Hakutulokset

  1. H

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Oikein paljon onnea Tirlittanille!! :flower:
  2. H

    Monokoriaalinen-diamniaalinen raskaus

    hei! Mä sain tietää jo 8.viikolla, kun sain lähetteen gynekologille erittäin kamalan raskauspahoinvoinnin takia. Sen jälkeen kävin viikoilla 10 ja 13 lähialueen sairaalassa ultrassa ja rakenneultraan mut laitettiin Ouluun, jossa todettiin ko. raskaustyyppi. Sen jälkeen oon käyny OYS:ssa parin...
  3. H

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Hei kaikille! Me käytiin eilen siellä OYS:ssa ja kaikki oli tytöillä hyvin, a-vauva paino vähä päälle kilon ja b-vauva vähä alle. Ihana oli taas kuulla että kaikki oli kunnossa, parin viikon päästä uudellee. Kyllä sitä huomaa, että kantaa kahta kaveria masussa ku väsyy niin kovin helposti...
  4. H

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Hei Maria! Mulla ei oo kertaakaan tullu vielä supistuksia, mutta ei mulla esikoiseltakaa supistellu vasta ku käynnistettii lapsivesien mentyä. On tää raskausaika kyllä huomattavasti rankempaa, mutta kummiski ihanaa ku tietää että siellä kaksi kaveria on tulossa =) Kyllähän sitä ite kestää...
  5. H

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Täällä odotellaan kanssa kaksosia, identtisiä prinsessoja :heart: Huomenna tulee 27 viikkoa täyteen ja maha on jo kamalan iso ja olo hankala.. Meillä on torstaina ultra, ollaan käyty kahen viikon välein yhteisen istukan vuoksi, mutta viime kerralla tyttäret olivat kasvaneet niin hyvin ja...

Yhteistyössä