Hakutulokset

  1. naaris

    Etsitään kaveria mammailun ilojen jakoon (Espoo)

    Pitämään järjissään pitäisi olla kavereita, mutta ei ole kavereita joilla lapsi olisi ajankohtainen eikä "mammailu" kiinnosta. Olisiko siis Espoonlahdesta tai liki sitä mammakavereita? Odottavia tai jo synnyttäneita seuraksi lenkille tai päiväkahville? Esikoispojan, 3kk, vietetään päivät kaksin...
  2. naaris

    Miten rauhoitat itsesi synnytyksen käynnistymisen odotuksessa?

    Olen esikoistani odottava, jolla viikot jo 39+0 ja käyn turhankin malttamattomana odottamaan vauvan tuloa ja uskon että on muitakin letkä odottaavat pienokaista syntyväksi. Siksi laitoinkin uuden topikin pystyyn ja kysyn teiltä muilta odottajilta ja jo synnyttäneiltä hieman neuvoja :)...
  3. naaris

    Ketokaa raskautenne hyvät uutiset

    Haluaisin niin kovasti lukea teidän iloisia uutisia raskaudestanne. Topikkia aiheesta en ole löytänyt, mutta ei ole pahitteeksi jos näitä iloisen aiheen topikkeja olisi useampi. Jakakaa iloisia tarinoitanne ja onnistumisianne. Tottakai myös jo äidiksi tulleet voivat jakaa onneaan! Odottamisen...
  4. naaris

    Miten odottavalle yörauha potkivalta vauvalta?

    Kyllä se on ihanaa tuntea liikkeitä, mutta viikari on niin reippaalla tuulella iltaisin ja etenkin öisin. Antaa nukkua aamuisin/päivisin hyvin, ilmeisesti itsekin nukkuu, mutta aloittaa potkimisen ilta kuuden jälestä ja loppua ei näy, niin kuin viestin ajankohdastakin näkyy. Nyt mennään vasta rv...
  5. naaris

    Stressaava tiedottomuus sikiön voinnista (vuodatus)

    Painin pahan stressin ja paniikin kanssa siitä etten tiedä onko sikiöllä kaikki hyvin kohdussa. Tiedän että tämä on varmasti turhaa ja älytöntä stressaamista, mutta en tiedä ketä muuta tästä piinaisin ja pyytäisin neuvoa .. Ollaan rv 21+2 menossa ja sikiön ensiliikkeet tunnettiin selvästi...
  6. naaris

    Vatsan kanssa ongelmia (ruokamyrkytys?)

    Nyt illalla alkoi kovat vatsakivut, jotka käsittäävät koko vatsaa. Kivut ovat jatkuvaa kipua ylävatsassa (navan yläpuolelta ylöspäin) ja jonkinverran pistävää alavatsa kipua. Söin noin 1,5-2 tuntia sitten (muna-kasvispaistos) ja kivut lähtivät siitä. Vessassa olen käynyt muutamaan otteeseen...
  7. naaris

    Äitiysvaatteet (oikeasti isot koot)

    Olen selaillut googlesta vanhoja keskusteluja isokokoisista äitiysvaatteista (koot 48+). Monet suuret vaatemyyjät Suomessa ovat lopettaneet äitiysvaatteiden myynnin. H&M tarjoilee koot vain 46 asti, Ellos 48 asti ja muut, noh .. Kyselisinkin vinkkejä etenkin housujen ostoon, paidat eivät...
  8. naaris

    Odottajista / tuoreista äideistä seuraa (HKI)

    Olen yksi näistä onnekkaista odottajista, joka ei millään mahtaisi odottaa syntymään asti. Raskaus etenee 12+1 viikolla, mutta haluaisin niin jakaa tätä iloa jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa tai jo äidiksi tulleen kanssa. Seuraa esimerkiksi lasten vaateliikkeisiin vaatteita...

Yhteistyössä