Hakutulokset

  1. S

    verinen vuoto rv 6

    Tämä raskaus päätyikin sitten keskenmenoon rv 7+2. Heräsin lievään vatsakipuun ja vessaan päästessäni huomasin pöntön olevan veressä. Sidekään ei pidellyt sitä massiivista vuotoa, vaan vessa oli kuin teurastamo, yltäpäältä veressä. Pian alkoi tulla isompia hyytymiä ja pienen pieni läpinäkyvä...
  2. S

    Näkyykö ultrassa mitään rv 6+2?

    Kävin varhaisultrassa menkoista laskettuna 5+6, sillä olin vuotanut verta noin viikon verran tiputellen. Ultrassa alkio vastasi 6+1 ja syke nähtiin. Verenvuodolle ei löydetty muuta syytä, kuin mahdollisesti rikkoutuneet verisuonet.
  3. S

    verinen vuoto rv 6

    Koska joku muukin varmasti näitä vielä googlettelee ja etsii vastauksia, kuten minäkin muutama päivä sitten. Kerron myös oman tuoreen kokemukseni Tein pos rtestin rv 4+0, jonka jälkeen vielä usean testin perään. Viiva vahvistui kauniisti. Tasan viikko testistä huomasin pyyhittäessä...
  4. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mullakin näyttää loppukierrosta melko vahvaa aina, mutta ei ihan kontrollin vahvuista kuitenkaan. Raskautumiskierrossa näytti vahvempaa kuin kontrolli. En tiedä kyllä myöskään mihin perustuu ☺️
  5. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en saanut tällä testillä turhia viivoja, oli ihan puhdas valkoinen. Miltä näytti täysin kuivana vai heititkö menemään? Jännityksellä odotan sun puolesta miten käy ❤️
  6. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla ovistesti nöyttää selkeää melko vahvaakin viivaa ennen menkkoja,ei kuitenkaan kontrollin vahvuista, mutta nyt tässä raskautumiskierrossa viiva oli todella paljon vahvempi kuin kontrolli, sinä päivänä kuin menkat olisivat kuuluneet alkaa
  7. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on jo dpo 17 tänään. Viime torstaina ja perjantaina tein plussat dpo 8 ja 9. Eilen vielä yhden dpo 16 varmistaakseni että on vahvistunut ☺️
  8. S

    Toiveissa vauva 2021

    Ihanaa onnea!❤️ Näkyy kyllä selvästi Mäkin testailin torstaina, kun menkat piti alkaa vasta seuraavana tiistaina ja tuollainen haalea vielä oli, mutta eilen jo yhtä vahva kuin kontrolli. Näytin silloin miehelle mutta pahoitin vain mieleni kun hän ei mukamas nähnyt mitään :D
  9. S

    Toiveissa vauva 2021

    Pidetään peukkuja että olisi kiinnittymisvuotoa! Mulla oli kahdessa kierrossa myös, ensimmäisestä dpo7 tuli vaaleanpunaista rusehtavaa limaa mutta raskaus ei alkanut. Mietin olisiko ollut joku pieni kiinnittymisyritys. Tässä kierrossa josta raskauduin tuli dpo8 ehkä lusikallinen kirkasta verta...
  10. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle kävi just näin 2012. Olin ostanut keikkaliput kun sitten tulinkin raskaaksi enkä uskaltanut mennä kun kyse oli seisomapaikoista ;)
  11. S

    Toiveissa vauva 2021

    Kyllä on plussa mutta voi vielä tummuakin eli kokeilisin vielä huomenna miltä näyttää, mutta mahdollisuuksien mukaan tallettelut tekisin jo tänään! Mulla näytti tolta ensin ja seuraavana päivänä olikin tummempi kuin kontrolli, sitä seuraavana päivänä ei mitään. Eli laskin sen kaikista tummimman...
  12. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla oli nyt tästä plussauksesta kanssa noita ylämahakipuja. Ihan niinkin kovia että hiki tuli ja oli vaikea nukkua. Toivotaan että enteilee raskautta❤️
  13. S

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos teille ymmärryksestä ja tsempeistä! Pääsen aivan varmasti juttelemaan neuvolapsykologin kanssa ja naistenklinikaltakin on mahdollisuus keskusteluapuun. Nyt pitäisi vaan soittaa neuvolaan, jotta saadaan se lähete sikiötutkimusyksikköön. Ajattelin että odottaisin vielä tämän viikon tai...
  14. S

    Toiveissa vauva 2021

    Pakko avautua tänne, kun en vielä uskalla muihin vauvaryhmiin liittyä. Mun hetken onnellisuus on muuttunut ihan sairaaksi peloksi. Positiivinen raskaustesti on meidän kohdalla vain pienen pieni lupaava alku, josta seuraa vielä useita viikkoja epävarmaa odotusta. Meillä on tosiaan kaksi lasta...
  15. S

    Toiveissa vauva 2021

    Jos sait tänään ovisplussan eli LH huippu on tänään, niin ovulaatio tapahtuu normaalisti 24–36 (12-48h) tunnin kuluessa LH-huipusta eli plussa ovistestistä. Eli ovis voisi olla huomenna, jolloin olisi dpo0. Sanon tämän vain siksi, että jos lasket ovulaatiopäivän olevan jo dpo1 niin saatat...
  16. S

    Toiveissa vauva 2021

    Ihanaa! Onnittelut myös sinne❤️
  17. S

    Toiveissa vauva 2021

    Tätä plussaa mieskään ei voi olla uskomatta!❤️ Tuntuu oudolta että tässä kierrossa tärppäsi, ehdin jo miehellekin itkeä ettei päästy käyttämään hyväksi ovispäivää, kun ovis oli viime tiistaina ja seksiä meillä oli vain sitä edeltävänä lauantaina molempien menojen takia. https://aijaa.com/A4a44j
  18. S

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on tänään dpo 9 ja tosiaan aamulla pc nega/viivanpaikka ja nyt illasta tein pregchekin uudelleen, joka oli plussa. Huomenna teen vielä clearbluen digin, jossa ei ole viikkonäyttöä, kun ne viikkonäytölliset oli loppunut apteekista. Toivotaan että sitten mieskin jo uskoo. Mitkä on sun dpot...
  19. S

    Toiveissa vauva 2021

    Pregcheck näytti vielä negaa tai korkeintaan viivan paikkaa, siinä sama herkkyys kun digissä, joten en uskalla vielä tehdä. Ehkä muutaman päivän päästä sitten. Tosin olin pissaamatta vain reilun tunnin. Harmittaa vain kun mies on tollainen pöljä että sai mutkin ajattelemaan että ehkä se nyt ei...
  20. S

    Toiveissa vauva 2021

    Näyttäisin, mutta ehdin jo eilen hävittää sen paketin ohjeineen päivineen. Taidan marssia hakemaan toisen herkän testin ja näyttää sitten ohjelappusta testin kera. Ehkä parin päivän päästä sitten teen digin. Olen kaikissa raskauksissa tehnyt testit vasta kun menkat on 3-5päivää myöhässä, niin...

Yhteistyössä