Hakutulokset

1. J

vauva vuodelle 2013?

Ja oisko täällä muuten ketään, ketä kiinnostaisi vaikka yhteyden pito? Että voisi jutella raksaudesta, lapsesta yms. :)
  2. J

Kerrostalossa vuokralla asujat, paljonko maksatte vuokraa?

Tästä remontoidusta kaksiosta maksetaan 400e. Tosin neliöitä vain 41..
  3. J

vauva vuodelle 2013?

mama ootko minkä ikäinen? :) sori minä kyselen tälläisiä kun unohdan kokoajan mitä kaikki kirjoittelee :D Kiva että äitisi reagoi mukavasti... Mun pitäis kanssa kertoo omille vanhemmilleni ja tuntuu vaan etten pysty.. :/ Vaikea nauttia tästä odotuksestakaan kun ei saa kerrottua. :s Ootko...
  4. J

Kertokaa raskauspahoinvoinnistanne.

Itselläni ollut mm. rinnat ja nännit todella kipeät, hirveetä närästystä joka johtanut oksentamiseen varsinkin iltaisin. Aamulla yökytystä, oksentelua... Lisäksi päänsärkyä, väsymystä ja selkä kipuja.. Nyt rv 12 ja aamupahoinvointi loppunut onneksi, pahin vaiva ehkä tuo närästys? Ja välillä myös...
  5. J

vauva vuodelle 2013?

Hmm aivan (: Mulla ei ensin muuten ollut oireita, mutta testi näytti jo plussaa rv 3. Mutta sitten epäilys alkoi vahvistumaan kun rinnat kipeytyi älyttömästi... huomas varsinkin jos laitto vaikkapa nahkatakin päälle, niin alko pistelee ja polttelemaan.. Ja siitä sitten alkoi yökytys ja muu...
  6. J

Monennella viikolla tunsit liikkeet?

Eikös potkut tunnu yleensä vasta rv 16 alkaen jos silloinkaan? Itse en ole ainakaan tuntenut vielä.. Vaan tuota kuplintaa ja nykäisyjä, jotka ei ole potkuja...
  7. J

Toukokuun toukat 2013

Hei! kirjoitinkin tänne ajat sitten nähtävästi.. :) Nyt onkin jo rv 12+3, sydänäänet kuultu ja ultrassa käyty :) Mitens teillä menee? :)
  8. J

vauva vuodelle 2013?

Onko sulla LillaMyy-04 jo menkat myöhässä? ja ootko aikasemmin nyt tehny testiä? Meillä tärppäs vasta 4kk sen jälkeen kun lopetin pillerit... :p
  9. J

vauva vuodelle 2013?

Heippa kaikille, täällä olisi yksi 19-vuotias naisen alku. Tällä hetkellä menossa rv 12+3 :) Vinkkinä voin sanoa, että se tulee silloin ku vähiten odottaa. :) Eli eläkää ihan normaalisti, toki kannattaa jättää alkoholi ja tupakka pois. Mutta jos kokoajan ostelee testejä ja miettii et nyt...
  10. J

Vauva Kuumeilijat! Kaikki jotka yrittävät ja vasta raskaaksi tulleet...

Millos teillä oli eka neuvola? :) Itellään vasta ens kuun lopulla... huoh, odottavan aika on pitkä... :D
  11. J

raskaanako?

Jos raskaus on alussa, testi ei välttämättä anna positiivista. Jos vielä epäilette raskautta kannattaa mennä verikokeisiin esim. Mitäs jos tyttö onkin raskaana? Mietittekö yhtää sen pidemmän päälle kun piti olla ilman ehkäisyä? :) En halua olla ilkeä tai syyllistää, mutta silti typerää.
  12. J

milloin testi näyttää onko raskaana?

Ei siitä jälkiehkäisystä varmaa hyötyä ole enää.. Mutta kannattaako sitä olla ilman ehkäisyä jos lasta ei halua? :O Käyt ostamassa testin... Mulle joskus lääkäri sanoi,että nuoret tulevat todella herkästi raskaaksi, mutta tiedä häntä. :p
  13. J

Ihailetko ihmisiä, jotka uskaltavat elää

Kyllä. Ja inhoan sellaista, että kaikki pitäisi tehdä jonkun kaavan mukaan. Vaikka voin kyllä myöntää, että muiden mielipiteet on joskus mulle aika tärkeitä... Mä oon huomannu, että olen toteuttamassa moniakin asioita, mitkä voi muiden mielestä mennä väärässä järjestyksessä elämää. Ja...
  14. J

Vauva Kuumeilijat! Kaikki jotka yrittävät ja vasta raskaaksi tulleet...

Hei. Me ei tavallaan yritetty lasta, vaan kanssa jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois. Pillerit lopetin 4kk sitten. Ja nyt tärppäsi, hassua kyllä juuri nyt kun vähiten odotin. :) Viime kuukaudet olevinaan "huvikseen" testailin ja negaahan sieltä tuli ja menkat sitten. Tässä kuussa en edes...
  15. J

Toukokuun toukat 2013

Moikka! :) Saanko liittyä ketjuun, vaikka mulle olisi vasta muksu tuloillaan tossa kesäkuussa varmaankin. Olen 19-vuotias naisen alku pohjois-savosta. :) Plussan sain pari päivää sitten, laskurin mukaan rv 3+5. Maanantaina olisi tarkoitus soittaa neuvolaan ja varata aika. :)
  16. J

raskaanako?

ja lisäys, että kannattaaa tehdä aamu pissasta.
  17. J

sainpa taas tänään suoraa palautetta lapselta

noo eiköhän se lapsi siitä myöhemmin kiitä onneaan että jonkinlaiset rajat laitettu ja ei ole ihan hakoteille lähtenyt.
  18. J

raskaanako?

Millaisia oireita tytöllä on? Itsellä mm. oli todella kipeät rinnat, alavatsaa ja selkää vihloo. Aamulla kuvottaa ja muutenkin ihan älyttömän väsynyt. Tänään sain plussan. Huvikseni vain testasin vaikka ajattelin niidenolevan vain kuukautisoireita. Ostakaa yhdessä testi, silleen se selviää...
  19. J

Jos sinulle tuli ekasta raskaustestistä ns. haamuviiva, niin.........

Heippa, itse plussasin tänään. Ensin katsoin, että nega, alle minuutin päästä ihan hailea viiva joka voimistui n. 5minuutissa tuon ylimmäisen testin näköiseksi, ehkä ihan vähän tummemmaksi. Eli taisin plussata? :) Ajattelin kyllä käydä varmaan vielä testin ostaa.. Vaikka eihän se voi väärää...
  20. J

Do you believe in ghost?

Ihan mielenkiintoinen blogi. Mistä voi tietää mikä on totta ja mikä ei. Itse ehkä tavallaan vähän uskon kuoleman jälkeiseen elämään, vaikken ole koskaan mitään kokenutkaan. Joskus tullut nukkuessa sellainen olo että joku on läsnä ja ahdistus. Mut ken tietää.

Yhteistyössä