Hakutulokset

1. K

Toukokuiset 2019

Laitoin kaveripyynnön. Tunnistat minut siitä, että pofiilikuvassani olen selkä kameraan ja minulla on pitkä vaalea tukka.
  2. K

Toukokuiset 2019

Heippa. Mahtaakohan sitä uskaltaa ilmoittautua täällä odottajien puolella.. Sunnuntaina eka selkeä plussa First responsella ja tänään jollain perus halppistestilla myös selkeä, mutta haalea plussa. Toivottavasti kaikki menisi hyvin. Innoissani varasin jo yksityiselle varhaisultran kuukauden...
  3. K

Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

Kiitos fb-vinkistä.
  4. K

Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

Heipä hei kaikki heinämasut. Vieläkö saa ilmoittautua joukkoonne? Tässä tietoni: LA 30.7 Kesä-misu / 29 / ensimmäinen / KOS Olen seurannut palstaa jo alusta asti, mutta vasta nyt uskaltauduin mukaan ja ikäväkseni olen huomannut keskustelun täällä hiljentyneen. Kesties olette siirtyneet...
  5. K

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Totta se on :) Kiitokset teille kanssakuumeilijoille ja oikein paljon tsemppiä kaikille! Toivotaan, että kaikki saa sen parhaimman joululahjan, + :) Kesä-misu siirtyy odottajien ketjuun.
  6. K

Siis tää menee vaan kummallisemmaksi. Tein äsken One Step raskautestin ja sain heti selkeän plussan + !!! Siis mitä ihmettä: ovis hymynaama ja raskaustestin plussa samana päivänä!?! Oon ihan pyörällä päästä. Olenko raskaana, ovuloimassa vai menkat tulossa?? Ikinä ennen en ole sanut mihinkään...
  7. K

Omg! Sain tänään digiovistestin hymyilemään ekaa kertaa ikinä :) Tänään kp34! Mitä ihmettä? Testailin jo kp 12-19, mutta silloin sain pelkkää negaa ja olin jo luopunut toivosta. Kunnes tänään oli vaan semmonen kutina, että nyt vois olla se päivä (=limat & nippailut). Siis voiko mun ovis olla...
  8. K

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Heippa kaikki kuumeilijat ja onnea Naapurin Tytölle plussasta. Kumpa minäkin vielä joskus.... Täällä menossa kp37 , yk2, eikä mitään tuntemuksia, että kuukautiset olis tulossa. Eilen testattu nega ja mieli melko matalalla. Näköjään ehkäisyn lopettaminen (reilut 2kk sitten) on vetänyt kropan...
  9. K

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Posti toi tänään ovistestin. kp4 menossa. Ajattelin aloittaa testaamisen kp11. Paketissa on vaan 7 testiä ja aloinkin miettimään, että, mitä jos tikut loppuvat ennen kuin testi näyttää hymynaamaa. Kierron pituudesta kun ei ole varmuutta ja kovin moneen pakettiin en haluaisi investoida. Onko...
  10. K

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hei kaikille. Uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon. Olen jo jonkin aikaa lueskellut viestiketjuja täällä Kaksplussassa ja huomannut ilokseni, kuinka ystävällisiä, positiivisia ja kannustavia kirjoittajat ovat toisilleen. Täällä tuntuu olevan hyvä yhteistsemppi päällä, joten päätinpä itsekin...

Yhteistyössä