Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tuossa on testi kastetu omppupomppu mehuu, iha tropicania on... ei niin mitää... taitaa olla noitte walmartin omppumehus jotai ylimäärästä mitä en ainakaa mää jois... ai nii, mensutki alko... komento takas, nyt näyttäs pc testissä olevan viivaa omppumehu dippauksesta :O koht kuvaa...
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Enää en testaa... kait ne mensut sielt alkanee sit taas.. ihmetyttää ku kiero olli aina täydellinen ja nyt ei ja ei tuu viivanpaikaa kummosempaa, äijäkijn ihmettelee ku mää vaan märisen koko ajan...
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    32/30 kp nyt...
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Piuu en nähny eilisessä testis mitää ja en nää täskään muutaku tollasen typerän lommon... ei oo mensuja kuulunu edelleenkää joten toivoo kait o viel... äijä sano et pitäs mennä lääkärii mut tiiä häntäsit...
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Ei alkanu mensut ainakaan viel, mut ei vieläkään tos testis mitää... ikinä ei oo enne ollu myöhäs mensut, tai no kerran ku olin siin kierros raskaana mut meni keske 7+5... nyt ei sit taho millää onnistuu tää hommeli... äijäki tiuskii koko ajan kaikesta mahollisesta, sitäki turhauttaa jo... sille...
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Siis greippimehuhan paksuntaa limiksii ja sit siin on ihan sikana foolihappoa, niinkuin esmes kasviksissa... joku sano että valmariiini ajais saman asian, mut mun mielest siin ei kyl oo foolihappoo... tiiä sit... mää en ainaskaan pysty greippii juomaan,,, yöks...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Sain kamult testi ku sil oli kaapis jääny, mut ei siin oo mitää :(
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No mul ei ollu ku toi yks testi ja menin hölmö liia aikaste sen tekemään. jos mensut ei ala huomenna nii sit täytyy käyä ostamas testi taas... nyt ollu mensumaisii juilintoi koko päivä et kyl kai ne sielt huomenna taas tulee... :(
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    siis mul on nyt kp 28/30 ja dpo luultavasti 12 tuntemuksien mukaan ku mennää äijä kaa... oon niin tyhmä näitte asioitte kaa
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    mur-mur kirjoittelin tuolla edellisellä sivulla et mul on nyt yk 3, kp 28/30 ja dpo sit vissiin 12 jos oikein osasin laskea, tuntemuksien mukaa mentii äijä kaa. niinku mun kamu sano et ei siin oo mitää, niin uskottava se kai sit o...
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Oho hups, hätähousu mä oisko tää sit parempi kuva? oho, kuva jäi
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hups, oliko tää joku sisäpiiriläisten ketju? anteeksi *poistuu vähin äänin*
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Moi, oon pitemmän aikaa taustaillut täällä mutten ole uskaltanut laittaa kommaa tai kuvia kun olen ajatellut että mua pidetään ihan toopena... mutta nyt oli pakko kirjoittaa ja laittaa kuvaa komman kaa... nyt menossa yk 3. kp 28/30 ja dpo olisi vissiin sit sen 12... Aijaa.com -...

Yhteistyössä