Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuiset 2019

    Heippa! Mä haluaisin liittyä joukkoon. Eilen tein positiivisen testin ja luulen lasketun osuvan ihan kesäkuun lopulle. Haluan myös liittyä faceryhmään, joten laitan yv:tä tulemaan. :) maijac/2.lapsi/27.6.2019
  2. M

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä ei juurikaan tule kirjoiteltua, kun pääasiassa olen äänessä tuolla fb-ryhmässä. Nyt piti vaan päästä hehkuttamaan, että rakenneultrassa käyty ja siellä kölli terve TYTTÖ! <3 Täällä ollaan ihan onnesta sykkyrällä!
  3. M

    Tulevia äitejä hyvinkäältä tai lähialueilta?

    No ollaan. Mäpäs laitan sulle yv:tä. :)
  4. M

    Tulevia äitejä hyvinkäältä tai lähialueilta?

    Meidän pirpanan laskettuaika on 12.10. Olisi kiva löytää tästä lähistöltä joku, joka olisi myös raskaana. :)
  5. M

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Grill: Mäkin olen ollut töistä tosi väsynyt. 5päivää ennen töiden alkua mun isä joutui teholle. Annettiin muutama päivä elinaikaa. No, tällä hetkellä isä on saattohoidossa ja edelleenkään mitään elinajan ennustetta ei voida antaa. Tosi raskasta kun välillä isin kunto romahtaa ja joutuu...
  6. M

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Ja tattadadaa! Työsuhteen purkaminen koeajalla. Kiitoos, Kiitooos. Eihän tässä paskassa olossa ja isän saattohoidossa nyt vielä tarpeeksi ollut. Saiskos jostain vielä lapiollisen niskaan, niin tietäs elävänsä?
  7. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Ohops. Eksyin tänne lueskelemaan tätä ryhmää (jossa en ole tainnut syys-lokakuun jälkeen kirjoitella?) ja huomasin olevani vielä tuolla "menossa mukana"-listalla. Meidän ei tarvinnut edes aloittaa hoitoja, kun onni potkaisi helmikuun alussa. Meidän pienen laskettu aika on Lokakuussa. :) Tsemppiä...
  8. M

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Heippa pitkästä aikaa! :) Olin viikon espanjassa ja muutenkin tulee päiviteltyä aktiivisemmin tuonne fb-ryhmään. Tänään oli rakenneultra ja voi apua mikä pieni söpöläinen siellä pyöriskeli! :heart: Vatsan päältä ultrattiin, mutta kaveria ei huvittanut kääntää kylkeä, joten hetken tökkäilyn...
  9. M

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    luckygirl: Mulla on np-ultra samana päivänä, kuin sulla! :) Tänään haettu suosiolla sairaslomaa. Tosi surkea olo koko ajan. Oksettaa, pyörryttää ja VÄSYTTÄÄ. Ei välttämättä nukuta, mutta tuntuu, ettei istualleenkaan jaksa olla kuin hetken ja sitten pitää päästä pötköttämään. No, nyt lomailen...
  10. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Joo, siis ensimmäinen viikko on 0+0 - 0+6, toinen 1+0 - 1+6. Eli siis 7+1 on kahdeksas viikko. :)
  11. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    ja Kinkula-: Meitä on tuolla fb-ryhmässä 25, eli kyllä sinne ihan hyvin vielä mahtuu. Ei ole ahdasta.
  12. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Ultrassa käyty! Pieni sydän sykki oikein hienosti ja vastasi viikkoja! <3
  13. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Huomenna olisi ultra. Jännittää niin hulluna, etten varmaan nuku silmäystäkään ensi yönä. En kestä, jos siellä ei näy ketään. :( maijac ja toukka 7+3
  14. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Willarose: Mulle ei ole kukaan koskaan sanonut, että vatsan päältä ultratessa pitäis olla rakko täynnä?
  15. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Kuka se oli, joka puhui niistä nakeista ja ranskalaisista? Arvatkaa kuka juoksi tänään silmät kiiluen hakemaan kyseistä sapuskaa kaupasta? Kiitos! :laugh:
  16. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mä just kattelin, että ainakin violat on tehty pastöroidusta maidosta, eli Oi patonki ja tuorejuusto! En joudukaan luopumaan teistä! Ah! <3
  17. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Pumbuliini: Mulla oli myöskin taas yöllä ihan järkyttävä menkkakipukohtaus. Viis minuuttia sattui niin, että makasin vaan kippurassa ja heijasin itseäni. Sitten se alkoi laantumaan ja oli hetkessä ohi. Nuo on niin kummallisia. Tottakai siitä seurasi keskenmenouni. :(
  18. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mä noudatan myös noita ravinto-ohjeita ihan pilkulleen. Ei sillä, että se mulle mikään ongelma olisi. En pidä juustoista ja olen kala-allergikko, mutta noudattaisin jokatapauksessa, vaikken olisi. Vielä kun muistaisi vihannekset pestä tarkasti. Olen siinä aika huono. Ja pakastemarjojakaan en ole...
  19. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Ulkomaanmatkoista: Me ollaan lähdössä maalskuun lopussa Espanjaan ja aion kyllä mennä ihan hyvällä omallatunnolla. Pidän mielessä, että on siellä maassa raskaana muitakin ihmisiä ja raskaus ei kuitenkaan ole elämää rajoittava sairaus. :D Liikunnasta: Mä aloitin melko aktiivisen...
  20. M

    Lokakuun Lutuset 2014

    Herranjumala! Tulin tänään väsyneenä töistä, niin mies totesi vaan että mennäänpä kaupungille ja käydään vaikka ravintolassa kun on ystävänpäiväkin kerta. No, meillä ravintolassa käyntikin on niin harvinaista, että olin jo siitä ihan täpinöissäni. Yllättyneisyys oli kuitenkin sanoinkuvaamaton...

Yhteistyössä