Hakutulokset

  1. M

    Meille syntyi ihana poikanen!

    ONNEA koko perheelle :flower: :flower: =)
  2. M

    emmaljunga vs teutonia?!?

    \ Samaa mieltä. Meillä ollut Emmaljungat. Hajosi alle vuodessa ja sitten ostettiin Teutoniat ja kestäneet nyt kolmella lapsella.
  3. M

    Olenko minä ainut ihminen jolle tämä ei tullut yllätyksenä?

    \ ei kun muuten vaan haluaa asumaan miehen kanssa ja tämän perheen... :whistle:
  4. M

    Selittäkääs,miksi..

    Kokemuksesi on siis ensisynnytyksestä. Toisella kerralla on tilanne sitten tämä enkä usko että olen kovin "yksilöllinen" mitä laajaan ystäväpiirini kokemuksiin tulee ;) Ja peräänkuulutan tätä supistelua, se on NIMENOMAAN erittäin hyvästä, näin kohtu palaa NOPEAMMIN takaisin. Ja mitä isoihin...
  5. M

    Selittäkääs,miksi..

    Kohdun kalvot tyhjenee, siitä se ja jatkuu parisen viikkoa. Synnytyksen jälkeen wc..ssä aina tulee sellaisia isoja verihyytymiä jotka kuuluu asiaan. Joutuu käyttää sellaisia hervottoman kokoisia rätei ja lumpui. Nämä hyytymät johtuvat taas siitä että imetettäessä vauvaa se aiheuttaa kohdun...
  6. M

    Synnytysaika/ponnistusvaihe

    Esikoisen synnytys n. 18h, josta ponnistusvaihe 40min. Kuopuksen synnytys n. 7h, josta ponnistusvaihe 5min.
  7. M

    "Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

    varmaan sitten ois talvipakasella aamuyöstä sellasella kerostalon avoparvekkeella. Kiva siinä nojailla jäiseen kaiteeseen ja katsella kadule kun ukko höyläs takaapäin.
  8. M

    Pettäjä tie

    Joka puolella vaan petetään ja tullaan petetyksi. Miten on moraalin laita nykypäivänä? :(
  9. M

    Pettäjä tie

    Joka puolella vaan petetään ja tullaan petetyksi. Miten on moraalin laita nykypäivänä? :(
  10. M

    PMS-oireet

    En jaksanut koko ketjua läpi lukea ni voi olla että tämän jutun joku onkin jo kirjoittanut. Eli... Mulla oli aina pahat PMS-oireet ja ennenkuin tiesin niistä, luulin että sekoan. Ukkokin ihmetteli, että mikä h itto tuota eukkoa vaivaa. Sitten sain tietää nuista oireista mutta helpotusta en...
  11. M

    mistä "maailman pasra isä/pappa sukat" tai vastaavat?

    siinä se kysymys tulikin jo, eli tietääkö kukaan missä olisi isälle kivat sukat kivalla tekstillä.. olen sellaisia joskus nähnyt, mutta en enää muista missä. haluaisin tytöltä sellaiset isälleen ostaa, sekä papalle..kiitos, jos joku tietää :)
  12. M

    intratekaali??

    Spinaali on kertapuudutus (yleensä) eli ei jää piuhaa selkään, ja puudutuksen kesto parisen tuntia, puoleen ja toiseen. Epiduraalissa laitetaan ensin aloituslääkeannos, selkään jää piuha, siitä voi lisätä lääkettä boluksena eli kerta-annoksena tai infuusiona eli kipupumpun kautta. Sektiossa...
  13. M

    auttaakaapa minua ja meitä :O)

    heikka! Nyt olis hyvät neuvot tarpeen..emme millään saa tyttöä pukemaan tai laittamaan kenkiä jalkaan.Pois kyllä ottaa muttei takaisin laita :) typy on nyt 3v.Oisko siihen jotain vinkkejä kellään?Mä tiedän paaponeeni tätä ilta-tähteä liikaa ja nyt se pikkuisen kostautuu.on muutenkin niin uhmakas...
  14. M

    Mitä 3v osaa /pitäisi osata?

    Hei! Olen aina välillä huolissani tytöstämme joka on 3v ja muutaman viikon päälle.käy potalla pissillä ja siivoaa sitten jälkensä,en saa pukemaan ..housut osaa laittaa kyllä jalkaan,kengät ottaa pois mutta ei laita.kauhia stressi on päällä kun tuntuu tai siis tiedänkin että ollaan paapottu...
  15. M

    Mitä on maksanut teidän maatyöt?

    Eli paljonko maaurakointiin meni rahaa? Oliko räjäyteltävää, kuinka paljon? Paljonko täyttöä? Meillä alkoi juuri maatyöt ja saa nähdä mitä hinta sitten lopullisesti tulee olemaan... on räjäyttelyä... n. 300kuutiota... hui!!!!
  16. M

    saavatko n1v ikäisenne suuttumiskohtauksia?

    :wave: Tuttua, jos ei saa tahtoaan läpi. Niin heittäytyy selälleen tai mahalleen maahan makaamaan ja huutaa...poika 1,1v
  17. M

    Jakaisitteko POSITIIVISET synnytykokemuksenne?

    Esikoinen syntyi rvko 38+1. Oli lokakuun loppu, vuosi -96. Olin osastolla raskausmyrkytyksen vuoksi ollut jo viikon, kun synnytys käynnistyi itsekseen lapsivedenmenolla yöllä klo 24. Minut kärrättiin heti synnytyssaliin lepohuoneeseen, jossa tutkittiin; k-suu vasta sormelle auki, kanavaa...
  18. M

    Mammammaa!

    Oot kai jo synnyttäny?? Miten synnytys meni? Jäikö hyvät muistot? Siis verrattuna edelliseen. ONNEA KOVASTI uudesta perheenjäsenestä :flower:
  19. M

    pitkä synnytysten väli

    Esikoisen ja kuopuksen välillä melkein 6 vuotta, esikoista synnytin 17h, kuopukselta ehdin olla synnytyssalissa 2h. Paljon helpompi oli tämä toinen synnytys, oli kyllä nopea ja raju, mut toivuin paljon nopeempaa, ja muutenkin jos sais valita niin mahdollisen seuraavan synnyttäisin niinkuin...

Yhteistyössä