Hakutulokset

1. F

Kestovaippojen "tehopesu"?

Kiitos teille jotka vastailitte! Sinä, joka kysyit kestiksistä; meillä on ollut käytössä ihan vastasyntyneenä imsevimsen sisävaipat ja kuoret. Sitten isompana (n. 3kk eteenpäin) olen tykännyt taskuvaipoista ja esim. imsevimsen aio-vaipoista. Moni tykkää kyllä juuri harsoista ja...
  2. F

Kestovaippojen "tehopesu"?

Hei, meillä on kestovaipat käytössä ja nyt alkavat haiskahtaa nopeasti heti vauvan pissattua. Pestynä eivät haise. Mitenkäs se 90 asteen pesu meni, laitettiinko sinne ruokasoodaa ja etikkaa? Kuinka paljon? Voiko myös kuoret pestä samassa? Kiitos jo etukäteen jos osaatte neuvoa.:)
  3. F

Mitä olet tänään syönyt ja juonut?

Aamupalaksi ruisleipää ja kahvia Lounaaksi keitettyä maissia ja pari keitettyä kananmunaa, ruisleipäpala, maitoa
  4. F

Kaiken kamalan keskelle ***HYVÄN TUULEN KETJU***

Meille tulee tänään pojan mummi ja mun sisko vauvansa kanssa ja ovat viikonlopun yli. Leivotaan mustikkapiirakkaa ja ollaan yhdessä. Illan pimetessä laitan kynttilöitä palamaan sisälle ja ulos.
  5. F

8-vuotiaan tapetun tytön vanhemmat videolla, yök

Tämä on järkyttävää ja mun mielestä tästä asiasta saa puhua ja purkaa pahaa oloaan. On totta, että lapsia varmasti järkyttää lukea uutista. Toisaalta sitten meille aikuisille tuo on hyvä muistutus siitä mitä kodeissa voi oikeasti tapahtua ja ehkä rohkaistumme puuttumaan enemmän kun näemme...
  6. F

Pakko hehkuttaa (ihan turha, painon pudotuksesta)

Mahtavaa, hieno saavutus! Mun pitäisi kanssa muuttaa elämäntapoja pysyvästi, oli raskausdiabetes ja nyt huolestuttaa se suurentunut 2-tyypin puhkeamisriski. Kiva kun jaoit onnistumisen! :hug:
  7. F

Miten rauhoittaa 5kk:n unia?

Minä suosittelen kanssa kokeilemaan unipussia! Meillä rauhoittui 5kk pojan yöt heti sillä. Ja aiemmin oli myös se ongelma, että potki aina peitot lyttyyn jalkopäähän, nyt ei tarvitse peitellä kymmentä kertaa yössä ja ottaa jalkoja tai käsiä pinnojen välistä. Nykyään kun illalla laittaa...

Yhteistyössä