Hakutulokset

1. J

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Huomenta! Meille syntyi poika eilen klo. 14.55. painoa 3445g ja pituus 49cm:heart: Viikoilla 40+6 Kaikki ei sujunut ihan ongelmitta, mutta voin kertoa siitä myöhemmin. Tällä hetkellä kaikki kuitenkin hyvin! johnis ja poika kohta 1vrk :heart:
  2. J

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Huomenta kaikille mammoille! Täällä olen vain taustaillut, seurannut kyllä päivittäin kuulumisia. Onnea kaikille jo vauvansa saaneille! Ja sitten meille kärvistelijöille, kun ei mitään tapahdu, ei edes tunnu siltä!!!! TÄNÄÄN 40+0 POKS!!! Esikoinen syntyi juuri täsmällisesti 40+0, no...
  3. J

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

Nopposelle isot tsempit!! =) Olen ollut pitkään vain taustalla lukemassa teidän muiden juttuja, mutta päivittäin käynyt! Niin vain on aika kulunut että h-hetki lähestyy meillä kaikilla, näin jälkeenpäin ajatellen aika on mennyt nopeasti. =) Itsellä odotus mennyt hyvin, kävin yksityisellä...
  4. J

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Heips! Olen kyllä lukenut päivittäin mitä tänne kuuluu, mutta väsymys ja aivan kauhea flunssa, johon tarvittiin ab-kuuri että helpotti, on vienyt voimat täysin. :( Huomasin että tänne kuuluu myös ikäviäkin uutisia, pahoittelut kaikille joita on suru kohdannut. Itse tänään kävin nt...
  5. J

Huomasin että kirjoittelette noista seulonnoista, mulla on siitä oikein hyvin muistissa omakohtainen kokemus esikoisesta. Kerron sen nyt teille, en halua pelotella, vaan kertoa miten se menee... Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Kävin normaalisti nt-ultrassa, siellä ei mitään...
  6. J

Heips! Huomasin juuri, että eilen laitettu pystyyn JO huhtikuiset 2013!! Sitä vaan tässä ihmettelen että kyllä tämä aika menee hurjaa kyytiä! :p
  7. J

Moikka! Mut sais kanssa päivitellä tohon listaan kun en siellä näy, kiitos! =) 13.3, Johnis, toinen lapsi ja kos Johnis Rv 7+6
  8. J

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

Heips! LillaVe<3 Pahoittelut ja voimia sinne. :hug: Eilen eka neuvola, kaikki ok! :) Sain nt-ultra ajan 27.8, viikkoja silloin 11+5 ja samalla viikolla sitten 30.8 ois eka lääkäri 12+1. Ja tietenkin se ihana sokerirasitus!! Uudelleen synnyttäjillä, näyttäis täällä päin olevan harvakseltaan...
  9. J

Heips! Vaikka olen käynyt viime viikolla varhaisultrassa, niin silti sitä miettii että onko kaikki ok? Siispä tein tänään digitestin, enkä edes aamupissasta, niin näytti että raskaana 3+ viikkoa, että kai sitä pitää vaan uskoa ja toivoa että kaikki hyvin!! Eka neuvola ois ensi viikon ma, sama...
  10. J

Heips! Aattelin että täällä onkin aktiiviset maaliskuiset, kirjoittelin tuolla vauva puolella, kovin hiljaista on siellä! Eli jos täältä yksi maaliskuinen mukaan pääsisi? Toista odotellaan, esikoinen 2v8kk. Kävin varhaisultrassa vähän liian aikaisin kun viikkoja piti olla silloin 7+0, eikä...

Yhteistyössä