Hakutulokset

1. Mammeli78

Mitä teidän 16kk syö mieluusti ja miten yöunet?

Meillä on ilmeentynyt tällainen syömispropleema kun ei mene puurot eikä oikea ruoka alas kuin ehkä muutaman lusikallisen ja sitten alkaa sormilla suusta pois ruoan kaivaminen,ruoan pulauttaminen suusta pois sekä vedellä tai maidolla läträäminen..Olen yrittänyt tehdä ruokaa laidasta laitaan ja...
  2. Mammeli78

Milloin olet käynyt varhaisultrassa ja mitä näkyi =D

No niin,varhaisultrassa käyty. 6+4 ja pikkuruisella oli Hurjat 7,1mm pituutta.Tulee isiinsä =D Sanottiin että oikeassa paikassa, paksut kalvot ympäröi vauvaa,pikkuisella on turvallinen olla siellä .Mikään ei viittais keskenmenoon.Kuvaruudussahan ei tietty nähnyt kuin pikku papu jolla sydän...
  3. Mammeli78

pitäskö jo uskoa???

Onnea =D
  4. Mammeli78

No menkoista en oo niin varma milloin oli viimeks mut sen päivän tiedän milloin tämä rakkauenhetelmä on laitettu alulle kun kerta riitti ,sen mukaan se täti mulle laski ton ajan :p
  5. Mammeli78

Raskaustesti apua

eiköhän se ole se päivä kun kuukautisten pitäisi alkaa..ainakin itse testasin sinä päivänä ja plussaa näytti.mut aamupissistä.
  6. Mammeli78

:rolleyes:Eli minä olen niin innoissani että tilasin ajan viikolle 6+3 tai no lääkäritäti sanoi että silloin pitäisi jo näkyä....niin näkyä mitä? Sydämensykekkö vai mikä =D En nyt odota muuta kuin että näkyy että kaikki ok mutta olis kiva kuulla kuinka aikaisin muilla on sydämensyke nähty...
  7. Mammeli78

Ollako vai eikö olla =d

OLIHAN SE PLUSSA =D Tänään tein digitestin...raskaana 1-2vkoa =) Nyt vain odotellaan ja katellaan
  8. Mammeli78

Miten kertoa ei toivotusta raskaudesta?

Hieno kuulla.Hirmuisesti Onnea ja vauvantuoksuisia unelmia sinulle ja kyl se isiki varmaan hymmyilee itsekseen vähän väliä kun alkaa ymmärtämään että hänestä tulee isi :flower:
  9. Mammeli78

Kuvia plussatesteistä

siis kun menin ei kirjautuneena sivulle...
  10. Mammeli78

Kuvia plussatesteistä

khyl se mulla aukes ainaki?
  11. Mammeli78

Ollako vai eikö olla =d

Ei uskalla vielä hehkuttaa...:ashamed: :heart: Aamulla tuun kertoon taas mitä uus testi näytti...
  12. Mammeli78

Ollako vai eikö olla =d

Meillä oli tuo apteekin testi.Huomenna teen Clearblue digitestillä...:x jänniä aikoja :p
  13. Mammeli78

Kuvia plussatesteistä

HEIPPAAAA...Tänään sain tällaisen vastauksen tikkuun (vasen puoli).. ja miehen kans täällä pähkäillään onkohan vai eiköhän ...huomenna uus testi :D Saas nähdä..... mama78.kuvat.fi
  14. Mammeli78

Ollako vai eikö olla =d

Heippa. Tein testin(oik.puoleinen) alle viikko sitten,vaikka menkat ei ollu edes myöhässä...No sehän oli selvää ettei näy mitään.Tänään on kiertopäivä 31. Normikierto 28-31,eli ei oikeastaan vieläkään myöhässä menkat muttku ei jaksa odottaa =D No.... Aamulla sain tikkuun tuollaisen (Vasemman...

Yhteistyössä