Hakutulokset

1. V

Olen juuri perustanut kerhon masentuneiden puolisoille!

No tämä on viimeinen nosto. Ajattelin kun täälläkin useita keskusteluja aiheesta, että tämä tulisi tarpeeseen. Olin varmaankin väärässä. Itse koen että vertaistuki voisi olla hyvä asia. Keräilin listaa mahdollisista muista paikoista jotka voivat olla hyodyksi. Laitan sen tähän kun tuolla...
  2. V

:hug: Kai se on hyvä että asia on takanapäin. Tavalla tai toisella.
  3. V

Niin siis tuolla kerhot osiossa löytyy nimellä "masentuneiden puolisot." Vieressä on nappi jonka avulla voitte liittyä kerhoon. Minä hyväksyn sen ja vola, olette liittyneet kerhoon!
  4. V

Miehen masis sairastuttaa minutkin

Miehesi haluaisi uuden ammatin muttei opiskella. Hän haluaisi enemmän sosiaalista pääomaa muttei pidä kehenkään yhteyttä. Hän haluaisi tehdä elämälleen jotain, muttei tee mitään. Vaikea sanoa mitään mikä voisi auttaa. Itse toimin vähän samalla tavalla. Yllättäen minun elämäni on astetta...
  5. V

Sinne kaikki vertaistukea kaipaavat :)
  6. V

Miehen masis sairastuttaa minutkin

Luuletko että mies osasi lääkärissä kertoa asiansa kunnolla? Voisithan sinä mennä hänen mukaansa (jos suostuu) ja kertoa näin oman näkemyksesi. Tai miettisitte yhdessä että mitä oireita hänellä on ja mitä ei. Ihan netistäkin löytyy listaa. Tämä voi helpottaa lääkärille puhumista, jos sinne...

Yhteistyössä