Hakutulokset

1. I

Pelkosektio sektion jälkeen

Moi Suosittelen, että menet sektioon jos pelkäät alatiesynnytystä. Itselläni eka synnytys meni samoin kuin sinulla, verenhukkaa oli jne., mutta toivuin ihan kohtuu nopeasti. Toisen lapsen kohdalla vaadin myös sektiota, mutta sitä ei myönnetty, koska vauva oli oikein päin ja kaikki...
  2. I

Lihdutushaaveet ;)

Moi! Paino tänä aamuna 69 kg, eli pudonnut 1,5 kg. Mulla on muuten ihan ok mennyt, olen vähentänyt annoskokoa ja herkuttelua. MUTTA, sitten tapahtuu näitä ylilyöntejä, edelleen..Kuten toissapäivänä söin koko Ballerina-keksipaketin..1000 kca. Olin eilen ylpeä itsestäni, koska pystyin...
  3. I

Imetyksestä kysymys

Moi! Kaipaan kokemuksia/ vinkkejä seuraavaan imetysasiaan: Eli jos ja kun haluan lähteä silloin tällöin itse jonnekin ilman vauvaa (joka nyt vasta 1 kk) niin miten te hoidatte pumppaamisen, jotta maidontuotanto ei vähene? Eli jos esim. haluan lähteä illaksi pois, esim. 8 h --> pumppaanko...
  4. I

Lihdutushaaveet ;)

Vielä tuohon makean korvaamiseen; ainakin aluksi koitan vaan vähentää sokeria, jotta kroppa tottuu taas vähäsokeriseen ruokavalioon. Sitten esim. marjat + luonnonjogurtti on aika hyvää! Ja silloin tällöin herkuttelee niin ei mene maku dieetistä.
  5. I

Lihdutushaaveet ;)

Moi! Mä vielä jalostan tuota ruokapäiväkirja ideaa sillä, että etukäteen siis suunnittelen ruuat + merkkaan olenko syönyt ne + lipsahdukset. Viime raskauden jälkeen käytin Herbalifen jauhoa 3 kk ja sillä sain aika hyvin napostelua kuriin. Eli söin pirtelön aamulla + leivän, lounaaksi...
  6. I

Lihdutushaaveet ;)

Moi Mä voin liittyä seuraan, eli kolme viikkoa sitten syntynyt toinen tytär. Raskauskiloja 12 kg laihdutettavana, tällä hetkellä en voi vielä liikkua, joten syömiseen on panostettava. Tai lähinnä järkevään syömiseen. Mulla myös vakava sokeriaddiktio ja ahmimiskohtauksia, erityisesti nyt...

Yhteistyössä