Hakutulokset

  1. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Rustailimpa joutessani synnytyskertomuksen, onnea vaan kovasti myös muillekin synnyttäneille! Ja tsemppiä vielä masuaan kantaville. :heart: Heräsin tiistaina 22.1. pissahätään hieman ennen klo 6.30, ja raahauduin vessaan. Ajattelin että olispa kamalaa lähteä näin väsyneenä synnyttämään, kun...
  2. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Meille syntyi ihana tyttönen 23.1.2013 klo 05:48 painaen 3440 g ja ollen 50 cm pitkä. Raskausviikkoja kertyi 39+1. Voisin yrittää jossain vaiheessa kyhätä synnytyskertomusta kasaan. :)
  3. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Täällähän sairastetaan ihan urakalla, ei varmasti yhtään kiva, varsinkaan tälläisessa tilanteessa! : / Ihme ja kumma ite oon taudeilta toistaseks välttyny.. *koputtaa puuta* Kuin hirveetä se oiskaan synnyttää jossain vattataudissa.. Yöks.. Jaksuja! Ehkäisystä on ollut puhetta. Ilmaisen...
  4. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Kiitos Pisang selvennyksestä sekä neulomiseen että kestovaippoihin liittyen! :) Sain nyt kantapään tehtyä ja seuraavaksi vuorossa olisi teräosa. Vaihteeksi tuottaa päänvaivaa, mutta jätetään huomiseen hautomaan. Ei tuo kantapään kavennuskaan eilen onnistunut unenpöpperössä keskiyöllä. Viimeksi...
  5. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnea kaikille täysiaikasuuden saavuttaneille! Olispa itekin niin pitkällä jo... Piipu Mun yhdelle ystävälleni tuli hampaaseen reikä loppuraskaudesta. Laittoivat väliaikaisen lääkepaikan ja sit synnytyksen jälkeen paikkasivat reiän. Ei siis tarvitse potea hammassärkyä raskaanakaan...
  6. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Hei kaikki! Taas vaihteeksi jäänyt kirjoittelu tänne, näin siinä on aikaisemminkin käynyt esim. päiväkirjojen suhteen, vaikka miten lupaili ahkerasti kirjoitella, aina tuli jotain "tärkeämpää" tekemistä. Teidän kuulumisia olen päivittäin käynyt lueskelemassa, ehkä se aika menee siinä kun saa...
  7. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Lämpimät onnittelut Possumunkille pienen pojan johdosta..! <3 Täällä vierähti kans kyyneleet silmiin, hurjaa ajatella, että eka pieni tammikuinen on nähnyt jo päivänvalon. <3 Näin viime yönä unen, jossa meidänkin pieni syntyi, eikä meillä ollut juurikaan mitään valmiina, mm. hoitoalusta...
  8. T

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Heippatirallaa, ja hyvää viikon alkua! Anteeksi hiljaisuuteni. Lukemassa olen käynyt joka päivä, mutta tuntuu, että vapaa-aika on ollut nyt niin kortilla että ei ole ehtinyt paneutua kirjoittamiseen. Töitä on ihan luvattoman paljon. Onneksi joulukuussa helpottaa, enää tasan 2 kk ensimmäiseen...
  9. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Ellujokinen: Otan osaa suureen suruunne! :'( Elämä on välillä todella epäreilua. "Hiljaa, hiljaa tuuli heiluttaa unessa kehtoa. Kissankellojen vaimeasti helistessä, jonka vain unessa kuulen. Vaimeasti, vaimeasti erotan helinän ja sitä seuraavan vauvan kihertävän naurun, jonka vain...
  10. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Onnea jokaiselle mukavista ultrauutisista! <3 Oli se vaan itsestäkin niin ihana kokemus. Nyt jo ikävöin nähdä vaavaa, tekis niin mieli mennä siihen 4D:hen! Kuinka moni on suunnitellut menevänsä, ja onko jotain erityistä syytä esim. halu varmistaa sukupuoli? Täällä ollaan saikulla. Mulla on...
  11. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Heippa taas! Rakenneultrasta kotiuduttu ja siellä kaikki onneksemme hyvin. <3 Tyttö sieltä olisi äidin yllätykseksi tulossa, olin niin satavarma että tulokas olisi poika! Ei ollut kätilön mielestä asiasta mitään epäselvyyksiä, sanoi, että ei tämä tästä pojaksi enää muutu. Hyvin topakka...
  12. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Hei!! Huolitteko vielä yhden mattimyöhäisen mukaan? :) Olen aikaisemmin kirjoitellut Vauvan suljettuun ryhmään, mutta siellä sivut toimivat niin huonosti, että kirjoittelu on monellakin jäänyt vähemmälle. Myös siihen yksityiseen tammikuisten facebook-ryhmään olisi kiinnostusta liittyä, jos...

Yhteistyössä