Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Ei ole täällä kaksplussassa kun on niin hankala käyttöinen ja fbssä pysyy paremmin mukana kun täällä ku tulee kaikki yhteen pötköön nämä keskustelut.. Noh täytyypi varmaan metsästää joku toinen ryhmä. Se kun on hankalaa kun kaikki aina yksityisinä niin ei löydä niitä.
  2. M

    Syyskuun 2014 vauvelit

    Mutta oiskohan mahdollista päästä siihen facebookin ryhmään kun tänne ei haluaisi rekisteröityä kun ei tätä sitten kumminkaan käytä?
  3. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hei laitan tähänkin viestiä! Siskoni haluaisi liittyä teidän fb ryhmään mutta mites sinne pääsisi? Laitoin eilen viestiä ?jollekkin? Teistä joka oli kirjoittanut että hän saa lisättyä mutta yksityistä viestiä en osannut laittaa joten pyysin laittamaan viestiä minulle päin niin kertoisin siskoni...
  4. M

    Syyskuun 2014 vauvelit

    Heippa kaikille. Toivottavasti tämä viesti tulee oikeaan paikkaan. Siskollani olisi LA syyskuussa ja hän olisi erittäin kiinnostunut kuulua tälläiseen ryhmään. Hänellä ei ole kaksplussassa tunnuksia ja toivoisi pääsevänsä syyskuulaisten Fb ryhmään. Onko sellaista vielä? Sori olen itsekkin...
  5. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    Meillä yksityisellä viimeksi saatiin tietää sukupuoli jo viikoilla 12 ja tulosta vahvisti jenkeistä tilaamamme sukupuolitesti! ;) Käyn käynnit samalla tässäkin raskaudessa ja testi laitettiin tilaukseen viikonloppuna! ^^ En malta odottaa kumpi tulee niin pääsen kauppaan hypläämään vaatteita!
  6. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    Heissan! Täällä yksi la 15.5 haluaisi ilmoittautua fb puolelle juttelemaan ja mahdollisesti miittaamaan! Tätä 2plussaa en osaa senkään vertaa käyttää että pysyisin täällä jutuissa mukana! :) Onnea osottajille!
  7. M

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Jep elikkä mukana ollaan tyttö syntyi 7.8 rv 39+4 painoa oli 2980g ja pituutta 48cm. Mutta onko siis näihin fb ryhmiin mahdollista päästä vaikka ovatkin salaisia? Mamma & Myy
  8. M

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Hei! Olen ettinyt elokuussa synnyttäneiden ryhmää facebooksita mutta ei löytynyt ja löysinkin nyt sitten teidät täältä päin! :) mitenkäs tämä homma teillä täällä nyt toimii? Onko mitään kaksplussa alottelian pikaopasta tarjolla kellään? :D

Yhteistyössä