Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Kiitos uudesta pinosta! :) Mä en vieläkään ole kovin hyvässä kunnossa, mutta ehkä täältä joskus vielä ylös noustaan? Nyt päivät menee vain maaten ja pää pöntössä. Ei toivoakaan siitä, että voisin edes jollakin saralla nauttia tästä raskaudesta. Ultrassa näkyi pienet sormet ja vielä...
  2. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Kirskikselle kiitos uudesta pinosta! Muutoin mulla on vain yksi sana sanottavana. Oksennus. Palaan, kun olo kohenee. Losa 10+1
  3. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Olen jonkin aikaa poissa pelistä, elämä on vaan pelkkää oksentelua. Palaan kun vointi kohenee, jos ollaan sitä ennen jo helmikuussa, joku muu voisi ottaa päivitysvastuun. Losa 8+1
  4. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Osanotot pikkuisensa menettäneille :hug: Ja tuplaonnittelut sunshinelle! :D Mulla on olo ollut nyt vähän parempi. Ei enää niin suurta kuvotusta ja väsymyksenkin kanssa pystyy jo elämään. Ei tässä nyt sentään ihan oma itsensä vielä olla, mutta parempaan päin jo :) Losa 7+6
  5. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Neito84:lle toivon vuotojen pikaista loppumista :hug: Ja pikkunen85 pysyy ihan ehdottomasti syyskuisissa mukana, eli ei tietenkään tarvitse pinosta poistua :) Eihän sitä lopulta edes tiedä, että kuka synnyttää ja missä kuussa. Mun oma la aikaistui tänään neuvolassa, joten saattaapi olla, että...
  6. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    No kylläpäs täällä nyt mennään synkissä fiiliksissä :( Pahoitteluni Pölölle :hug: Ja toivotaan, että Haperotan ultrassa löytyy normaali raskaus! Ymmärrän, että tämä alkuraskaus jännittää, kun ei tiedä että onko, vaiko eikö siellä kohdussa ole elämää. Kohta me jännätään sitä, että onko...
  7. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Mä olen käynyt kahdesti viikolla 5+, kun ollaan haluttu tarkentaa raskauden kestoa. Mulla kierrot on jopa yli 250 päivää kestäviä välillä, joten raskauden kestoa on aina ollut mahdoton määritellä ilman varhaisraskauden ultraa. Ja se on haluttu määritellä siksi, että voidaan sitten tehdä nt-ultra...
  8. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    RockMama: Tietenkin voi olla niin, ettei se vaan vielä näkynyt. Sikiön sydän rupeaa lyömään viikolla 5+, mutta siitä saattaa mennä vielä tovi ennen kuin sen ultralla pystyy toteamaan. Mulle on tehty alkuraskauden ultrat viikolla 5+ kahdesti, eikä tuolloin ole vielä näkynyt sykettä...
  9. L

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Mä tilasin omat testini Ebaysta. Sieltä ne saa kaikkein halvemmalla, eikä toimitus kestänyt kuin muutaman päivän. 50 testiä maksaa reilut 13 euroa, eli suunnilleen saman, mitä yksi apteekin testi. Ja siis kyllä niitä pienemmissäkin erissä saa, mutta mä tilasin 25 ovistestiä ja 25...
  10. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Viime raskaudessa ainakin söin nimenomaan Rennietä, eli silloin ei ainakaan ollut ns. kielletty :)
  11. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Päivitetty, tervetuloa kaikille uusille (joita tulikin nyt rytinällä monta :D )! Pahoinvointiin ei periaatteessa ole mitään lääkettä, mutta kyllähän niitä pahoinvointia estäviä lääkkeitä oikeasti on. Se onkin sitten aivan toinen juttu, että onko niistä apua, vai ei. Itse olen aiemmissa...
  12. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Päivitetty tähnän, palaan myöhemmin paremmalla ajalla :) Losa 7+0
  13. L

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Onnea Orchid!!! :D
  14. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Päivitetty tähän! Kiitos kaikille "huolenpidosta", voin edelleen paksusti ja olen siis uskoakseni vieläkin tukevasti raskaana :) Vuoto on ollut eilisestä lähtien poissa ja pahoinvointi on tullut ilmeisesti jäädäkseen, kuin myös tajuton väsymys. En muista valitinko jo siitä, mutta jos...
  15. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Tervetuloa uusille, listaa taas päivitelty :) Verenvuoto jatkui eilenkin, mikä on tietenkin vähän huono juttu. Tänään vuotoa ei kuitenkaan ole vielä ollut. Pahoinvointiakaan ei edelleenkään ole ja haluaisinkin nauttia siitä, että kerrankin saisin nauttia odotuksesta. Mutta kun tuo vuoto...
  16. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Kestovaippoja käytetään, ihan ehdottomasti. Ei varmastikaan kestoilla 24/7, sillä yöllä mulla on ollut tapana käyttää kertiksiä ja melko usein reissussakin. Mutta kotosalla päiväsaikaan kestot on varsin kätevät. Harsoja kaipaan vielä, mutta muutoin meiltä jo löytyy kaikki NB-koossa tarvittavat...
  17. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Jälleen kiire. Illalla koitan ehtiä rustaamaan enempi, mutta nyt päivitetty tähän saakka :) Losa 6+2
  18. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Tervetuloa uusille, päivitetty, nyt kiire, palailen :D Losa 6+1
  19. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Kaneli87: Kyllä sen pitäisi olla yhtä hyvä, kuin mitä neuvolassa. Ostin dopplerin käytettynä ja kysyin siltä myyjältä, että milloin hän oli saanut sydänäänet kuuluviin. Hänen mukaansa neuvolassa ne kuultiin viikolla 9 ja kotona hän löysi ne viikolla 11. Mutta tiedä sitten, että johtuiko...
  20. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Tervetuloa taas uusille, lista päivitetty tähän saakka :) Losa 6+0

Yhteistyössä