Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Pitkästä aikaa kirjottelen :) Meille kuuluu hyvää. Daniel lähti kävelemään 10,5kk ja nyt kävelee jo hyvin, kotona ei hirveesti konttaile. Tuttipulloistakin luovuttiin eikä ollut mikään ongelma, ei tosin ollutkaan niin kiintynyt niihin :D Seuraavaksi olis vuorossa vierotus tuteitasta...huh. Mutta...
  2. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    8kk neuvola oli meillä 22.pv. Mitat oli 8119g ja 72,6cm! Paino ei ollu hirveesti noussu, mutta johtunee siitä et liikkuu niin mahottomasti. Muutapa erikoista meille ei kuulukkaan, aloitettiin toukkatupa (alle 1v. ensimmäinen lapsi) elikkä sellanen kerho. Lisäksi ollaan käyty avoimessa...
  3. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meillä tosiaan noustiin seisomaan 6,5kk iässä ja samoihin aikoihin aloitettiin konttaus, ryomiminen on jäänyt kokonaan pois..ja voin kertoo että koko ajan suapi olla vahtimassa :D Tässä kuussa meillä ei olekaan neuvolaa, ett seuraava vasta 8kk iäs :) Helmeri & Daniel reilu 7kk
  4. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Pakko tulla tännekkin hehkuttamaan, Daniel nousi tänään ensimmäistä kertaa konttaus asentoon ja tekee sitä nyt kokoajan :) Kovasti jo möngerretään eteenpäin, tuskin menee kauan että kontataan! Hitsi, nää vauvat kasvaa ihan liian nopeasti! :( :laugh:
  5. H

    Nuoria äitejä Pohjois-Savosta?

    Löytysköhän tästä lähettyviltä vauva kamuja meijän (5kk) poitsulle,t ai sitten juttu seuraa mulle? :)
  6. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Hellurei! Mie en oo pitkään aikaan (taas vaihteeks...:ashamed:) kirjotellu, ollaan nautittu auringosta ihan todenteolla! Mä oon kyllä niin sataprosenttinen kes ihminen ettei rajaa =) Meillä oli tänään 5kk neuvola; 7310g & 66cm! Vaipan vaihto yöllä, en oo vaihtanut moneen kuukauteen, ekan...
  7. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    ceecee kuulostaapa ikävältä :/ toivotaan että poju paranee pian :heart: nuusku82 täälläkin yks kuolaava känkkäränkkä :laugh: Tosin ei nyt ole mitenkään hirmu ärtysä ollu, välillä ei viihy missään muualla ku sylkys ja heti ko laittaa esim lattialle niin kaaamee huuto..:whistle: Hampaita on...
  8. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Tombatar meidän poju oli samankokoinen 3kk ikäsenä, hitusen painavampikin, heh :) Jooh ei oo kyllä nyt tullut taas vaihteeks kirjoteltua, laiskuus. Sen verran kerkeen tässä tarinoida ennen kun poika ihan totaalisesti hermostuu, ett meillä opittiin tälläviikol kääntymään selälleen. Kovasti...
  9. H

    Nuorten äitien blogeja

    Dearest Daniel
  10. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Tosiaan nätti nimi Susannan tytöllä :) Viime yönä meillä nukuttiin paremmin kuin koskaan! 22.00-05.00 nukku vauva ja heräs sit sen jälkee tunnin välein mut ihan hyvin tuossa kerkes itsekkin nukkua =) Tosin heräsin automaattisesti kahden aikaan ihmettelemään kun ei poitsu kitise nälkäänsä.. :D...
  11. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Huhhuh täällä päin ei olla hirveesti yöllä nukuttu! Oisko hampaita tulossa vai mikä lie, muutenkin on kiukkuinen ollut välillä, yleensä kun on aina niin hirmu hyvän tuulinen :/ Eli yöt menee että 21.00 nukkumaan, sitte hyvällä tuurilla nukutuaan 3h (kitisee unissaan mutta ei herää, eli valvottaa...
  12. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meille ei mitään ihmeellisempää kuulu niin en ole kovinkaan kirjoitellut. tuosta pulauttelusta; meillä alkanut poika nyt ihan parin viikon sisällä pulauttelemaan, ei siis pulautellut aiemmin, ei tosin mitän valtavia määri kerrallaan pulauttele nytkään, mutta melkein joka syötön jälkeen vähäsen...
  13. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Baby on Board, tuo vauvan itkuisuus saattaa johtua myös sinun antibioottikuuristasi, tai olen ainakin kuullut että se saattaa lisätä vauvan itkuisuutta.
  14. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Voi ei, koita pärjäillä mameliini! Viime yönä tuli kyllä nukuttua hyvin, vauva heräsi vain kaksi kertaa syömään :) Ja nukkui omassa sängyssäänkin jopa, niin saatiin me miehen kanssa nukkua pitkästä aikaa leveästi! Lisää tälläisiä öitä kiitos! :) Kävin ostamassa apteekista sellaisen aventin...
  15. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Minäki ilmottaudun elävien kirjoihin! En vaan ole kerennyt (tai viitsinyt..) kirjoitella :ashamed: Helmeri, poika 22.12.12, 52cm/3720g (40+5)
  16. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Meidän pikku- ukko syntyi 22.12 klo.22.23, 52cm ja 3720g. Synnytys oli melko helppo ja nopea,tänään päästiin kotiin. =) Onnea muillekkin vauvat saaneille!
  17. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Jepjep. Tänään tulikin käytyä ylimääräsellä käynnillä KYS:issä, ku r.myrkytystä epäilivät neuvolassa (paineet TOSI korkeet ollut jo pitkään, ja nyt oli myös proteiinia pissassa) Makasin hetken siel käyril ja verikokeet otettiin. Kaikki oli kuiteski ok eli ei ruvettu käynnistelemään..huoh :D...
  18. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea kaikille vauvansa saaneille!:flower: Täällä ollaan vielä yhdessä kasassa...plääh, ei jaksaisi enää odottaa että näkis pikkusen :ashamed: Minä veikkaan että menee melkeen käynnistykseen asti koska minkäänlaisia merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ei ole. Onko teillä muilla kohonnut...
  19. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Itse olen vielä toistaiseksi pysynyt yhtenä kappaleena :D En tosiaan ole päässyt kirjoittelemaan tai edes lukemaan, koska meillä oli muutto ja tietokone meni siinä rytäkässä rikki! :kieh: Ei mitään sen kummempaa ole tapahtunut.. tuskin tämä vauveli ihan heti on...
  20. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Tosiaan en ole kirjoitellut tänne pahemmin, luen kyllä jutut joka päivä =) Mulla on vaan ni tylsä elämä ette ole mitään kirjoiteltavaa :laugh: PAITSI, huomenna muutto edessä! Huh. Maanantaina oli synnytystapa arvio. Kaikki ok, mahtuisi kuulema isompikin vauva tulemaan (tuli muuten pikkasen...

Yhteistyössä