Hakutulokset

1. E

Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

VAUVAUUTISIA!! Meille syntyi ma 22.4 tyttövauva 2.5 kg ja 45cm. Ei siis edes päästy sinne ulkokäännösyritykseen, koska tyttö ilmoitti tulostaan lapsivesien menolla sunnuntaina 23.30! Lähdimme sitten kiireellä sairaalaan, koska kyseessä perätila. Sairaalassa minut tutkittiin ja todettiin, että...
  2. E

Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

Heippa kaikille! Minulla ollut hiljaiseloa kirjoittelun suhteen, lueskellut olen kyllä! Onnea heille, jotka olette jo saaneet pienen nyytin syliinne! <3 Meillä sujunut kaikki pääasiassa hyvin.. hieman aikaisemmin jäin äippälomalle supisteluiden vuoksi, mutta ne rauhottuivat heti levolla ja...
  3. E

Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

Heippa kaikille mammoille pitkästä aikaa! Ihana lukea kaikkien ultrakuulumisia, onnea niistä ja tyttö/poikalupauksista. Meillä kanssa rakenneultrassa oli kaikki hyvin. Harmitti vaan hiukan, kun asukki ei näyttänyt sukupuoltaan. Oli perätilassa joten ultra oli liian epätarkka. Pääasia, että...
  4. E

Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

Ihanaa talvista sunnuntaita ja kiva, että joukkoon liittyy vielä uusiakin! :) Mielenkiintoista lukea miten muualla maailmassa toimitaan ja onneksi Inkeri84 selvisit tulehduksesta ja vauvalla kaikki hyvin. Minua ei ole pahasti juilinut, ensikertalaisena olen muutaman supistuksen kokenut (...
  5. E

Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

Heippa kaikille ja onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä kolotuksista kärsiville! Mulla kanssa ollut paljon asioita mitkä on mietityttänyt raskauden aikana. Olen ammatiltani fysioterapeutti ja teen töitä vaikeasti kehitysvammaisten lasten -ja aikuisten kanssa ja ne asiakkaat ovat myös...
  6. E

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Heippa kaikille! Minullakin ollut hiljaiseloa. Ensimmäinen raskaus kyseessä ja nyt vasta uskaltaa kunnolla "olla raskaana", kun eilen oli np-ultra. Kaikki onneksi niinkuin pitääkin. :) Pieni vastasi viikkoja 11+6 ja niskaturvotus 0,4mm. Ultraus tehtiin mulla Jorvissa vatsanpeitteiden päältä...
  7. E

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Heippa kaikille! Minä tein kanssa Digin ja tulos oli 3 + eli juuri niin kuin pitääkin! :) Olen tätä ennen tehnyt yhden normitestin. Nyt sitten vaan odotellaan ekaa ultraa ja neuvolakäyntiä 5.10. Mukava tosiaan nähdä, että on ihan samoilla viikoilla moni muukin menossa. esim sinä valjakka...
  8. E

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Heippa kaikille! Minä ilmoittaudun mukaan! :) Ema/ 25/ 1/ Js/ Hieman flunssainen tällä hetkellä / Laskettu aika raskauslaskurin mukaan 19.5.2013 Raskausviikolla 5 +1 ja jännittää! Ultra ja eka neuvola varattu 5.10 ja tuntuu, että siihen on ikuisuus! Hieman ollut pahoinvointia, mutta...

Yhteistyössä