Hakutulokset

  1. M

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Aiotko jatkossa käyttää Wettex Power 2in1 -liinaa? Voisitko suositella sitä ystävillesi?

    Aion käyttää Wettex-liinoja jatkossakin. Sain testaajana hyviä kokemuksia tuotteesta ja olen iloinen, että pääsin mukaan.
  2. M

    Top 7 vinkkiä Wettex Power 2in1 –liinojen käyttöön.

    Tuo auton siistiminen Wettex-liinoilla on kokeilemisen arvoinen...
  3. M

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Miten Wettex Power 2in1 –liinan hankausraidat tepsivät pinttyneeseen likaan?

    Haluan, että liinat ovat aina melko "tuoreita", eikä niistä jää käsiin pahaa hajua. Siksi vaihdan hyvin usein liinaa. Tämä takaa myös sen, että hankausraidat ovat "tuoreita", joka irroittaa lian. Liinan ollessa pari päivää aktiivisessa käytössä, hankausraidat ovat menettäneet jo parhaimman...
  4. M

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

    Olen ollut tyytyväinen Wettex-liinaan. Keraaminen liesi kiiltää, kylpyhuoneen lavuaareista olen saanut hetkessä pois pinttyneet tahrat, kuten hammastahnan kuivuneet jämät. Plussaa on myös se, että liinasta saa leikata haluamansa palan. Säästyy kummasti liinarullat, kun ei tarvitse käyttäö aina...
  5. M

    Uusi Wettex Power 2in1 -sieniliina testissä

    Tännekin sama viesti, kun esittelyyn, vol 2. Hauskaa lukea tekstejänne, eläinihmisiä siis melkein kaikki! Meillä ainakin siivous on lähtenyt hyvin käyntiin. Wettexit toimivat keittiön tasojen pyyhinnässä, keraaminen liesi ei ole aikoihin kiiltänyt kuin nyt. Toinen testi Wettex-rulla toimii...
  6. M

    Esittäytyminen

    Hauskaa lukea tekstejänne, eläinihmisiä siis melkein kaikki! Meillä ainakin siivous on lähtenyt hyvin käyntiin. Wettexit toimivat keittiön tasojen pyyhinnässä, keraaminen liesi ei ole aikoihin kiiltänyt kuin nyt. Toinen testi Wettex-rulla toimii eläimillä. Tiesittekö, että sieniliina kuivaa aika...
  7. M

    Esittäytyminen

    Heippa! Minna, 35v., kolmen koiran ja yhden kissan omistaja sekä pian 10 kk ikäisen tyttövauvan äiti. Vaimo. Meillä siivotaan päivittäin, pyyhitään ja imuroidaan karvoja. Tiskirätit ovat kovassa kulutuksessa! Odotan innolla uusia Wettex-liinoja, katsotaan kuinka pyyhkii... Iloista syksyä...

Yhteistyössä