Hakutulokset

  1. M

    Kukkien istutus haudoille, jokohan uskaltaisi istuttaa

    Korkeintaan orvokkia, se kestää vähän kylmää. Me aloitetaan istutukset töissä (hautausmaalla)joka vuosi vasta kesäkuun kymmenennen jälkeen, se on aika varmaa aikaa jo :) Ne vaan paleltuu jos liikaa hätäilee.
  2. M

    Kertokaas älypuhelimesta... Mulla ei vielä ole

    No tässä on 41 megapikselin kamera kaiken maailman herkuilla :) Ja muutenkin varmaan parhaimmasta päästä Nokialaisia tällä hetkellä. Ei ehkä helpoin puhelin ensimmäiseksi mutta kyllä tähän oppii.
  3. M

    Kertokaas älypuhelimesta... Mulla ei vielä ole

    Bluetooth yhteys kun on niin sillä voi siirtää ilman johtoja. Tää maksaa näköjään nelisen sataa nykyään, tulee älyttömän hyviä kuvia ja muutenkin loistava puhelin. Halvempiakin toki löytyy ekaksi älyluuriksi :)
  4. M

    Kertokaas älypuhelimesta... Mulla ei vielä ole

    Ei naurata yhtään. Mulla on Lumia 1020, kun otan kuvan niin siellä on valikko josta kuvan saa suoraan jaettua Faceen, Twitteriin yms. Ja tietysti ne voi laittaa koneellekkin, piuhan kanssa tai ilman :)
  5. M

    Olen hautausmaalla töissä, haluatko kysyä jotain?

    Luita näkee melkein päivittäin, isompia ja pienempiä. Niitä tulee väkisin esiin kun vanhoja hautoja kaivetaan auki. Eikä siinä kummempaa, niitä kohdellaan samalla kunnioituksella kun äskettäin menehtyneiden vainajien jäännöksiä ja ne haudataan takaisin maahan :)
  6. M

    Olen hautausmaalla töissä, haluatko kysyä jotain?

    Aika paha, mä pidän eniten vanhoista risteistä, ne on kauniita ja persoonallisia. Jos kivistä pitää valita niin joku luonnonkivestä tehty. Joka on persoonallinen, vainajan näköinen. Ei tarvitse olla hieno ja kallis ja iso. Jotkut esineetkin on liikuttavia varsinkin lasten haudoilla.. Meiltä...
  7. M

    Olen hautausmaalla töissä, haluatko kysyä jotain?

    Mä olen valitettavasti vaan kausityöntekijä, ei meillä ole talvella töissä kun erityisammattimiehet ja 2 puutarhuria, meidän esimiehet.
  8. M

    Olen hautausmaalla töissä, haluatko kysyä jotain?

    Juu, puutarhuri mä olen, työnkuva on yllättävän laaja :) Ja en ole säikkynyt, jos meillä haamuja on niin ne on hyvin ystävällisiä ja hiljaisia :D
  9. M

    Olen hautausmaalla töissä, haluatko kysyä jotain?

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen :)
  10. M

    Lumia 720 omistajat.

    Jos päivitykset on kunnossa niin kokeile soft resettiä. Eli painat volumen vähennys nappia ja virtanäppäintä yhtä aikaa kunnes puhelin sammuu. Se käynnistää itsensä kohta uudestaan. Mun Lumioissa ei ole ollut sellaista jumia joka ei tuolla boottauksella lähtisi. Jos tuokaan ei toimi niin luuri...
  11. M

    Huomenna mökkikauden avaus. :)

    Me ollaan oltu jo kuukausitolkulla mökillä mutta mä olen niin mukana tuossa korkkaamisessa :) Aww, nauti munkin puolesta :)
  12. M

    Ääni lähti 10 viikkoa sitten, eikä ole vielä palanut...

    Ymmärrän kyllä miten järjettömän hankalaa se voi olla, musta se tuntui mahdottomalta jo silloin eikä mulla ollut muita velvollisuuksia kun olla hiljaa ja käydä koulua :D Mutta jos suinkin pystyt tohon hiljaisuteen jotenkin venymään, ettei tule pysyviä vaurioita :)
  13. M

    Ääni lähti 10 viikkoa sitten, eikä ole vielä palanut...

    Tästä tulee pitkä selostus :D Mutta kerron kuitenkin kun on kokemusta. Mulla lähti teininä ihan yhtäkkiä ääni, kähisemään pystyin. Muistan ikuisesti sen lääkärireissun. Koska paljon parjattu terveyskeskuslääkäri (joilta itse kuitenkin olen aina saanut hyvää hoitoa) tutki mut niin...
  14. M

    Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

    Kysyy pois vaan, järkeviin kysymyksiin saatan jopa vastata :D
  15. M

    Uusi ruokakuvaketju.

    Ja katso, heti kun valitin niin näin munat poikineen :D Oikeessa olet, missään nimessä noin salskeata ei passaa vilauttaa täälläpäin. Savolainen puuma, se on vähän kun raivaussaha ja korkkiruuvi risteytettäisiin :P
  16. M

    Uusi ruokakuvaketju.

    Ei sillä että olisin mitenkään salaliittoteorioiden kannalla mutta mä en nää yhtäkään päättömän kuvista? Tää on selvästi joku kampanja mun loistokkaan rehevää hanuria vastaan :P
  17. M

    Miksi tää ärsyttää mua niin paljon?

    Mä ymmärrän kyllä mitä tarkotat mutta itse en ajattele noin =) Johtuu ehkä siitä että mulla on parisänky olohuoneessa, siihen rojahdetaan vähän väliä tekemään millon mitäkin. Luetaan, tehdään ristikoita, ollaan vaan, nukutaan ja .. :D Miehen luona taas lojutaan enemmän sohvilla mutta sillon kun...
  18. M

    Kuvia lauantain ratoksi :)

    Joo, ei sentään ole ihan pilkkihaalari vaan mun talviset työvermeet, toppavetimet kuitenkin :D Täällä on 8 astetta lämmintä mutta tosi kova tuuli ja järven rannalla ollaan niin on aika vilakkaa vielä.. Tauko haravoinnista =)
  19. M

    Kuvia lauantain ratoksi :)

    Korkkasin riippumaton :D
  20. M

    Eikö muilla kerrostalossa kaikki wlanin kanavat ole täynnä?

    Meillä on oma reititin sekä meillä että miehen luona eikä kummassakaan naapurien netin käyttö meidän yhteyksiin vaikuta. Miehen luona se reititin pyörittää parhaillaan yhtä aikaa kolmea läppäriä, pleikkaria ja 5 älyluuria ja kaikissa toimii netti yhtä aikaa ihan hyvin :)

Yhteistyössä