Hakutulokset

1. T

Minkä ikäisiä te imetätte?

No ei ole meillä koskaan saanut mitään tauteja vaikka ulkomailla käytykin, joten taitaa olla aika hyvä juoma tuo äidinmaito! :)
  2. T

Niin minun hyvä äiti on tehnytkin! :)
  3. T

Vasta isku uraohjuksille hyvältä äidiltä! ;)

Otin aamulla lääkkeet.
  4. T

MINÄ en TÖISSÄ KÄY!
  5. T

En ole vielä ajatellut asiaa, enkä halua. :(
  6. T

Jos olen provo niin miksi te sitten vastaatte näihin? Ei kannata provoon ottaa kantaa huoh.
  7. T

No onko kamalan ihmeellistä että 6 vuotias näkee esimerkiksi painajaisia ja hätääntyy. Näkeehän niitä isommatkin lapset.
  8. T

Tottakai olen probvo kun kehtaan olla avoimesti äiti joka laittaa ihan kaikessa lapset edelle. Nykymaailmassa miltei mahdotonta ja heti epäillään feikiksi jos huomataan että nyt on liian hyvä äiti ollakseen totta. Mutta huudelkaa te vain provoksi, ei se mitään muuta.
  9. T

Ei tietenkään voi olla ihan yhtä hyvä.
  10. T

Edelleenkin, rauhoittuu joka yö sekä saa kaikki rokotuksena jotka minä sairastan. ;) Te muut joudutte piikittelemään lapsia ties millä myrkyillä, minä vuodan rinnoistani maailman tärkeintä superjuomaa! :)
  11. T

Ja öisin kun tulee itkuja, tissi auttaa. :) Se helpottaa hänen henkistä omalaituusaattansa.
  12. T

No hän saa mm sikainfluenssarokotukset maidostani, ei tarvitse narkolepsiapiikkejä tuputtaa meidän perheelle, ei!
  13. T

Ai sinä kysyt onko minulla töitä? Uhhh kyllä, olen äiti! Se tekee minusta herätyskellon, kokin, piian, tarjoilijan, opettajan, sairaanhoitajan, jokapaikanhöylän, turvapäällikön, valokuvaajan, ohjaajan, autonkuljettajan, tapahtumasuunnittelijan, henkilökohtaisen avustajan, pankkiautomaatin ja...
  14. T

Eikö ole periaatteessa parempi äiti mitä pidemmälle imettelee? Minä imetän vielä 6-vuotiasta vauvan lisäksi, onko ketään muuta? Enkä edes aio vielä lopettaa. :)
  15. T

imetän 6 ja 4 v lapsiani, kysyttävää?

Miksi lopettaisit kun lapset menenvät kouluun? Kaksi liian isoa muutosta kerralla, surullista. :(
  16. T

Järkyttääkö teitä ne karvatursakkeet uimahallissa?

En käsitä miksi äiti-ihminen haluaa opettaa sheivatulla pimpsalla miltä epäluonnolisuus näyttää. Mitä aviomies ja lapset tästä oppivat? :( Kunnon vaimolla ja äidillä on ihan luonnolliset karvat. Karvat ovat kunnia-asia eikä niitä tulisi tuhota epäluonnollisuuden nimissä!
  17. T

Kyllä se vain niin on, että

Nyt tuttailemaan, huomenna lukemaan sitten muista ihanista äideistä. Tuti tuti:heart:
  18. T

Kylläpäs totuus nyt monia kirpaisee, hyvä äiti ärsyttää monia - tiiän.
  19. T

En kai voi sitä todistaa (kai?) mutta en ole sama henkilö, fiksu ja sielunkumppani hän on. ;) Terveisiä vain ovislimalle! =)

Yhteistyössä