Hakutulokset

  1. A

    Mitä joululahjaksi 15-v. tytölle?

    Aion osallistua joululahja keräykseen lastenkodin lapsille. Nyt tarvittais vinkkiä, et mitä vois antaa 15-vuotiaalle tytölle joululahjaksi. Suositus hinta oli n. 20 €. Ajattelin, että jos vaikka leffaliput antais, mut olishan se kiva, et siinä olis sen lisäks jotain muutakin. IDEOITA OTETAAN...
  2. A

    Millainen kakku puolivuotiaalle lapselle??

    Tarvitsisin vinkkejä kakkuun, jota voi tarjota puolivuotis synttäreillä, niin että itse sankari voi myös syödä sitä... Tiedän, että jotkut tarjoaa ihan tavallistakin kakkua jo puolivuotiaalle, niin myös oma äitini on tehnyt, mutta itse haluaisin mielellään tarjota jonkun vauvallekin...
  3. A

    Apua! Isä paljon töissä, kuinka äiti jaksaa yksin?

    Meillä on 5,5 kk tyttö ja mies on paljon töissä. Taannoin oli kahden viikon putki yötöitä (vkl mukaan lukien). Ja muutenkin paljon yöhön venyviä työ"päiviä". Miten äidit tässä tilanteessa jaksavat olla yötä-päivää lähes yksin vastuussa lapsesta... Tuntuu, että itsellä loppuu voimat...
  4. A

    Äitiyslomalla yrittäjäksi?

    Haluaisin tietoa niiltä äideiltä, jotka ovat lähteneet yrittäjiksi äitiyslomalla. Olitko jossain vielä töissä, kun aloitit yrittäjyytesi äitiyslomalla? Miten ilmoitit asiasta töihin, vai ilmoititko? Miten homma käytännössä lähtee rullaamaan? Miten lapsen/lapsen hoito sujui? Olen...
  5. A

    Paljonko ikäeroa esikoisella ja pikkukakkosella?Kokemuksia alle vuoden ikäerosta?

    Esikoinen, tyttö syntyi 11.5.2012 ja pikkukakkosen laskettuaika olis 11.4.2013. Mua lähinnä huolettaa se, että miten arki toimii, kun on niin vähän ikäeroa? Onko ihan mahdotonta menoa ja oisko vinkkejä miten arjen sais toimimaan? Aluks tuntu siltä, että aivan ihanaa, kun tulee olee alle...

Yhteistyössä