Hakutulokset

  1. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Nyt kirjoittelen mun synnytyskertomusta.. Eli 25.6 mentiin aamulle äitipolille suunniteltuun käynnistykseen kutinan ja mun korkeiden verenpaineiden takia. Klo 10.00 multa puhkaistiin lapsivesikalvot ja alettiin odotella jos tuo vesien meno aloittaisi supistukset. No eipä kummia tapahtunut...
  2. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Pikaisesti vain ilmoitan että meille syntyi tyttö 25.6 klo 15.08 käynnistyksen takia. Paino oli 3675g ja pituus 49,5 cm. Nyt ollaan osastolla ja toivottavasti päästään kotiin huomenna, vauvan sokeriarvot heittelee joten saa nyt nähdä. :-) Sanna-M ja pikku prinsessa 1 vrk
  3. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Iltaa, tänään taas käytiin äitipolilla kutinan takia, mutta ei ole hepatoosia tämä vaan turvotuksesta johtuvaa kutinaa, vauvalla kaikki edelleen kunnossa joten huomenna aamulla klo 8.00 menen äitiyspolille ja jos me mahdutaan synnärille niin mun synnytys käynnistetään. Eli toivoa on että meillä...
  4. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Aamulla taas käyty neuvolassa, siellä kaikki kunnossa tai no pissa 1 plussalla mutta omaa olotilaa seuraan kotona ja mittailen paineita. Painetta tuntuu kävellessä tuolla alhaalla kun vauvan pää jo niin painaa sinne. Saisi jo mun puolesta pikku hiljaa synnytys käynnistyä. Nyt täytyy lähteä...
  5. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Huomenta, täällä edelleen yhdessä koossa, nyt "jo" 3 päivää mennyt yli lasketun ajan.. Tää joka päiväinen odottaminen on tylsää..Huomenna neuvola jos ei yöllä lähtö tuu. Sellasta kellertävää limailua tulee aamulla paljon ja vatsa tuntuu että toimii aikas hyvin joka päivä mutta eipä ne taida...
  6. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Huomenia, ensiksi paljon onnea kaikille jo vauvan saaneille :heart: ON: Täällä sitä ollaan yhdessä koossa edelleen. Laskettuaika oli 2 päivää sitten ja olo jo todella malttamaton.. Ollaan käyty aamukävelyllä koko perhe eilen ja tänään ja ollaan oltu juhannus kotona kun ei uskallettu kauhean...
  7. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hellou, tänään se koitti, nimittäin laskettuaika. Eilen vietin taas aamupäivän äitipolilla tutkimuksissa ja eipä siellä selvinnyt mitään, verikokeet kunnossa, epäilivät siis raskausmyrkytystä. Neuvolassa olin siis eilen aamulla ja sieltä lähetteellä äitipolille koska neuvolassa pissa 2 plussalla...
  8. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Eilen illalla piipahdettiin äitipolilla jonne menin raskausmyrkytys epäilyn takia, verikokeissa ei näkynyt merkkiä myrkytyksestä ja 30 min oltiin sydänäänikäyrillä jotka olivat kunnossa. Ultrasivat ja kaikki sielläkin kunnossa, virtaukset hyviä ja painoarvio 3,8 kg mutta mitta saattaa heittää...
  9. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Aamuja, eilen poksui taas mutta muuta ei tapahtunutkaan, odotan jo malttamattomana että pääsisin synnyttämään. Mulla on tiistaina neuvola jos ei vauva ole ennen sitä syntynyt. Paineita seuraan ja ne on olleet ihan hyviä,lääkityksellähän olen ollut jo kuukauden ja tuntuu tehoavan paineisiin...
  10. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Päivää taas, täällä ei minkäänlaisia tuntemukia lähestyvästä synnytyksestä, yöllä muutama kipeä supistus mutta sitten taas laantui itsestään, hyvä niin kun mies on kuumeessa ja kipeä niin haluaisin sen mukaan kuitenkin synnärille, eli saisi parantua ennen vauvan syntymää. Olen käynyt...
  11. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hellou, täällä elämä on yhtä odottelua, tänään keitin tutit valmiiksi, saa nähdä tarvitaanko niitä, esikoinen söi tuttia mutta kuopus ei ollenkaan. Olisin niin valmis lähtemään synnyttämään, olo on tuskaisa varsinkin yöllä kun on kuuma eikä saa unta, tänään satoi vettä joten helpotti kuumuus...
  12. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Aamuinen neuvola takana, siellä taas kaikki ok, eli paino pysynyt hyvin sopivassa eli painoa tullut tällä hetkellä 3,8 kg lähtöpainoon. Verenpaine 140/82 pissa puhdas ja sf-mitta 35, vauva edelleen raivotarjonnassa. Olisin kyllä itse valmis lähtemään synnyttämään, mutta eipä täällä mitään...
  13. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Eipä muuta kuin että täällä taas poksuu ja nyt saa vauva jo luvankin kanssa tulla :) Sanna-M ja Papu rv 37
  14. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Huomenta, täällä olo alkaa olla kärsimätön, voisi mun puolesta jo pikkuinen syntyä. :) Nyt on 2 aamuna tullut kunnon limat mitä ei ole tapahtunut ennen, voisiko kertoa jotain lähestyvästä synnytyksestä, tiedä sitten.. Vauva liikkuu hyvin ja hikkailee edelleen usein. Neuvoloita on 2 viikon...
  15. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Pahoinvoinnista, mulla ei ole ollut tässä loppuraskaudessa ollenkaan pahaa oloa. ON: Verenpainelääkitys auttaa ja paineet on olleet hyviä, vauva liikkuu hyvin ja oma olo on ok, nyt kun on ollut todella lämmintä niin nukkuminen on vaikeaa, mutta sitten otan päivällä päiväunia. Mutta olisin...
  16. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Viimeinen lääkäri käynti ohi ja siellä kaikki kunnossa, tai no sain verenpainelääkityksen mutta muuten kaikki ok. Kohdunsuu kiinni ja pehmeä, pituus 3 cm, sf mitta oli 35 mutta siihen oli syy kun vauva on vielä aika ylhäällä, eikä kuulemma ehkä laskeudukkaan kun vasta synnärillä. Hemoglobiini...
  17. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heippa taas, neuvolassa käyty kun pääsinkin jo aiemmin sinne, pissa oli puhdas ja verenpaineet laski jo kotona alemmas, mutta seurataan. Ja sydänäänet kuului todella hyvin, 130-150 välillä meni sykkeet, ja nyt vauva onkin liikkunut hyvin. Säikäyttää äitiä välillä :) Onnea kaikille vauvan...
  18. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heissan, mulla tänään paineet nousseet yli sallitun ja siksi meen antamaan pissanäytteen 15.30 jos siinä on jotain niin ehkäpä tulee äitipoli reissu. Vauva on myös liikkunut todella laiskasti, tottakai tila rupeaa loppumaan mutta kun ei tuo vauva meinaa liikkua kuin tönäisemällä. :( Saa nähdä...
  19. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heipä hei, soittelin tossa jo äitipolille kun on ollut koko päivän kauhea päänsärky mihin ei toi panadoli auta. Käskivät ottaa vielä ton toisen 500mg ja jos se ei myöskään auta niin sitten sinne käymään, verenpaine oli 138/96 mutta sanoivat että myös pääkipu voi nostaa sen paineen. No...
  20. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Iltaa, tänään oli esikoisen kouluun tutustuminen, sinne kun kävelin n. 1km ja sama takas niin jalkoväli oli todella kipeä. Nyt on sitten illalla tullut jo 4 kipeää supistusta, onneksi niillä on pitkät välit, en ihan vielä kuitenkaan haluaisi synnyttämään. Tänään myös poksuu :heart::heart...

Yhteistyössä