :) Itse kun ostin apteekista, oli vähän vajaa 21€. Tässä eräs linkki: https://www.hyvinvoinnin.fi/biocard-keliakiatesti
  3. T

    Clomittaret 2013

    Näkyikö labroissa S-T4V-arvoa? Minulla ollut myös S-TSH ihan "normi", mutta tuo T4V olikin aivan alarajassa : / Olo on kyllä kovasti kohentunut lääkityksen myötä :) Sanoinkin miehelle, omaa testiä tehdessäni, että aina kun niitä viivoja niin toivoo, niin nyt ei tarvitsisi todellakaan tulla :D...
  4. T

    Clomittaret 2013

    Sattuisitko muistamaan arvojasi? :) Tuohon keliakiaan liittyen oireita olivat närästys/ polte oikein vehnäisen, esim. kampanisun syönnin jälkeen, ja vatsan turvotus/ ilmavaivat esim. pastan syönnin jälkeen. Ostin apteekista keliakiatestin, jonka voi tehdä kotona, siihen tuli hailakka viiva :(...
  5. T

    Clomittaret 2013

    Anteeksi kun näin tuppaudun, mutta olen välillä käynyt täällä lukemassa kokemuksistanne, kun itselläni ensi kierrossa otetaan clomifenit käyttöön. Kirjoituksestasi tuli mieleen, että onhan keliakia ja kilpirauhasen häiriöt suljettu pois? Itseltäni löytyi molemmat, jotka varmasti haitanneet...
  6. T

    Kilpirauhas-arvot

    Ei kaikilla välttämättä olekkaan kaikkia mahdollisia oireita : / Tässä pari linkkiä: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/keskustele-lapsettomuudesta-ja-odotusajasta/2111212-kilpirauhasarvot-ja-raskauden-yritys/ "Kilpirauhasella on kyllä äärimmäisen tärkeä tehtävä hormonikierron...
  7. T

    Kilpirauhas-arvot

    Osaisitko kertoa tarkemmin, miten niitä vertaillaan? :)
  8. T

    Kilpirauhas-arvot

    Hei! Saanko kysyä mitä kokeita sinulta katsottiin? Ja mitkä olivat ne tietyt arvot, suhteessa toisiinsa, jotka saavat aikaan ovuloimattomuuden? Pakko ei tietenkään ole vastata :)
  9. T

    Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

    Niitä syitä voi todella olla monia :( Kannattaa pyytää, jos ei automaattisesti kuulu tutkimuksiin,mm. sekä keliakia,- että kilpirauhaskokeet.
  10. T

    Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

    Olen todella pahoillani :'( Itse tänään osteopaatilla käyneenä, minulla oli juurikin jumia/ häikkää sekä ristiluun, että oikean puolen nivusen (myös ilmeisesti munasarjan) kohdalla :(
  11. T

    Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

    Nostellaampas tämmöistä vanhaa keskustelua :) Liekkö monikaan tietoinen, että lapsettomuutta aiheuttavat myös mm. hoitamaton keliakia, hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta, lantiokorin vinous, ristiluun (häntäluun ja alimman lannenikaman välissä) vinous (miehillä); Saana Monthan ja j
  12. T

    Harvat kuukautiset, ei pco:ta eikä ylipainoa - muita?

    Ja tällainen: Simpukka - Lapsettomien yhdistys.
  13. T

    Harvat kuukautiset, ei pco:ta eikä ylipainoa - muita?

    Kannattaa tosiaan tutkituttaa noi arvot, jos niitä ei koskaan ennen ole tutkittu :) Tässä eräs linkki: Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim - Lääketieteellinen aikakauskirja Duodecim "Kilpirauhasen toiminnan häiriöt vaikuttavat hedelmällisyyteen Hypotyreoosi. Kilpirauhasen normaali...
  14. T

    Harvat kuukautiset, ei pco:ta eikä ylipainoa - muita?

    Onko kilpirauhasarvot katsottu, molemmat, sekä tsh että t4v? :)
  15. T

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei, anteeksi kun näin tänne tuppaudun, mutta osaisiko joku Teistä sanoa, milloin Oysissa alkaa "joulutauko"? :) Ja sellaista vielä kysyisin, että onko Teille tehty automaattisesti tutkimuksissa ollessanne aukiolotutkimus? Kiitos kovasti! :)

Yhteistyössä