Hakutulokset

  1. D

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hei taas! Pamsku voimia sinne!! Kuulostaa kurjalta tuo anoppisi juttu tai siis käyttäytyminen... Mut muista, et viel koittaa se aika, kun sul on oma pieni nyytti sylissäs ja sit sä voit miettiä miten sitä on joskus stressannut! (Mun haavekuva ainakin) Voimia ja halaus! Ja kaikille...
  2. D

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Miramei pillerit lopetin 2kk sit ja nyt eka yrityskerta. Uskon tosiaan,että menkat aluillaan.ensi kierrossa sit uusi yritys.. Mitäs edistyttäviä jippoja olikaan? Jos joku osaa neuvoa? :) kaikki neuvot käyttöön. :p
  3. D

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hei! Tiedot ekana eli kierronpituus mulla on 28 ja nyt on menossa 32 kiertopvä, olen 20-vuotias ja yk on nyt vasta eka tosissaan. Ei ole ennestään lapsia. Saiko tosta nyt mitään selvää? :p Ja kiitos vielä kaikille tervetulleiks toivottaneille! :) Tääl vielki jännäilyy, tänää alkoi selkää...
  4. D

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Onpa kiva, kun täällä kirjoittelee moni, ei tarvi yksikseen kaikkien pohtia ja ootella. :) Ihanaa! Ja kiitos mukaan ottamisesta! :) Pamsku tääl on yks tietämätön, millainen aukiolotutkimus on? Onnea siihen silti!
  5. D

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hei kaikki! Olen miettinyt tällaiseen keskusteluun lähtemistä nyt... Ja uskaltauduin! Toivottavasti mukaanne mahtuu.. Olen siis 20-vuotias tyttö, joka on jo nuoren elämänsä haaveillut omasta pienoisesta ja nyt tilanne olisi sopiva. On mies ja on työ ja asiat radallaan. Jännäily alkoi viime...

Yhteistyössä