Hakutulokset

  1. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Scarleth, en saanut sinulta eilen kaveripyyntöä (voisiko vika olla mun fb-asetuksissa tms.) enkä voinut tännekään eilen laittaa yksityisviestiä.. Yritetäänkö uudelleen vai laitatko minulle omat yhteystietosi?
  2. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Terve! Ei ole tarkoitus pitää hiljaiseloa, mutta mekin oltiin reissussa. Nyt on olo entistä väsyneempi.. Ei vaan näköjään jaksa olla liikkeessä koko ajan. Home sweet home <3 Kiva että poissaollessani Facebook-ryhmä on ottanut tulta alleen. Mulla on täällä palstalla käyntiä viime aikoina...
  3. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Onnea Muse! Joko uskallat huokaista helpotuksesta? Pahoinvointi laantunut ehkä hieman täälläkin (toivottavasti) ja unen päästä kiinni olen saanut paremmin tuon onnistuneen ultran jälkeen. Väsymys on ja pysyy. Nytkin pitäisi siivota kun meidän vakisiivooja eli mies on reissussa, mutta ei taida...
  4. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Willbe, sanat eivät riitä kuvaamaan miten pahoillani olen puolestasi. Tiedän kokemuksesta miltä sinusta nyt tuntuu. Antakaa ajan kulua. Nyt ei ole mihinkään kiire. Huolehtikaa toisistanne ja puhukaa. Toivon että joskus vielä tulee päivä jolloin annatte uuden vauvan tulla jos on tullakseen...
  5. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Unettoman yön ja panikoinnin jälkeen saimme aamulla hienoja uutisia: vauva on elossa, on 6 cm pitkä ja turvotusta niskassa ei ole! Pieni nukkui tutkimuksen alussa ja täti töni sen hereille. Kun yritettiin saada sitä toiseen asentoon niskaa tutkittaessa ja kun täti taputteli vatsaani niin...
  6. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Eipä menny neuvolalääkärissä kaikki ihan puikkoihin. Lääkäri otti esiin sen pelottavan Dopplerin ja kuinkas kävikään: sydänääniä ei kuulunut :(. Syynä on ilmeisesti mun taaksepäin kallistunut kohtuni tai sitten on asiat tosi huonosti. Eli jännitysmomenttia potenssiin tuhat huomisaamulle...
  7. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Kiitos tsempeistä! :) Scarleth, täällä on ihan sama niskaturvotuspaniikki!! Jotain kai sitä täytyy keksiä, kun edellisistä paniikeista pääsee.. Ei tämä varmaan lopu ikinä. No, huomenna ja viimeistään keskiviikkona ollaan viisaampia. Sitä ja yöunia odotellessa..
  8. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Onnea Susirouva pienen tytön johdosta! Nuuhkihan sitä pientä nyyttiä meidänkin puolesta! Täällä päässä jännitys alkaa taas tiivistyä ensi viikon tiistaita ja keskiviikkoa kohti. Tiistaina neuvolalääkäri, jonka pelkään kuuntelevan sydänääniä. Edellisessä raskaudessahan niitä muka kuultiin ja...
  9. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa taas, Raskaudesta kertomisesta: me ollaan kerrottu paljon valikoituneemmalle porukalle kuin silloin ensimmäisellä kerralla, jolloin innoissamme kuulutettiin koko maailmalle. Vanhemmille tuskin oltaisi kerrottu, mutta äitini joutui jo aika alkuvaiheessa sairaalaan, ja ajattelin että...
  10. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Voih, ihanaa Scarleth! Onnen rutistus! Neuvolatädeistä: aika pitkälle samaa mieltä teidän edellisten kanssa, tämä työ on näille tädeille niin rutiinia ja joka päivä näkevät keskenmenoja ja muuta sälää. Sääli että siihenkin työhön kyynistyy. Keskenmenot ja lapsettomuushoidot ovat meille...
  11. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Kukkuu! Tunnin yöunien jälkeen palattu töistä ja siinä välillä kuukahdettu jo sohvalle. Mutta nyt kuulumisiin: viikkoja tänään siis 9+5, ja edelleen meillä sykkii pieni sydän :) vastasi jopa viikkoja 10+2 joka on kuulemma hyvä merkki ettei ole ainakaan pienempi. Jännitti taas NIIN paljon ettei...
  12. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Scarleth, voi kun osaisin sanoa noista oireiden vaihtelemisesta jotain.. No jos lohduttaa niin käänteinen esimerkki: silloin keskenmenneessä raskaudessa mulla oli oireita koko ajan vaikka kuolema oli tapahtunut jo aikaa sitten. Joten jos ne tulee ja menee niin sittenhän kaikki voisi olla...
  13. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Tervetuloa kerhoon Muse! Ei kai me nyt aleta pilkkua viilaamaan jos yksi juniori on vasta viikon päästä täysi-ikäinen... ;) Hiusten värjäyksestä: luulen että tein jo kaikista pahimman mokan kun värjäsin tukkani samalla viikolla kun tein parin päivän päästä positiivisen testin.. Että näin. En...
  14. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Mahtavaa! Onnea Kata! Vaatteista: täälläkin on kuppikoko kasvanut, tosin entiset "henkselit" vielä käytössä, ts. ne, joissa oli alun alkujaankin kasvun varaa. Tavallisia housuja en ole edes yrittänyt enää jalkaan, mulla on yhdet äitiyshousut ja pitäisi varmaan hankkia jo toiset. Ostin...
  15. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Hei taas, Parin paremman yön jälkeen tuli sitten kaksi oikein megalomaanisen huonoa, joten aloituspisteessä ollaan, tai jos mahdollista niin miinuksen puolella. Maannut taas koko päivän sohvalla, josta sain kammettua itseni syömään ja vessaan.. Mun on pakko jatkaa tätä saikkua, kun en jaksa...
  16. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Sairastuvalta päivää, Nyt on raskaus-Multivitat ostettu. Täytyy nyt toivoa ettei tartte sössiä enää muissa asioissa. Ihan kuin olisi ensi kertaa pappia kyydissä.. :/ Niin, tuo influenssaraokote on kyllä mielenkiintoinen juttu. En ainakaan itse ole sitä koskaan ottanut saati influenssaa...
  17. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    No niin.. Kehittelin täällä kotona maatessani itelleni sitten uuden paniikin: minä urpo olen syönyt Multitabseja joissa on a-vitamiinia! Voiko tyhmempää olla?! Miksen oo tätäkään asiaa tarkistanu aiemmin!? Nyt on sitten hyvä alkaa maalailemaan kauhukuvia epämuodostumista tai keskenmenoista...
  18. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa taas, Neuvolakäynti takana. Täti määräsi saikkua loppuviikoksi. Unta täytyy saada lisää, sanoi täti. Jatkoa kuulemma pitää hakea työterveydestä. Yöt ovat olleet tosi rikkonaisia, joten virta alkaa olla loppu päivisin. Ultra 31.10 ja neuvolalääkäri päivää ennen. Yritän siirtää meidän...
  19. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Onnea Scarleth! Mahtavaa nähdä se pieni sydän, eikö? Milloin menet seuraavaan ultraan? Minä jänishousu jo ensi ma, mutta saatiin lasku edellisestä (Kela-korvauksen jälkeen 157 e!) joten voi olla että kolmanteen itse maksettavaan ei enää mennä. Ihan karsea olo taas koko päivän, huonosti...
  20. E

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Onnea Mangu ja pieni poikanen! :) Scarleth, kaikki peukut ja varpaat on pystyssä teille maanantaiksi! Tulehan heti sitten kertomaan kuulumiset! Täällä odotellaan ekaa neuvolaa ensi viikolle. Samat jorinat varmaankin kuin viimeksi, tuntui sillon vuosi sitten että se eka käynti oli aika...

Yhteistyössä