Hakutulokset

  1. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    :wave: Kuka muistaa? Oon pitänyt paussia ihan tarkotuksella palstailusta kun tuntu että mun elämä on vaan täällä. Ja jotenkin alko jossain vaiheessa ahdistamaan, kun ei tiennyt miten oma raskaus etenee ja sit kun luki täältä välillä huonoja uutisia. Olin liian varma että itellekin huonosti käy...
  2. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    miwwi YES!!!!! Säkin täällä :D Ihanaa Onnea!!!!! Ja muitakin "tuttuja" on täällä, on kuin kotiinsa ois palannut :D (ja mies taas kiittää kun netti riippuvuus tulee tän palstan myötä) Fujin Ihana samoin sinä täällä, paljon onnea :heart: KattiKoo Paljon Onnea tytöstä :heart: Marlin Oi...
  3. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Heh HeH:laugh: Mun ex kysy toissa päivänä että millon sulla se laskettuaika on. Vastasin juuri noin 27.7, hän oli ihan että HÄ? Että miten? Joo toi 27.7 on mun ja nykyisen mieheni hääpäivä eli ei sillon vaan 27.12.13 :D
  4. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    :wave: En tiedä muistaako kukaan minua :D Olen ollut täysin vierotuksessa palstalta eli en ole käynyt lukemassa, en kirjoittamassa mitään moneen kuukauteen. Raskaus etenee....alkuperäinen laskettuaika oli 1.1.14, mutta nyt laskettuaika onkin 27.7.13 Rakenneultrassa kaikki hyvin. Alunperinhän...
  5. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Klementiini Mullakin on toi maito, mitä en normaalisti juo, välillä tulee kunnon himo siihen. Samoin happamiin tuotteisiin esim maustamaton jogurtti, voisin pistellä litran purkin kerralla. Juustosiivuja voisin popsia vaikka kuinka. Eilen iski kauhea himo homejuustoon. Eikös se niin ole että...
  6. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    _Kenguru_:heart::set onnittelut vielä täsäkin ketjussa :D Nyt onnea matkaan ja paaaaaaljon!!!!! Joko helmivauvoja on alettu työstään? Apua miten aika kuluu. Täällä tunteet erittäin pinnassa ja herkillä. Eilen vollotin täyttäpäätä kun katsoin erilaiset äidit ohjelmaa, jossa nuori pari odotti...
  7. M

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    _Kenguru_ Onnittelut!!!!! Ihqua!!:D Kyllä toi testi on luotettava, ei näytä väärää plussaa. En oo ainakaan ikänä kuullut/lukenut (käyn vieläkin välillä lukemassa tätä palstaa ja ihana lukea "tutun" palstalaisen plussa uutisia. En vaan osaa vieläkään kokonaan jättää tätä ketjua.)
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    :flower::heart::heart::hug::heart::heart::flower: Onnittelut!!!! Ihanaa!!!!! Oon käynyt välillä lukemassa mitä tänne kuuluu ja ihan parasta kun "tuttu" palstalainen on saanut plussan. Ei toi valehtele, kyllä sie raskaana olet :D Nyt tarrasukkia paljon matkaan!!!!!
  9. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Minä katsoin eilen erilaiset äidit ja en tajua, itkin melkein koko ohjelman ajan :O En tajua mikä tuli. Ohjelmassa oli nuori pari joka odotti esikoistaan, he kuuluivat eri uskontoon ja miettivät kumpaanko uskontoon lapsi liitettäisiin. Ai kauheeta kun tuli puheeksi esimerkiksi että miehen...
  10. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Nyt vasta uskallan alkaa oikeasti uskomaan että olen raskaana ja sisälläni oikeasti kasvaa pieni elämän alku :heart: Olen ollut erittäin väsynyt ja huonovointinen, lähinnä koko päivä ellotusta ja illalla sit oksennan ihan kunnolla. Eilen kävin taas ultrassa ja itkuhan siellä tuli. Siellä...
  11. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Sain kutsun äitipolille ja NTultra olisi 19.6 apua, jännittää :D Tää raskaus alkaa käydä todelliseksi :heart: Ja eka neuvolahan mulla on 4.6 En muista merkattiinko toikin sinne meidän listaan.
  12. M

    Miehen ostokset

    Eilen toi kesken työpäivän minulle mansikkaleivoksen ja töistä tultuaan oli ostanut minulle tennarit. En tiedä onko tänään ennättänyt vielä ostoksille. Mutta tyypillistä että tulee kotiin yllätysten kera. Yleensä pieniä yllätyksiä, mutta on tullut auton tai matkan kerakin
  13. M

    Alkuraskaus ja kohdun sisällä jotain ylimääräistä?

    Mä jotenkin luulen että tämän lääkäri olisi tunnistanut?
  14. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Fireweed Onpa ihana että sinäkin sait hyviä ultrakuulumisia :heart: Joo erilaiset kivut on ihan normaalia....voi tosiaan olla suolistoperäisiä tai sitten ihan kohdun kasvukipuja/hormoonallisia. sitten jos kipuihin liittyy veristä vuotoa, on syytä huolestua enemmän. Mutta toki hyvä käydä...
  15. M

    Minkä ikäisenä menit kihloihin, entä naimisiin?

    16-v ja naimisiin 18-v Toisen kerran kihloihin 38-v ja naimisiin 39-v
  16. M

    Alkuraskaus ja kohdun sisällä jotain ylimääräistä?

    Onko kellään kokemusta? Eli ultrassa löytyi viikkoihin nähden oikean kokoinen alkio ja syke. Mutta sitten alkion vieressä näkyy sellainen isohko harmaa alue josta lääkäri sanoi ettei tiedä mikä se on?!?!?!?!? Lopuksi vaan totesi että liekkö istukka siihen tulossa???!!!??? Siis kai lääkärin...
  17. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Täällä huokaistaan. Ultrassa löytyi viikkoihin nähden oikean kokoinen löydös (vastasi 9+1) ja sydän sykki. Nyt oli jo vauvan muotoinen eli erottui pää ja selkä :D Edelleen oli jokin outo löydös eli kohdun sisällä näkyy sellainen outo möykky jota lääkäri ei tiedä mikä se on, muttaen vaan jaksa...
  18. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    unelmavauvasta Onnea kaksosista:heart::heart: Ja tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta :heart::flower::heart: Itsellä tänään ultra ja taas jännittää :D Jotenkin sitä vaan pelkää että jos kaikki ei olekaan hyvin. Nyt kyllä päätin että jos tässä ultrassa kaikki hyvin, niin sit kyl...
  19. M

    Etävanhemman uusi liitto

    Joo eli ex:n uuden puolison tulot ei vaikuta mitenkään vaikka menisivät naimisiin, mutta heidän asumiskustannukset laitetaan puoliksi.Kannattaa siis varata lastenvalvojalle aika, jonne kutsutaan myös mies ja ajan varaat koska elatusmaksut pitää tarkistuttaa
  20. M

    G: Aamupalasi

    Vadelmakaurapuuro+ maustamatonta jogurttia :p

Yhteistyössä