Hakutulokset

  1. L

    Paljonko nettosit erossa

    Typerä provo, mutta tottahan tuollaisia oikeestikin on, jos vähän kärjistetään. Mieheni exä "nettosi" ihan oikeasti heidän ison kerrostaloasuntonsa, jonka mies oli perintörahoillaan maksanut. Mies jätti myös kaiken irtaimistonsa exälle. Silti ex oli katkera ja uhkaili käräjöinnillä, koska...
  2. L

    esikoisen ja kuopuksen ikäero........

    Tulee 14 vuotta! Esikoinen on täyttänyt 14, kun kuopus syksyllä syntyy :). Itse olen 43 tuolloin.
  3. L

    Mitä 3-vuotis neuvolassa pitää osata tehdä?

    Erityisesti kiinostaa miten paljon lapsen pitää osata puhua?Mitä testejä siellä on yms?Kiitos :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
  4. L

    äitipuoli puuttuu mun ja exän asioihin

    Vähän vaikea sanoa, kun ei tiedä, mistä aiheesta riitaa tuli. Jos tilanne on oikein kärjistynyt, niin olette varmaan kaikki huutaneet toisillenne silmät ja suut täyteen, ja sellaisissa tapauksissa on vähän vaikea mennä syyttelemään ketään. Minusta ois ihan hyvä, jos pystyisit keskustelemaan myös...
  5. L

    atoopikkojen/allergisten äidit (Päijät Häme)

    Me emme varsinaisesti olla atoopikkoja lasten suhteen, mä itse kylläkin.... Mutta olisi mukava vaihtaa kokemuksia silti muiden samasta ongelmasta kärsivien kanssa. Ja ehkä vaikka tutustua muutenkin. Jos haluat meilaa: aida77@luukku.com
  6. L

    Ylipainoiset lapsettomat

    Hei, piti ihan ihmetellä Naistenklinikan toimintaa. Mulla bmi 34, tutkimukset aloitettiin vuosi sitten Naistenklinikalla. Söin clomeja 6kk turhaan (limakalvo ohentui, kun ei mitään seurantaa ollut ekan kierron jälkeen) ja sain jatkoajan lokakuun alkuun. Silloin sain soittajan joulukuulle, jossa...
  7. L

    Kekskeytytetty yhdyntä ehkäisykeinona

    No meillä ainakin toimii..ei vahinkoja ole tapahtunut...ja harrastettu on pitkään ja seksielmäkin on aika vilkasta =)
  8. L

    mikä ehkäisyksi??

    Mitenkäs olisi kierukka? Siis se perinteinen kupari ei ole hormooneja eli ei pitäs aiheuttaa mitää vaikka polttaakin.. =) Onhan se aika pelottavaa tekstiä mitä tupakka ja pillerit voivat aiheuttaa mutta tässä olisi yksi vaihtoehto. =)
  9. L

    Miksi näin?

    Olen aivan saman huomannut,halutaan kyllä sähköpostiosoitteita mutta ei kuitenkaan vastata tai tosiaan jos laittaa s-postia niin kerran ehkä jaksetaan vastata mutta ei sitten enää toista kertaa.Täällä siis myös yksi jolle saa kirjoitella,lisäilen teitä joitakin meseen,jos ei haittaa?! Oma...
  10. L

    kotiäitejä lohjalta

    Laitappa postia osoitteeseen lumipallo@lohjalainen.com Oon 24vuotias kotiäiti lohjalta.
  11. L

    Korkea verenpaine

    Onko kenelläkään korkeaa verenpainetta? Oletko seurannassa vai saanut jo lääkkeitä ko. vaivaan? Itselläni on korkeita paineita mitattu aina silloin tällöin ja nyt sitten ehkä lääkityksen aloitus vuorossa. Jotenkin tuntuu vain hankalalta ajatus, että pitäis syödä loppuikänsä jotain pillereitä. =)
  12. L

    lapsettomuutta tämäkin?

    Täytyy myöntää että olen itsekkin miettinyt myös eron mahdollisuutta, mutta pitkästä suhteesta ei enää niin helposti vaan lähdetä. olen 30 vee. Ja kauhiasti lapsia rakastan...miehen mukaan lapsissa on liikaa hommaa ja se sitoo liikaa..ei valmis varmaankaan tämän elämän aikana. Vieraitten lapset...
  13. L

    lapsettomuutta tämäkin?

    Mitä mieltä olette, eikös tämäkin ole tietynlasista lapsettomuutta kun toinen haluaa lapsen mutta toinen vastustaa sitä viimeseen hengenvetoon saakka: Meillä tämä menee niin että minä poden kauheata kuumetta mutta mies ei lapsia halua kun ne vie kokonaan vapaa-ajan. Menee kuulema monta vuotta...

Yhteistyössä