Hakutulokset

  1. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    BAMBINILLE ONNEEE !!!! Täällä tulin kertoo "vanhoille kamuille ja mukana jännäilijöille" että meille tulossa TUPLAT!!!!! siitä johtuu kamalan huono olo, oksennus fiilis ja kamalan kipee masu mutta ultran mukaan kaikki ookoo ja LA 1.8. Ja aatelkaa, mä saan elämäni toiset kaksoset...ekat jo...
  2. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    L.A 1.8. ollu aivan kaamee olo....Kättärillä tipassa kahteen kertaan. Pönttö on mun ystävä jee. Ja pissattaa kokoajan ja janottaa mutta se on tää kiertokulku...jano - pissa- oksennus pyäääh. Meille tulossa tuplat. Siitä kai tää superhyper olo. Ja kanssasisaret, mä tuun saamaan toiset...
  3. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    L.A. 1.8.13 3.lapsi KYS, ikää 36
  4. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    Mä en tajua olnko urpo vai mitä mutta yritin laittaa punasella noi tietoni mutta ei tullu....outsh!!!!:p Täällä edelleen masuvaivoja; ilmapallo tuntuu välillä olevan puhkeamaisillaan ja kovaa pulputusta (aivan kuin olis ripuli), teräsiä vihlasuja ja kiskomista. Ja kun käy pissillä niin saa...
  5. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    L.A. 1.8 ikä 34 3.lapsi Kätilöopisto
  6. H

    Vauva Haaveissa 2013

    KIITOS kaikille onnitteluista...edelleen ihan uskomaton ja epätodellinen olo. Mua vähän pelottaa, kun heti oireet lievenivät tai poistuivat kun plussasin... :( mutta toinen testi oli ekaa paljon vahvempi viiva. No toisethan ei saa mitään raskausoireita (tai eivät kiinnitä itseensä niin paljon...
  7. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    Täällä tultais mukaan kanssa... lauantaina plussattu ja L.a todennäkösesti 1.8 eli 4+4 laskujeni mukaan. Hassusti Vauvan laskuri antoi 3 L.A. ajankohtaa (1.2.3./8). Meillä on takana 10 yk ja kyllä tätä on odotettukin!!! Mulla on teininä saadut kaksoset, he nyt teinejä, joten tämä on eka mulle...
  8. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Täällä sitten bongattiin lauantaina illalla anopin vihdoinkin lähdettyä PLUSSAA!!!! =) Vaikka mulla oli selkeitä positiivisia merkkejä, olin silti aika skeptinen alkaessani testii tehdä mutta aivan puhas viiva sieltä tuli!!!! Kyyneleet vaan valu ku tuijotin muutaman minuutin sitä tikkua ja...
  9. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Arvatkaapas mitä.... meillä PLUSSATTIIN tunti sitten!!!! Tuntuu niin ihanalta etten pysty uskoo tätä vielä todeksi. Vautsi me onnistuttiin. Toivottavasti pysyy sisällä kanssa!!!! Oireet oli kyllä niin puolesta puhuvat että jo aavistelinkin, mitä tuleman pitää, mutta kun tässä oli kuitenkin...
  10. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Lupsakkaa lauantaita everybody!!!:wave: Piinaavaksi menee venttaaminen, kun mun PITI testata rauhassa tullessani shoppailemasta (oli iha pakko päästä ihmisten ilmoille kolmen päivän sängyssä makoilun jälkeen).MUTTA...kuinka ollakaan niin anoppi soitti kun olin matkalla kotiin, että hän on...
  11. H

    Ekat raskaus oireet??

    KP 30 nyt voisi sano että menkat on myöhässä 2-3 vrk. Oireet jatkuneet vaikka armoton flunssa sekoittaa tuntemuksia, - nenu tukossa - paleltaa, hiki, väristyksiä - lämmönnousu - pissattaa - janottaa - juilii masua ja kummallisesti repii - painontunne masussa, kuin kivi - nälkä...
  12. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KP 30 (28-29) ONNEA Epa_88 plussasta :) TERVETULOA UUDET! JA TSEMPPII KAIKILLE MUILLE "SISARILLE"... Täällä on pari päivää menny "tosta vaan" sairaana peiton alla. Ensin iski mieheen flunssa ja nyt muhun; olen palellu, hikoillu, ollu väsyny jne jne. liittyen pipiin, mutta noit oireita...
  13. H

    Vauva Haaveissa 2013

    KP 30 (28-29) yk 10...1. yhteinen Täällä ollaan edelleen!!!! Olen pari ollut petipotilaana - iski se kaamee syysflunssa (jota aavistelinkin tulevaksi), mutta on tässä ollut muutakin oireilua...ja mahassa on kyllä sellanen tunne, että jotain YLIMÄÄRÄISTÄ olisi...painontunne, joka hiukan...
  14. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    :wave: finnikukkanen täällä... kp 27 - ei viitteitä vielä alkavista menkoista (kierto 28-29) - mahaa juilii ja uutena tuntemuksena painontunne kuin kivi, välillä repäsyjä - lämpö 36.9 - välillä palelee, välillä hiki (varsinkin yöllä tätä rumbaa) - nälkä mutta safka ei putoa - uusi oire...
  15. H

    Ekat raskaus oireet??

    ONNEA DeeDee865 ja Epa_88...!!!!:flower:=) raskautumisen johdosta!!! ihanaa kuulla iloisia uutisia ja olla toisten puolesta tyytyväinen...voi kunpa täälläkin päästäis samoista tuntemuksista nauttimaan...oireita kyllä on, mutta usko horjuu (takana 10 yk). - bongasin oviksen kp 14 - nyt kp 27...
  16. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Heissan kaikille... tänne toisin omia kuulumisia. PIITU_83: älä anna masennukselle periksi, sillä negatiiviset tunteet ja stressi jossain määrin (lukemani mukaan) vaikuttavat haitallisesti hormonituotantoon. Ymmärrän, että aika tuntuu ikuisuudelta ja jokaiset menkat ovat kohdunkyyneleitä...
  17. H

    vauvakuumeilua :)

    Heissan, kiva lukea toisten kokemuksia, rankkojakin, sekä iloita toisten puolesta onnistumisista! Olen moneen paikkaan jo pinoutunut, mutta pinoudutaan sitten tännekin vaihtelemaan ajatuksia ja kokemuksia sekä tietty iloisemaan PLUSSISTA!!!=) Meillä tilanne lyhykäisest tämä. Ekaa yhteistä...
  18. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Ihan tärinöissä, paleltaa niin kauheesti! Mies aivastelee, joten se taitaa flunssa iskee. Mahassa on sellainen pyörremyrsky että vois vaikka vatsainfluenssa tulla. Ja mä oon kanssa sellanen finninaama nyt että hävettää, kun kävin töissä niin työkaveri kysyi "onko sulla jokin rokko?"...jessus...
  19. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KP 25 (28-30) yk 10, ya 2/12 Uutena tulisin mukaan. Olen seuraillut sivusta kirjoittelua kolme kuukautta, saman ajan kun olen käyttänyt Clomeja. Me alettiin siis iltatähden "vääntäminen" vuoden alussa, jolloin otettiin kierukka pois. Miehen matkustelun takia on sopiviin aikoihin...

Yhteistyössä