Hakutulokset

  1. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Minäkin ilmoittaudun mukaan... Vaikken kauheen usein kirjottelekaan, niin lukemassa käyn päivittäin. Tää on niin hyvä henkireikä kun ei ole oikein ketään ketä kiinnostais samat jutut tällä hetkellä ;) Oonko jotenkin liian ajoissa kun kattelen autoon kantokoppaa, telakkaa ja siihen sopivia...
  2. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Pakko tulla kertomaan, että eilisestä np-ultrasta tuli hyviä uutisia. Pahin pelkoni, ettei kohdusta löydy eloa osoittautui vääräksi. Hyvin löi sydän, turvotusta oli 1,4 mm ja vauveli liikkui vilkkaasti. Pää oli porautunut "kuoppaan" ja saatiin tehdä töitä, että vauveli ois muuttanut asentoaan...
  3. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Meillä on viimein sit huomenna se kauan odotettu np-ultra ja pelottaa ihan vietävästi. Tähän asti olen epäillyt onko mitään eloa koko mahassa, mutta nyt pelko on ennemminkin niskapoimuturvotuksessa. Ja mun maailma romahtaa jos huomenna paljastuu jotain huonoa. Miten minä kykenen menemään sen...
  4. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Kyllä täällä vielä ollaan. Monta kertaa päivässä käyn kyllä sivuilla lukemassa nämä ja maaliskuisten jutut, mutta omien juttujen päivittäminen on vaan jäänyt. Huomasin tässä pohtivani, että elän päivän kerrallaan siinä mielessä etten vielä stressaa synnytyksestä tai ristiäisistä. Edelleenkin on...
  5. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Heippa vaan kaikille! Sain tänään np-ultraan ajan. Se on 12+6 eli viimeinen mahdollinen päivä. Kyllä ne ei yhtään mieti kun aikoja antavat. Ajomatkaa on vajaa tunti ja aika keskellä päivää. Hei haloo! Siinä menee lähes kolme tuntia tehokasta työaikaa. Kylläpä on helppo saada ukkokulta mukaan...
  6. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Eka neuvola takana ja voi sanoa, etten kostunut juurikaan. Siellä oli sijainen yllättäin. Sain paljon lukemista ja verikokeet otettiin, mutta tais jäädä melko tärkeetä kertomatta. Nekin tajusin kun olin pois lähtenyt. Joudun nimittäin sokerirasitukseen ikäni puolesta. No toivottavasti sinne...
  7. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Minulla on huomenna eka neuvola. Jotenkin on pahin huoli raskauden jatkumisesta hävinnyt. Huomasin sen viikonloppuna, jolloin kiertelin kirppareita ja ostin ensimmäiset vauvavaatteet. Oli vaan niin halvalla, ettei vaan voinut jättää sinne. Harmi vaan kun kellään ei ollut äitiysvaatteita...
  8. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Täälläkin käyty ultrassa tänään ja kai se on pikku hiljaa uskottava, et raskaana oon ja kaikki on hyvin. Tuli tunne et lääkäri kohta pitää mua hysteerikkona kun "alati ramppaan". Jotenkin tuntuu, et aina on joku etappi mitä oottaa. Seuraavana neuvola viikon päästä ja sit varmaan np-ultra siitä...
  9. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Alku järkytyksestä selvittyäni tutkiskelin kalenteria ja mietin voisko nyt olla kuukautisten aika. Kerran aikaisemmin tuli kans muutama tippa verta heti silloin alussa kun piti mennä verikokeisiin (dpo 11). Siis ennen kuin menkat edes oli myöhässä. Siitä saattais olla pitkän kierron mukaan just...
  10. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Tänään palattiin taas maan pinnalle. Alkoi nimittäin aamupäivällä vuotamaan kuin menkat alkaisivat. Yritä siinä sitten töissä olla. Ehdin lukaista muutamasta ketjusta ohjeita mitä pitää tehdä ja onko mitään tehtävissä. Onneks täältä löytyy ohjeita eli rauhoitin mieleni, koska kipuja ei ollut ja...
  11. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Hei kaikille! Kirjuuttelin jo eilen, mut johonkin se vaan katos. Oikein odottelen töissä, et pääsen kuulemaan kaikkien kuulumiset. Minun maha vaan turpoo silmissä. Muutama viikko sitten oli joku laittanut linkin mistä voi ostaa semmosen housun vetoketjun väliin laitettavan välikappaleen. En...
  12. S

    IVF-hoidosta plussanneet

    Hei vaan kaikille! Täällä uusi odottaja ilmottautuu mukaan. Olen lukenut juttujanne alusta pitäen vaan en ole ollut varma mihin porukkaan kuuluisin... Minulle on tehty IVF luovuttajan munasoluilla ja ekaa siis odottelen. Tämä on eka plussa ikinä enkä meinaa millään uskoa, että kaikki on...

Yhteistyössä