Hakutulokset

  1. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    No en kehdannut, ajattelin että pitäisit mua ihan sekopäänä nettihörhönä :D Olin se persjalkanen tummatukkanen saparopää jos muistuu mieleen :) Mulla ei täällä sairaalassa ole mitään hätää, toiset on tuolla kolmen hengen huoneissa ja itse vietän miinulin kanssa aikaa tässä omassa sviitissämme...
  2. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Mulla siis tämä neljäs synnytys käynnistyi juuri näin. Eli pari napakkaa supistusta ehkä vartin sisään ja sit kuului mahasta "naps" ja hiukan sattui. Samantien valuikin jotakin ja vessaan mentäessä totesin että lapsivedet juu. Sit alkoikin valtaisat supistukset ja pimu oli maailmassa puolitoista...
  3. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Aha, täällä olikin uusi pino :) siirrän tämän tänne. Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight "Meille syntyi poika 27.2.-13 klo 03.55. Kokoa poitsulla oli 51cm ja 3850g. Sairaalassa ei netti toiminut, niin en päässyt aiemmin päivittämään, tänään päästiin kotiin. Synnytys meni hyvin ja...
  4. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Taidettiin olla samalla osastolla, olin ainakin bongaavinani sinut parilla kertaa ;) Me siis vielä sairaalassa. Vauva joutui tänään valoihin kohonneen bilirubiiniarvojen takia. Mikä tietysti oli tiedossa kun hiukka ennenaikaisesti syntyi. Paino on myös laskussa ja imetys takkuaa kun pikkuinen...
  5. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Heippa! Pikaisesti tulin kertomaa että meille syntyi tyttö tänään klo 0.27 mitoin 2735g ja 46cm. Raskausviikkoja oli kertynyt 36+4. Kaikki meni nopeasti, klo 23 meni vedet kotona napsahtaen ja sen jälkeen se oli menoa! Sairaalassa 23.30 ja 7cm auki, siinä sitten luomusti vedettiin loppuun, huh...
  6. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Niittyvillalle tsemppiä!!! :wave:
  7. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Sannamarylle onnea!:flower: Taksikyydistä, itse lähdin keskimmäistä synnyttämään tai "näyttämään" itseäni polille aamuyöllä. Mulla ei ole muistikuvaa taksikuskin ilmeistä, mutta aika kovaa se taisi ajaa! :D Mähän en itse edes tajunnut synnyttäväni, sen takia mieskin jäi kotiin nukkumaan kun...
  8. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Oho! Saakohan Nippatäti pienen ystävänpäivä yllätyksen! :heart: jännittävää... IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ MAALISKUISILLE! (.) Mä lähden kohta lyllertämään neuvolaan. Pitäkää peukkuja että selviän yhdessä koossa tuosta 6km matkasta :D Aion avautua siellä kaikesta, etenkin polin lääkäreistä ja...
  9. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    No tätä mä tässä vähän itekin mietin, kun kukaan ei ole halaistua sanaakaan maininnut siitä kokoarviosta tämän kohdalla. Enkä mäkään tietysti ole saanut suutani auki noilla polikäynneillä kun lääkäreillä tuntuu muutenkin olevan aina niin pirun kiire :| Hokevat vaan että "kyllä se tämäkin täältä...
  10. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Nopposella ihania uutisia! :heart: Vauvaantuneille onnittelut!:flower: Julilla olikin ollut jännät paikat, hui! Ja kiitos teille ketkä kommentoivat vaunu-asiaan :) Mä EDELLEEN tuskaan tän asian kanssa. Sapettaa tuo miehenkin ylenpalttinen kiinnostus tähän asiaan...(sarkasmia, sarkasmia..)...
  11. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Saapi udella! :) Vähän viivästyi tämä vastaus... Elikkäs lapsi nro.1 syntyi vk. 41+4 ja oli kooltansa 3850g ja 53cm pitkä. 40+2 on otettu viimenen mitta ja se on 38cm! :laugh: ja yläkäyrällä mentiin tuon mitan kanssa koko raskaus ja vähän yläkäyrän yläpuolellakin lopussa... Lapsi nro.2...
  12. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Nopposella loistavia uutisia! Peukut on pystyssä! :) Pepperille piti kertomani että mulla oli viikolla 29+6 sf-mitta 31! :O Terkkari olikin ihan stressissä asiasta ja laitto lähetettä polille. Epäili lapsevettä olevan liikaa... Itse otin aika lunkisti tilanteen, mulla toi mitta aiemminkin...
  13. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Voi Nopponen! :hug: Hankala tilanne. Varmasti niiden lääkäreiden täytyy varmistaa se ettei sitten mitään satu, koska tavallaan heillä on iso vastuu päästää pieni kotiin. Niin kurjalta kun se kuulostaakin :( Toivotaan että pikkuinen pian voimistuisi ja pääsisitte kotosalle, paras paikkahan se on...
  14. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Painoarvioista olen minäkin kiinnostunut? Minähän kävin polilla viikonloppuna viikkoja oli tuolloin 33+3 ja lääkäri sai painoarvioksi äkkiseltään mitattuna 2000g. Silloinhan käväsin siellä noiden liikkeiden takia ja varsinaiseen kasvukontrolliin menen perjantaina. Napanuora on kiinnittynyt osin...
  15. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Ilmeisesti ollaan nähty samaa unta Minx! :D Mutta joo, aika outoa... Onnea nyt Santzuulle uudemman kerran:flower:
  16. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Täh??? Onks täältä yön/ aamun aikana hävinnyt viestejä vai kuvittelemme mä vaan??? O_o
  17. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Jep, mäkin menin sohimaan muurahaispesään, tottakai :D Mutta ei pystynyt enää vaikenemaan. Tuo on hankala asia ja jakaa varmasti mielipiteitä, ketä saa synnärillä vierailla ja ketä ei, vai saako oikeastaan kukaan muukun isä ja vauvan sisarukset. Mutta ajattelee kukin miten haluaa, niin osaston...
  18. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Heipä hei. Olen ollut tooooodella laiska kirjoittaja..vaikka päivittäin luen kuulumisenne, yleensä kyllä puhelimella millä on hemmetin ärsyttävä kirjoittaa! (oliko vähän huono syy..) Täällähän on ensimmäiset vaavitkin nähneet jo päivänvalon: Onnea kaikille! :heart: ...ja kyllästymistä...
  19. M

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    MrsR olin lukevinani tuolta aiemmin että olit laittanut noita ko. sairaalaan käytäntöjä vähän eritavalla kun itse muistin. Sen takia lähdin tarkistamaan asiaa. Mutta ehkä sit ymmärsin/luin kirjoittamasi väärin. Joo, ehkä kukin tyylillään, mitäs se mulle kuuluu. Oma vika kun oon tällänen...
  20. M

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    MrsR oliko niin että synnytät keskisuomen-keskussairaalassa? Tässä linkki noihin vierailu käytäntöihin: Keski-Suomen sairaanhoitopiiri aika selkeästi siinä on tuo ohjeistus, mitä minun mielestä kaikkien täytyy kunnioittaa kun aikuisia olemme :) vaikka mielelläni itsekin ottaisin mm. omia...

Yhteistyössä