Hakutulokset

1. M

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Tänään aamulla pahaolo otti siinä määrin vallan, että kesken lasten aamupalan valmistuksen piti juoksu jalkaa lähteä vessaan oksentamaan :x Neljävuotias tyttäreni huusi pahoinvoinnin ääniä kuullessaan "Terveydeksi äiti!" :laugh: :heart: Muuten voinnit aika ennallaan; koko ajan etoo enemmän...
  2. M

Onnea uusille plussalaisille :flower: Cherrie_ voi ihanaa, sullakin tuollainen ihan lievä vauvakuume että jo olet päästänyt itsesi irti lastenvaateosastolla! :) Itsehän olen jo hankkinut neljä kappaletta odotusajan paitoja ja yhdet housut vaikkei ole äitiyslappuhaalareihin vielä oikein...
  3. M

Heippa kaikille uusille ja vanhoille! Olen listaa käynyt lukemassa edellisen kirjoituskertani jälkeen, mutta en ole yksinkertaisesti jaksanut millään mitään tekstiä näppäillä. Mua on väsyttänyt iltasella töiden jälkeen niin että nukkumaan olen mennyt parina iltana jo ennen yhdeksää. Päivällä...
  4. M

Ilmottaudun mukaan nyt minäkin, ensimmäistä kertaa mukana millään foorumilla :) Olen siis 30 vuotias avioliitossa eläjä ja kotona on kaksi tyttöä 7/2008 ja 9/2010 ja nyt reilu viikko sitten plussan tehneenä en meinaa pysyä nahoissani, oon niin innoissani tästä kolmannesta tulokaasta!:D LA...

Yhteistyössä