Hakutulokset

  1. K

    Raskaus alkoi ahdistaa!

    Mä oon alkanu jo kans kattella kaikkia vauvanvaatteita, vaikka tää raskaus onki vasta alussa :D Meinaatko muuten ottaa äitiyspakkauksen vai sen 140 e? Ja mulla hormonit kanssa aiheuttaa itkuisuutta, tää tuntuu ihan hölmöltä kun ykski päivä aloin itkee kun mun poikaystävä meinas ettei pekonia...
  2. K

    vahvuutesi nuorena äitinä ja pari kysymystä ristiäisistä! :-)

    Tulevana äitinä mun vahvuuksia on varmaan sellanen rentous etten turhaan stressaa jos vaikka vaatteet on kurassa tms. Ja muutenkin ehkä sellanen rempseys. Heikkouksia ainakin se, että koko touhu on mulle ihan uutta! Pitkäjänteisyyttä pitää kai myös alkaa harjottaa :p
  3. K

    Raskaus alkoi ahdistaa!

    Oi, sullahan on jo pitkällä! <3 no mulle iskee aina välillä ahdistus joka kestää jonku aikaa mutta menee aina ohi. Kaikki kunnia kuitenki mun poikaystävälle joka jaksaa rauhallisesti tukee ja ymmärtää mun muutenki ailahtelevia mielialoja! Tuntuu tosi kummalliselta kun mä saatan hermostua ihan...
  4. K

    Raskaus alkoi ahdistaa!

    Musta sellaset äidit jotka tykkää laittaa ruokaa ja siivota on just ihania! Välillä haluaisin olla itekin sellanen mut kun en vaan oo :P Pointti oli siis ettei se oo ollenkaan tylsää :) Oon Satakunnasta. Entä sä? Monennellako viikolla muuten oot?
  5. K

    Raskaus alkoi ahdistaa!

    Kiitti vastauksesta! :) En mä oikeestaan baarissa ramppaamista tarkota, vaan lähinnä matkustelua ja sellasta tietynlaista vapautta. (Ehkä aika stereotyyppistä nuoruutta) Mut totta puhut, voi nuoruuden elää vauvankin kanssa ja eihän nykyään enää lasten hankkiminen tarkota sitä että äiti jää...
  6. K

    Raskaus alkoi ahdistaa!

    Tein testin vasta pari päivää sitten, ja nyt alkoi ahdistaa raskaana oleminen. Välillä tuntuu että multa jää nuoruus elämättä ja kaikki kiva kokematta kun olen äiti. Muutenkin se elinikäinen vastuu hirvittää! Toisaalta musta tuntuu myös ihanalta että saan vauvan! Se on heti tuonut valtavasti...
  7. K

    vauva vuodelle 2013?

    Oon raskaana!! <3 Luultavasti rv 5 tai 6 :)
  8. K

    vauva vuodelle 2013?

    Toivottavasti tärppää! :) Mä aion ite teststa seuraavan kerran huomenaamulla. Jännittää!! :D
  9. K

    vauva vuodelle 2013?

    Oikeestaan oon jo ehtinyt tehdä kaks raskaustestiä, mut molemmista negatiivinen :( Silti musta tuntuu et saattasin olla raskaana; väsyttää, alavatsa nipistelee, rinnat sattuu ja ruokahalu on kadonnu. Toivottavasti oon vaan tehnyt noi testit liian aikasin. :)
  10. K

    vauva vuodelle 2013?

    Moikka! Täällä kans yks samassa tilanteessa oleva! :) Odottelen just jännittyneenä et alkaako menkat kun pitäs alkaa ihan näillä näkymin!

Yhteistyössä