Hakutulokset

  1. Rähinä-Reetta

    Mun tyttö

    Lukukauden kokeet englanti 10+, historia 10-, matematiikka 10-, uskonto 10-. Aikas tyttö! :)
  2. Rähinä-Reetta

    Viimeisen hedelmäkärpäsen viimeinen kosto.

    Löytyi sitten koruhartsiin ikuistuneena viimeinen hedelmäkärpänen, vaikkei valokset olleet lähelläkään keittiötä. :whistle:
  3. Rähinä-Reetta

    Niksipirkkaa - Vanish-purkit

    Oletteko huomanneet, että niistä lähtee aika helposti tarrat liimoineen senkun tempaisee? Vähän nätimpiä säilytyspurkkeja kuin partaukkopurkit. ;)
  4. Rähinä-Reetta

    Acme - diy

    "en-halua-syöttää-harakoita-enkä-närhiä"-häkin prototyyppi. Kätevä emäntä. :xmas: Valmis ja testissä. Ainakin yksi sinitiainen osasi lentää lappeen aukosta hakemaan pähkinää ja tuli alakautta eväineen samantein pois.
  5. Rähinä-Reetta

    Menin halpaan.

    Ostin tuollaisen halpiksen fööni-kiharrin systeemin. Ajattelin, että toimii siinä missä joku arvokkaampikin. Toimiikin juu, mutta jestas miten kova ääni siinä on! Ensimmäistä kertaa kun kokeilin, juuri ulkoa tullut mies sanoi että se ääni kuului talosta pihalle asti. Harmi kun ei ole...
  6. Rähinä-Reetta

    Joskus on virkistävää

    huomata olleensa täysin väärässä. Minulla oli, tunnustan, aikamoiset ennakkoluulot Turkua kohtaan kaupunkina. En ollut siellä koskaan käynyt, ja kuvittelin etten koskaan välittäisikään käydä kuin korkeintaan olosuhteiden pakosta. Olen niin maalaistunut parissa kymmenessä vuodessa, että...
  7. Rähinä-Reetta

    Mikä lintu?

    Mikä lintu tämä on? Kooltaan hiukan ehkä punatulkkua isompi. Tuntematon vieras minulle lintujen ruokailupuussa. :)
  8. Rähinä-Reetta

    No maistuisiko?

    :D Liisa Ihmemaassa -henkeen ihan muuten vaan -kakku, tummasuklaa- appelsiinituorejuusto-fudge.
  9. Rähinä-Reetta

    Ei pitäisi seurata "Koko Suomi Leipoo".

    Tekisi niin mieli jotain huikentelevaa ja pröystäilevää miljoonan kalorin jättisteri -täytekakkua.
  10. Rähinä-Reetta

    Mahtavaa toimintaa Itellalta

    Itellan työntekijä kiskaisi meidän postilähetyksen jostain kärreistään alas toisen lähetyksen mukana niin, että meidän tilaamamme tavara hajosi pakkauksessaan. Kun mentiin noutamaan lähetystä, olikin vastassa hirmuinen selvitysten täyttely tapahtuneesta tavaran sijaan. Tänään tuli sitten...
  11. Rähinä-Reetta

    Hihhii...

    Are we having fun yet... x) Lapsen kuonokoppa.
  12. Rähinä-Reetta

    Hmh, ei nykyn nykyä

    eikä kalan kalaa. Kylmä tuli kiitos moi. :vampire:
  13. Rähinä-Reetta

    Lähti lapasesta niinsanotusti.

    Meidän piti sävyttää rantasaunan löylyhuoneen seinäpaneelit, kun ne oli niin kököiksi tummuneet vuosien saatossa. Niin ja lahonnut etukuisti piti rakentaa uusiksi. No nyt ne on sävytetty ja uusi kuisti rakennettu. Samaten on mies rakentanut uudet lauteet, maalannut oven, minä olen maalannut...
  14. Rähinä-Reetta

    Ryijyntekoa

    Tältä se näyttää: Levottomat kädet? Tupakkilakko? Liian usein jääkaapilla? Teepä ryijy. :D
  15. Rähinä-Reetta

    Pesukone vuotaa alakautta

    Löytyyköhän tuohon apu omatoimisesti varaosan vaihdolla? Epäillään että saattaisi olla pumppuyksikössä vika.
  16. Rähinä-Reetta

    Jotkut ihmiset...

    Kun tullaan kyläilemään niin pitää ottaa se koiransa mukaan, mutta sitten ei yhtään hoksottimet sano että tullaan _meidän koirien reviirille_ sen mussukkansa kanssa, vaan se vieraileva koira leuhottaa vapaana ihan miten sattuu, eikä sitä vahdita ollenkaan. Musta on tosi "kiva", että mun...
  17. Rähinä-Reetta

    Koirat rakkaat pirulaiset...

    Otin ulkosohvasta tyynyjen sisukset sisään kuivamaan, kodinhoitohuoneeseen. Enpä arvannut, että jompikumpi noista pölkkypäistä yöaikaan löytäisi ne ja silppuaisi ne huvikseen. Nyt on muovikassillisia täytettä ja kangasriekaletta odottamassa että saisin haettua jotain korvaavaa matskua mistä...
  18. Rähinä-Reetta

    Tein "mixed spicea"

    jonkun nettiohjeen mukaan. Tuoksuu ihan jollekin Jägermeisterille. Uskaltaakohan tuota käyttää... Chutney-ohjeessa on.
  19. Rähinä-Reetta

    Hieno ovikoriste?

    :D Rykäsin ihan ohimennen sen kun lojui noita ruosteisia "aarteita" nurkissa (lehmänkello oli jo talven havukranssissa), variskin osallistui. Sopii ainakin auringon patinoiman ovenrotiskon henkeen... (Tarttis uusia ovi, mutta on jäänyt uusimatta) -- Kaunis on rumaa --
  20. Rähinä-Reetta

    Pienet tontut liikkuu...

    Kävin heittämässä kaverille kassillisen chiliä, samaan aikaan mun keittiöön oli ilmestynyt vuo'allinen kauraomenapaistosta. :D:p

Yhteistyössä