Hakutulokset

  1. Dinskunen

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Onnea Ennanniina! :heart: Onpa ihana lukea tällaisia uutisia, näitä alkaa satelemaan ihan toden teolla niin täällä kuin tuolla FB:n puolellakin :) Minä vielä itse odotan äitiysloman alkua, mutta en pitkään.. Huomenna viimeinen työpäivä vihdoinkin! :) Sairaalakassi on pakkaamatta, mutta...
  2. Dinskunen

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Onnea Nicci <3 <3
  3. Dinskunen

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Heippa tännekin piiiitkästä aikaa! Tuolla FB:ssä vaan olen ollut ja nyt huomasin tänne kurkkiessani, että täällä ei ole mulla päivitettynä la:ta eikä mitään... Eli siis: Dinskunen la 25.7. tyttölupaus! Ja ikääkin jo 34 Äitiysloman alkuun on mulla vielä reilu viikko ja nämä viimeiset...
  4. Dinskunen

    Ikäsi ja Down-riskisi?

    Ikä 34 v NT 1,1 mm Tri1 seulan riskiluku 1:52 000
  5. Dinskunen

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Voi miten paljon ikäviä uutisia tänne joukkoon mahtuu, paljon voimia teille kaikille! :hug: Mä en malttanut odottaa enää yhtään vaan käväisin alkuraskauden ultrassa äsken. Voi mikä kokemus! Miksei kukaan varoittanut, että se on noin liikuttavaa ja siinä sitten kyynelehdin ruutua tuijottaen :D...
  6. Dinskunen

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Hei kaikki kanssaodottelijat! Nyt tulee pikainen viesti lounastauon päätteeksi.. En tietenkään yhtään kadehdi teitä jotka joutuvat huonoa vointia kokemaan mutta mulla hassu fiilis; oon ihan innoissani kun nyt parina päivänä tuntunut olo etovalta!!! Varsinkin kun on jotain syönyt. Tuntuu sen...
  7. Dinskunen

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heippa! Nannamamma en oo vielä soittanut neuvolaan, päätin elää tässä jännässä fiiliksessä vielä tämän viikon, maanantaina on sitten sen soiton aika :) Ja tajusin että todellakin aiheellista, enhän mä tiedä yhtään mitä kaikkea ei sais syödä tms.. Mutta aika terveellisesti kai (ainakin omasta...
  8. Dinskunen

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Hei kaikki! Täällä yksi lukija tutkii keskusteluanne suurella mielenkiinnolla ja joutuu googlettamaan monta sanaa :D Uutta ja ihmeellistä on koko tämä touhu.. Jonkin aikaa (nyt myöhemmin vasta toki ymmärrettynä) on ollut outoja tuntemuksia; vilunväreitä, lihaskipuja ja päänsärkyä (ajattelin...

Yhteistyössä