Hakutulokset

  1. KULTAPIENI89

    Neljävuotiaan vaate ongelma ?

    En osaa otsikoida aihetta oikein mutta kyseessä on meidän 4v(8kk) ikäinen tyttö ja vaate ongelma. Tytöllä on tajuttoman kova omatahto vaatteiden suhteen, ollut jo pitkään mutta nyt tämä touhu alkaa menemään sairaalloiseksi. En tiedä mitä tehdä ? Tytölle ei kelpaa MIKÄÄN vaate.. Itkua saa...
  2. KULTAPIENI89

    Baltic Princess ja Silja Europa vaihtoivat satamia

    Mitä mieltä ootte tästä TallinkSiljan vaihdosta ? Mä en niin yhtään tykkää Europa on mukavin laiva ja se kuuluu Turun terminaaliin. Eikös tuo Balticin vehje ole muutenkin vain rahtilaiva?
  3. KULTAPIENI89

    Tunteet sekaisin (liittyy miehiin)

    Pakko purkatua. Olen todella inhottavassa tilanteessa, enkä tiedä mitä teen - tai tiedän, mutta.. Seurustelen onnellisessa suhteessa, emme asu yhdessä mutta kaikki muu on täydellisesti. Viikonloput asun mieheni luona ja arjet olen työni takia toisella paikkakunnalla. Kaikki on mahtavasti...
  4. KULTAPIENI89

    Ulosmitataanko veronpalautuksesi ? Oletko saanut jo siitä tiedon ?

    Heitän kovin nolon kysymyksen ilmoilleni, itsellä meni ex-miehen takia aikoinaan luottotiedot ja en ole varma olenko velkojen suhteen jo "kuivilla vesillä". Viime talvena tuli hyvin aikaisin kirje jossa kerrottiin luottotietojen ulosmittauksesta. Tänä vuonna ei ole tullut, eli elättelen...

Yhteistyössä