Hakutulokset

  1. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Onnea Jaanino! Oliko rankka synnytys verrattuna aikaisempiin? Millaiset kätilöt osuivat ja miten osastolla meni? Mun siskolla on nyt to laskettu aika, joten täällä jännätään sitäkin..
  2. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Heips pitkästä aikaa, pojalle saatu sunnuntaina nimi Eemeli Vilho Alvari. Juhlat menivät hyvin, vaikka hieman stressasin. Vauva nukkui la-su yön kokonaan :). Ajatteli kai vanhempiaan, että saavat nukkua ja näyttävät virkeiltä, vaikka eihän tuo muutenkaan "vaikea" ole. Herää kerran pari yössä...
  3. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Jaanino: Toivottavasti poika alkaa toipumaan pikaisesti. Meillä oli samanlainen tilanne keväällä kun olin pojan kanssa yön osastolla ja mietin et jos alkaa syntymään niin ollaan edes samassa talossa. Tänään jouduttiin taas "turvautumaan" akuutti24:n "asiantuntevaan" apuun, kun tuolla 1v:lla...
  4. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Onnea Ruttu! Täällä jäänyt tämä kirjoittelu kun tulee oltua enempi tuolla fb:n puolella. Meillä mennyt ihan kivasti tämä kolme viikkoa, mitä nyt tuo poika on kauhea suursyömäri. Kahden tunnin välein melkeinpä kiskoo itsensä täyteen. Tällä hetkellä lomaillaan Oulussa miehen vanhemmilla ja...
  5. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Kiitos onnitteluista. Hyvin näyttää arki lähtevän käyntiin (koputan puuta), poika nukkui ekan yön kotona 21-02, 03-7.30, 8-10..jee.. Ruttu : ihana teko sun ystäviltä. Siskolle järkättiin kanssa kun odotti ensimmäistä vauvaa. Sä taidat olla seuraava vauvan saava.
  6. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Heipsan, poika syntyi 26.6.13 rv 40+0 mitoilla 3515g 49 cm.. Synnytys oli aika nopea, oltiin sairaalassa n. 19.00 ja syntymäaika on 19.51. Ainoa miinus oli avustava kätilö joka lopussa kun odoteltiin jälkeisiä jankutti mulle että katso sitä vauvaa varmaan neljä kertaa ja rentouta pyllyä että...
  7. P

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    40+0..Kauan odotettu päivä ja mitään ei oo tapahtunut.. :(
  8. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Juhannuksen vietosta selvitty, pe päivä ja la yöllä alkoi lupaavasti tuntua että pitää lähteä sairaalaan, mutta panadolin otettua olinkin nukahtanut ja supistukset laantuneet. Hieman pettynyt fiilis on. Nyt vain pelkkää jomotusta ja vihlomista mutta mitään ei varsinaisesti tapahdu, äh...
  9. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Minkä alueen neuvolassa käy Jaanino? Mulle ei ole koskaan valitettu painosta eikä mistään muustakaan. Käyn keskustan neuvolassa. Kääkkis: mihin festareille oot menossa?
  10. P

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Ei mitään, siivottu, kyykkyjä tehty, kävelty yms. mukavaa ja ei mitään... :( Pe 39+0
  11. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Ruttu: kuinka usein teillä ollut korvatulehduksia ennen putkitusta? Mä en oo jaksanut/viitsinyt tämän raskauden aikana käydä kavereiden kanssa oikein missään riennoissa, viimeksi olin aika usein mukana ja hieman ulkopuolinen olo oli välillä. :( Närästys on hirveää, välillä oon ihan herännyt...
  12. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Onnea Cherrie! Mäkin haluun jo...mies tulee työreissulta yöllä kotiin niin siitä voitais sitten lähteä suoraan sairaalaan, lottoriviäkään ei tarvitsis vaihtaa :D.. Jotenkin on semmoinen tunne että kyllä se vauva syntyy tässä viikon sisällä, tai sitten se on vaan toiveajattelua.. Meidän "vauva"...
  13. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Cherrie_ tsemppia kovasti! Mä en osaisi veikata ollenkaan kumpi täältä tulee, joten luotan kovasti siihen poikalupaukseen :). Raskaudet menneet: 1. 40+1 2. 39+6 3. 40+6 ja tämä 4. toivon että mahd. pian, mutta se-ti ei saa syntyä kun mies matkoilla. Vyöhyketerapia oli mielenkiintoinen...
  14. P

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnittelut Elballe ja muille vauvasta!
  15. P

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Pollyt on mun suurta herkkua.. :) Kävin tiistaina vyöhyketerapiassa ja se aiheutti vihlontaa yms. mutta nyt ei enää tunnu missään mikään.. Mäkin haluan jo että tää syntyy...Kukaan mun lapsista ei oo syönyt tuttia, mutta peukaloa sitten senkin edestä. Tyttö taisi olla 6v kun lopetti ja nyt tämä...
  16. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Cherrie_ miehen puolen suvussa on astma miehellä ja hänen äidillä. Mun puolelta taas yhden serkun kahdella lapsella. Mihin hotelliin menette? Me oltiin meinaan viime keänä heinäkuussa lasten kanssa Rossendahl hotellissa Pyynikillä. Nuorin oli n. 1kk ja hyvin meni vaikka jännitin sitä etukäteen...
  17. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Cherrie_ tsempit viime hetkiin. Mä sain vihdoin ja viimein varattua ajan vyöhyketerapiaan huomiselle, katsotaan onko mitään hyötyä. Viikonlopun synttäreistä selvitty. Viime viikolla jouduttiin taas käymään sairaalassa pojan 11kk kanssa, kun tuli hengenahdistus. Vielä yksi kohtaus kun tulee...
  18. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Heippa vaan, tänne ei mitään uutta. Maanantaina kotiuduttiin reissulta ja pelkäsin melkein koko ajan että vauva syntyy kun ollaan niiin kaukana kotoa, mutta ei. Ei merkkiäkään että alkaisi syntymään, :( Toivottavasti sulla cherrie_ ei mene kauhean pitkään enää tuo odotus ja itsekseen tulisi...
  19. P

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Moikka, tänään oli lääkäri ja ultra. Vauva kääntynyt rt. Jee! Kaupassa ollessa iski tänään valtavat kivut alaselkään, jalkoihin ja lantioon, supistuksia, joihin luulin että kuolee. Kesti n. tunnin ja kävin sairaalassa käyrillä. Mutta ne loppuivat. Ilmeisesti johtui tosta lääkärikäynnistä...
  20. P

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Kävin tänään sitten käyrillä olemassa, kun kauppareissulla iski aivan älyttömät kivut alaselkään ja menkkamaiset jomotukset jalkoihin, lantioon yms. Tunnin kesti ja panadol ilmeisesti lopulta auttoi, mietin matkalla onko jo turha käynti. Ei ollut tapahtunut mitään edeistystä alakerrassa vaikka...

Yhteistyössä