Hakutulokset

  1. I

    Nimi apuja vauvalle

    Juho Aukustikin kyllä kuullostaa hyvältä ja Juho on ollut mieheni suvussakin... :)
  2. I

    Nimi apuja vauvalle

    Eeli Aukusti tai Eeli Viljami vois olla kyllä kiva.... :)
  3. I

    Nimi apuja vauvalle

    Olivia nimeä olen miettinyt toiseksi nimeksi tytölle ja pojalle voisi ajatella tuota Viljamia...
  4. I

    Nimi apuja vauvalle

    Antonio tais olla Haaviston kumppanin nimi... Viljamia olen myös miettinyt. :)
  5. I

    Nimi apuja vauvalle

    Mielipiteitä kaipaisin nimistä Eeli, Antton, Juho tai Aukusti? No entäs miltä kuulostaisi tytön nimeksi Iida? :)
  6. I

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Raskausoireita ei juurikaan ole, kuten ei kyllä ole ollut aiemmissa neljässäkään alkuraskaudessa ollut. Kyllähän ne närästykset yms. tavalliset vaivat aina sitten jossain vaiheessa alkaa. Oksentanutkaan en ole varmaan koskaan. Ilmaa tosin tahtoo kertyä mahaan varsinkin iltaisin. Hankintoja...
  7. I

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Täällä myös yksi uusi ilmoittautuisi joulukuisiin :wave: Tänään varmaan 4+6 menossa. Viides lapsi olisi nyt tulossa. Jännittää miten tässä käy, viime kesänä oli keskenmeno ja aiemmin on ollut yksi tuulimunaraskaus. Raskaudet eivät ole alkaneet minulla mitenkään helposti sillä minulla on pco...
  8. I

    Follikkeli

    Kolmannesta femar kierrosta sain plussan. :) Nyt menossa n. rv 5. Femarilla tuli joka kierrossa ovulaatio ja yksi hieno follikkeli ja tosiaan kolmannesta kierrosta tärppäsi. Sitähän ei silti vielä tiedä miten tässä käy...
  9. I

    Follikkeli

    Tänään sain hymynaaman digitaaliseen ovulaatiotestiin. :) Tänään olis kp 16.
  10. I

    Follikkeli

    Toivon todella että tämä nyt onnistuisi. Olen syönyt nyt 6 kiertoa clomifenia (1 keskenmeno tänä aikana) ja nyt pidetään sitten kuukauden tauko ja sitten kokeillaan vielä femaria. Aiemmat kolme raskautta ovat onnistaneet clomifenilla ja nyt ei sitten millään...
  11. I

    Follikkeli

    Kävin kp 12 follikkeliultrassa ja sieltä löytyi vain yksi n. 13 mm follikkeli. Olen syönyt tähän kiertoon clomifenia 3 tabl. päivässä kp 3 - 7. Minkä kokoisia muilla follikkelit ovat olleet? Vieläköhän voisi olla toivoa ovulaatiosta? Lääkärin mielestä ovulaatio saattaa ihan hyvin vielä tulla...
  12. I

    Ovulaatio

    Joo näin lääkäri meinas ja sanoi ettei varmaan tartte käydä s-prog-verikokeessakaan... Tiedä sitten vaikka kuitenkin varuilta kävisin... :) Edellisessä clomifen kierrossa mulla oli kp 13 kolme hyvän kokoista follikkelia n. 20 mm. Tästä kierrosta raskauduin, mutta tämä oli ilmeisesti...
  13. I

    Ovulaatio

    Olen syönyt clomifenia 2 tabl. päivässä kp 3-7 ja nyt kävin kp 14 follikkeliultrassa jossa ei näkynyt selvää johtofollikkelia, mutta toisella puolella n. 10 mm follikkeli ja toisella puolella n. 11 mm follikkeli. Lääkäri meinasi että ovulaatiota tuskin tulee tässä kierrossa. No eilen kuitenkin...

Yhteistyössä