Hakutulokset

  1. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Nostellaanpas tätä viestiketjua. Otan edelleen rukouspyyntöjä vastaan. Tähän ketjuun, yksityisviestillä tai sähköpostiin. :) Herra siunatkoon teitä kaikkia.
  2. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Isä tietää teidän kaikkien rukouspyynnöt, olette rukouslistallani.
  3. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Marie ja mama said, siunatkoon Herra teitä. Vien pyyntönne rukouksessa Isän eteen.
  4. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Isä, kiitos siitä, että näet nämä kaikki rukouspyynnöt. Herra tapahtukoon Sinun tahtosi näissä asioissa ja näiden Sinulle rakkaiden ihmisten elämässä. Herra kosketa kädelläsi jokaista heistä, anna heidän tuntea, että olen kuullut rukoukset ja vastaat tahtosi mukaan niihin jokaiseen. Isä...
  5. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Kaikki tähän astiset rukouspyynnöt olen kirjannut itselleni ylös ja muistan rukouksessa vielä useamman kerran.
  6. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Ei ole pakko kertoa mitään yksityiskohtaista tietoa, mikäli tuo pelottaa. Pelkkä pyyntö riittää. Herra tietää kuitenkin mistä on kyse. :)
  7. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Olet rukouksissani. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua. Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
  8. R

    Onko mielessäsi rukouspyyntö?

    Kaipaisitko rukousta ja jonkun rukoilemaan kanssasi/puolestasi. Voit laittaa yksityisviestiä tämän palstan kautta tai voit lisätä minut meseen tai lähettää sähköpostilla osoitteeseen rukoillaan@hotmail.fi. Olen itse useamman vuoden uskossa ollut ja olen saanut sydämelleni halun rukoilla...

Yhteistyössä