Hakutulokset

  1. E

    Vaunukeskustelua, Emmaljunga Cerox / Teutonia BeYou / Hartan Topline S / Gesslein F 10

    Meillä käytössä Gessleinin vision S 3-pyöräset vaunut. Ollaan oltu tyytyväisiä. Asutaan maalla, et ainaki täällä oon päässy liikkumaan hyvin. Vaunuissa on isot pyörät, jotka helpottaa. Käydään myös paljon kaupungissa ja siellä kääntyily ahtaissa paikoissa todella ketterää. Saan ne myös...
  2. E

    Huhtikuun Helmet 2012

    Aadan 4kk neuvolassa mitat oli 5860g ja 60cm.. Omalla käyrällä mennään, mut hyvin kasvaa. :) Ollaan viikon verran menty soseilla, aloittelin perunalla ja tänään annan porkkanaa. Yks päivä maistatin myös mangososetta tylsän perunan kaveriksi, hyvin maistui. Onneksi neidille on taas alkanut...
  3. E

    Huhtikuun Helmet 2012

    Ei meilläkään käännytä, Avantasia. :) Ja syntyi myöskin etuajassa.. Kovasti ollaan harjoituksia tehty ja koko ajan parempaan suuntaan, mut ei vaan haluu viä kääntyä. Nyt tyttönen ollut päikkäreillä klo.11 asti ja oon käyny noin 15 kertaa heijaamassa vaunuja tai antamassa tuttia.. Huoh* Mut...
  4. E

    Huhtikuun Helmet 2012

    Moi kaikille! Meidän neiti joka nimekseen sai Aada Lyyli Sofia, syntyi 28.4, noin 5 viikkoa ennen laskettua aikaa. Ihan hyvin on menny, perustyytyväinen lapsonen on. Nyt vaan on ollu reilu viikon verran hirveitä tissi raivareita. Täysimetyksellä oon menny tähän asti, mut sit on alkana...

Yhteistyössä