Hakutulokset

  1. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Aiotko jatkossa käyttää Wettex Power 2in1 -liinaa? Voisitko suositella sitä ystävillesi?

    Heti kun liinat saapuivat niin annoin toisesta paketista palasia pois ja ihan samalla tavalla liinaa kokeilleet tuttavani ihastuivat siihen. Itse aion käyttää jatkossa lähes yksinomaan näitä liinoja,ovat ehdottomasti parhaita mitä tällä hetkellä on marketeissa myynnissä!
  2. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

    Olen käyttänyt liinaa ihan koko asunnossa,keittiössä ja kylpyhuoneessa se on ehdottomasti parhaimmillaan mutta huonekaluista ja lastenhuoneestakin tahrat irtoavat ihan pyyhkäisemällä ja ilman pesuainetta. Tuo onkin ihan huippujuttu että pesuainetta ei juurikaan tarvi!
  3. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Miten Wettex Power 2in1 –liinan hankausraidat tepsivät pinttyneeseen likaan?

    Lika irtoaa suhteellisen helposti,lieteen palanut ruoka irtoaa parilla pyyhkäisyllä. Lapset liimailee tarroja milloin minnekkin mutta nyt sen liiman saa huonekaluistakin pois,muutaman hetken joutuu vaivaa näkemään mutta kyllä ne irtoaa. Tänään on vielä edessä koko kylpyhuoneen...
  4. T

    Uusi Wettex Power 2in1 -sieniliina testissä

    Me tehtiin viikkosiivo viikonloppuna ja liina kyllä loisti pääosassa. Sillä sai pyyhittyä likimain koko keittiön ja vieläpä ilman puhdistusainetta! Liesi,kaapinovet ja laatikot,välitilan kaakelit,jääkaapin,astianpesukoneen ja mikron pinnat tulivat putipuhtaiksi. Tätä tullaan varmasti käyttämään...
  5. T

    Esittäytyminen

    Heippa! Olen 31v neljän lapsen äiti.Nuorimmainen on vasta 4 viikon ikäinen ja vanhin 10v. Pakettiin kuuluu myös avomies ja hänen lapsensa jotka vierailevat meillä joka toinen viikonloppu ja lomilla. Sotkua syntyy ja siivouksen on oltava suht nopeaa sillä aina jossain joku huutaa huomiota...

Yhteistyössä