Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Poika syntyi 11.7. klo 6:14 mitoin 3870 g ja 51cm :heart: Vielä joudutaan bilirubiiniarvot tarkastamaan kahdeksan aikoihin illalla. Voi olla että jäädään vielä yhdeksi yöksi. Synnytys meni hyvin, siitä sitten myöhemmin tarinaa. Onnea muillekkin vauvansa saaneille. Odottaville mammoille...
  2. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Omia pikaisia kuulumisia :) Tänään neljältä iltapäivällä meni lapsivedet ja synnärillä käytiin käyrällä ja ottamassa tulehdusarvot klo 20-21. Kotiin päästiin odottamaan supistuksia ja jollei yön aikana ala niin aamulla yhdeksältä taas käyrille ja tulehdusarvot. Nyt pitäisi sitten yrittää...
  3. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Minultakin onnittelut vauvansa saaneille :heart: Neuvola oli taas perjantaina kun viikot oli tasan 39+0. Ei kummempaa siellä, teki pyynnöstäni sisätutkimuksen, kohdunsuu pehmeä, kaulaa 3cm ja sormelle auki. Eli ei viittaa mihinään suuntaan tässä vaiheessa. Sain myös vyöhyketerapiaa samalla...
  4. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Kiitos nannamamma pinosta :) Mä sain tehtyä listaa valmiiksi mitä pakata kassiin vielä ennen lähtöä. Ja miehelle muistutuksia mistä voisi olla apuja supistuksen aikana jos en itse hoksaa :) On ihanaa ajatella että tässä kuussa saan vauvan. Haikeaa toisaalta, kun tää taitaa olla viimenen...
  5. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Paljon onnea pesco! :D
  6. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Voi Nannamamma! Paljon onnea pojasta! Kylläpäs kuulostaakin vauhdikkaalta, jään innosta odottamaan synnytyskertomusta :) Neuvolassa tänään käyty ja ei ihmeempiä, kaikki kunnossa..Mä ihmettelen vaan, miten en taas tunnu oikein tajuavan että meille tulee vauva. Ja saattaa tulla jo huomenna...
  7. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Kiva Emmuli kun tulet tännekkin kertomaan fb vauvauutisia :D paljon onnea tosiaan vauvansa saaneille! Kyllähän tässä jo hiukan alkaa jänskättää oma kohtalo :) Kyllä mulla ainaki joka vessakäynnillä käy mielessä, että lorahtaakohan lapsivedet tässä samalla niinkuin esikoisella :) Ei kyllä ole...
  8. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Bellissima, tiedätkö missä vyöhykepisteet ovat? Niitä kannattaa hieroa jaloista ihan reippaasti. Jalassa on sisäpuolella se luu, mikäköhän sen nimi on, nilkassa siis, siitä neljä sormee ylöspäin pitäs olla tosi kipee kohta, sitä hierotaan oikeen kunnolla ja sen luun alapuolella hierotaan...
  9. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Neuvolakuulumisia perjantailta: rv 36 (33+6) paino +980g (+1050g) :ashamed: ei voi minkään, tulee mitä tulee. rr 110/60 (113/62) pissa ok (ok) hemoglobiini 117 (113) sf mitta 34 (33) näyttäisi yläkäyrällä menevän painoarvio 2,7kg (2,4) tarjonta rt (rt) ei kiinnittynyt mutta alempana...
  10. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Paljon onnea niccille kaksosten johdosta! Mäkin valkkasin kotiintulovaatteita vauvalle tänään :)
  11. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Muistaakohan kukaan mua enää :ashamed: Kirjoittelin hieman kerhonkin puolella omasta tilanteestani, jos joku sen vielä muistaa, niin lyhyesti voisin kertoa, että mies pääsi kotiin oltuaan 2kk sairaalahoidossa ja nyt toipuu kotona. Väsymys hänellä vielä melkoinen...
  12. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Ihania ultrakuulumisia! Koita Nicci jaksaa masusi kanssa, pystytkö kuitenkin liikkumaan normaalisti vai onko jo paljon kipuja? Tuntuuko että sulle on tullut turhia kiloja omasta mielestä? Tanni ja ylläripoju 20+3 (niille jotka ei vielä tiennyt =) )
  13. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Henkarille synttärionnittelut :flower: Kiva kuulla Liina ettei ollut raskausdiabetestä :) Liikunnasta vielä, mä merkkaan ylös mun liikunnat "treenivihkoon". Eli kaikki sellaset suoritukset, jotka kestää min. 30min ja tietty sen ylittävät ;) Mulla on aika usein sellanen olo, etten ole...
  14. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Ääh, ahdistaa!! Täällä netissä on liikaa keskusteluja turvaistuimista. Me toivotaan, että vältytään auton vaihdolta, ostetaan sitten vaikka kaikki istuimet uusiksi..mulla on ford focus farmari ja yritän pähkäillä miten saisin istuimet autoon mahtumaan, kun kaikki pitäs taakse saada istumaan...
  15. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa iltakukka! Äitiyspakkausta me ei oteta, tai en oo ees mieheltä kysynyt :whistle: Mutta uskon, että se käy myös hänelle, koska ne tarvikkeet: kynsisakset ja hiusharja ym. meillä on tallella..Ja vaatteet haluan ostaa just semmoset ku ite haluan.. Liina toivotaan että sua vaan...
  16. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Pakko tulla kysymään, että saatteko muut ihan kamalia naurukohtauksia, jotka päättyvät itkuun ??? Mulla tuli niitä edellisessä raskaudessa ja tässäkin on tainnut jo pari tulla :'( Nämä tulee ainoastaan (onneksi!!!) mun miehen seurassa. Tässä pikku esimerkki, yks päivä sanoin miehelleni, että...
  17. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Huomenia täältäkin =) Etovista ruoista ainakin ootte puhunut, joku mainitsi, että ei voi pihvejä syödä enää...hahah, mä pyydän mieheltä joka perjantai, että käy ostamassa meille kunnon pihvit :p Ihania pihvejä!!! Ei kyllä ole varaa kun kerran viikossa, sen verran kallista on laatuliha :D...
  18. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Olipas uutinen Gilraen, mun mielestä saat olla tässä porukassa, jos itse vain niin haluat =) Tulin kertomaan vähän neuvolauutisia eiliseltä :D Rv 14+4 Paino +100g/vko, yhteensä nyt tullut 600g lisää RR 105/60 (110/68) Pissa ok Hb 123 (145) Sf 14cm :heart: Sykkeet 144 :heart...
  19. T

    Raskaus, hengästyminen ja syke

    Olisko jollain tietoa, mistä syystä hengästyy raskaana ollessa helpommin? Olen 14+ viikolla raskaana ja ihmettelen, kun peruskunto ihan ok, mutta hengästyn älyttömän pienestä (omasta mielestäni). Olen kuvitellut, että syke ja hengästyminen kulkee käsi kädessä. Eilen treenasin kahvakuulaa ja...
  20. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Hankinnoista, juu, tänään ostin ensimmäiset puolipotkarit pikkuselle, 50cm!!!! Ne oli jotenki vaan niin söpöt :) Ja yhdet tavalliset 68cm housut. Mähän kerkesin myydä 50-68cm vaatteet, joitain ihanimpia lukuunottamatta niin nyt saa ne ostaa sit kaikki, jee :D Olis aika tylsää käyttää kolmatta...

Yhteistyössä