Hakutulokset

1. C

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Isot onnittelut viida ja laala!!! :flower:
  2. C

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Onnea hurjasti Elovena pojan syntymän johdosta! Voi kun ei malttais itsekään odottaa sitä hetkeä. :heart: Olipas nopea ponnistus, vautsi. Minä pönkäsin esikoista 2 (!) tuntia, se oli kyllä kauheeta vaikka kokonaisuudessaan synnytyksestä jäikin hyvät...
  3. C

Hirmuna onnea plussanneille, ainakin Eskapismi ja Kulkuriina! :flower: :heart: Täällä jo paukahti 13. viikko, kolme ultraakin takana ja kaikki niin kuin pitääkin. Nyt odottelen nt-ultran ja veriseulan yhteistuloksia. Plussaonnea kaikille!!! +++++++
  4. C

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Heippa hei! Täällä myös yksi pikkukakkosen odottaja ilmoittautuu! Kuumeilin tosiaan pikkukakkospuolella jo, ja joku teistä onkin jo tuttu, tai ainakin tutunkuuloinen nikki.. Mä olin kuumeilijoissa aluksi Kolmikymppinen, sit vaihdoin Crassulaksi. Eilen poksui 12 viikkoa, ja toissapäivänä oli...
  5. C

Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

Vältettävistä ruoka-aineista: huomaan olevani paljon rennompi ruokien suhteen kuin esikkoa odottaessa. :ashamed: Pitääkin noita juustoja muistaa katsoa tarkemmin, että on varmasti pastöroituja.. Alkoholista, muutenkin tosi vähän kulutan, mutta nyt ei tekis kyllä edes mieli! Tosin hörpyn voisin...
  6. C

Vuorikristalli: mulla on koko raskausajan oikeastaan ollut kamala nälkä koko ajan, siis ihan jatkuvasti ruoka mielessä. Makeat ei maistu juuri ollenkaan, vaikka normaalisti olen herkkujen suurkuluttaja. Oikeeta ruokaa sen olla pitää!! Jotain oikein suolaista, esim. sipsejä, tekee myös välillä...
  7. C

Heips pitkästä aikaa! Voi tätä väsymyksen määrää, edelleen.. ja pahoinvointi on pahentunut parina viime viikkona, pönttöäkin olen "päässyt" halailemaan ihan kunnolla. Toivon niin kovasti että parin viikon kuluttua helpottais sillä saralla. Toisaalta en liikaa valita, kun olen kuitenkin...
  8. C

Ihanaa Uutta Vuotta kaikille! Olkoon tosiaankin The Vuosi kaikille vauvahaaveiden kannalta. :heart: T. Crassula ja papu 10+4 vkoa
  9. C

Aivan hirmuisesti onnea Nöhvi!!! Mahtavaa! :heart:
  10. C

Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

Ihanaista joulunaikaa kaikille heinämammoille! ¨ :xmas:
  11. C

omppuselle tsemppiä huomiseen ultraan! Toivottavasti kaikki hyvin masussa.
  12. C

Täällä saatu myös mukavia ultrakuulumisia! Huh helpotus. Kiva kun monella muullakin on ollut hyviä uutisia ultrasta tänään. Ensin vähän säikähdin kun ultraaja ei meinannut saada papua kunnolla näkyviin, ja samalla taivasteli ettei oikein vastaa viikkoja.. mutta lopulta onnsitui ja sydämen...
  13. C

Onpas tosiaan monella ultra tänään! Kaikkien kuulumisia odotellessa.. Oma on iltapäivällä vasta, tulis jo.. Mies ehtii myös, mutta joudutaan ottamaan poika mukaan kun ei ole lapsenvahtia tarjolla. Ajattelimme siis samalla kertoa että mennään katsomaan onko äidin masussa vauva (en halua ottaa...
  14. C

No löytyihän teitä sitten muitakin joilla tuo pahoinvointi menee näin aaltoina. Pakko kai uskoa että normaalia on. :) Voimia piuu huimauksen kanssa.. mulla ei tuommoista olekaan ollut. Paitsi saunan jälkeen kolmisen viikkoa sitten. Meinasin pyörtyä, ei ollut kivaa. Olin vielä tilanteessa...
  15. C

Kiva kuulla BDU että en ole ainoa jolla on noin. Ihmetytti vaan kovasti kun reilun viikon oli jo ollut joka päivä tosi paha olo, ja sit yhtäkkiä ei mitään.. Kai mä vaan stressaan kun haluais niin jo jonkun varmuuden että tuolla ylipäätään joku kasvaa. Kiva että sulla huonovointisuus on jo...
  16. C

Omenankukka ja Itun emo, isot pahoittelut menetyksistä. Ei ole sanoja.. Tsemppiä tulevaan! :hug: Minä juuri poistuin kerhosta, kun tuntui että en ehdi koskaan lukemaan tai kirjoittelemaan, ja sit kun oli vielä kaksi paikkaa jonne olisi pitänyt ehtiä eli kerho ja pino, niin tuli vaan stressiä...
  17. C

Mahtavaa Bambini!!! Mä niin arvasin! :heart: Onnea ja tarrasukkia!
  18. C

Heippa! NiQille tsemppiä täältäkin, kiva että mieli ei ihan mustana ja olette miehenkin kanssa saaneet asioita puhuttua eteenpäin. "Listatauko" ei kyllä kuulosta yhtään huonolta idealta, jos yhtään tuntuu että se voisi helpottaa. :hug: Hirmuisesti onnea plussista, ainakin nyt nuo Carriinan...
  19. C

Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

OI Ennanniina ihanaa! :heart: Varsinkin, jos takana synkempiä kokemuksia. Nauti olostasi! Mammavaatteista on ollut puhetta. Mulla on edellisestä raskaudesta jotain jäljellä (sekin raskaus alkoi samaan vuodenaikaan kuin tää, joten varmaan aika hyvin saa käytettyä), mutta ei mitään kauhean...
  20. C

Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

Paljon voimia Harmful! :hug: Hemu2 toivottavasti pahat aavistuksesi eivät käy toteen!! Peukut pystyssä. Kuten myös Pintsulle, olisipa vain harmitonta vuotelua. Kaneli83 :wave: Toivon kovasti että sunkin pienellä olisi asiat kunnossa heittelevistä arvoista huolimatta! Epätietoisuus on kyllä...

Yhteistyössä